Frambozen
+7
Coco
Annemoontje
Fayebella
nina
Rebecca
Marin
Cheesegirl
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Frambozen
Hoe eten jullie frambozen? Hebben jullie nog lekkere recepten/tips?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Frambozen
Nomnomnomnomnom
Ik ben gek op frambozen! Helaas zijn ze zo duur in Nederland. In Bulgarije at ik echt emmers leeg voor geen geld
Ik eet ze gewoon los dus
Of in een salade, vooral met blauwe kaas (of gewoon op stokbrood met blauwe kaas en balsamico creme, lekker decadent)
Of in een toetje, zoals Eton Mess
Ik ben gek op frambozen! Helaas zijn ze zo duur in Nederland. In Bulgarije at ik echt emmers leeg voor geen geld
Ik eet ze gewoon los dus
Of in een salade, vooral met blauwe kaas (of gewoon op stokbrood met blauwe kaas en balsamico creme, lekker decadent)
Of in een toetje, zoals Eton Mess
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gewoon los inderdaad, liefst vers van de struik Dan zijn ze nog lekker 'stevig', in de winkel is 't soms al bijna jam...
Elk jaar wanneer het tegen de zomer begint te lopen wordt mijn vader helemaal gek van mij als ik weer 'thuis' ben: 'zijn er al frambozen?'
Helaas ben ik zo'n beetje de enige liefhebber, dus is die struik in de jaren dat ik niet meer thuis woon steeds kleiner geworden
Elk jaar wanneer het tegen de zomer begint te lopen wordt mijn vader helemaal gek van mij als ik weer 'thuis' ben: 'zijn er al frambozen?'
Helaas ben ik zo'n beetje de enige liefhebber, dus is die struik in de jaren dat ik niet meer thuis woon steeds kleiner geworden
Komen er dan meer aan? Als je meer plukt?Rebecca schreef:Gewoon los inderdaad, liefst vers van de struik Dan zijn ze nog lekker 'stevig', in de winkel is 't soms al bijna jam...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor, maar de struik was in de loop der jaren erg groot geworden, maar omdat niemand er meer van at (behalve ik eens in de maand) heeft mijn vader het ding veel te ver naar mijn zin gesnoeid/weggehaald.
Ik hou echt van het zomerfruit, frambozen, bramen, rode bessen, aardbeien. Als mijn tuin straks klaar is, wil ik ook graag een rode bessenstruik en een frambozenstruik.
Ik eet ze meestal los of doe ze door de yoghurt.
Ik eet ze meestal los of doe ze door de yoghurt.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik eet ze los, in de yoghurt, over ijs, op een plak cake of op een beschuitje.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Marin schreef:Nomnomnomnomnom
Al bij een Turkse supermarkt gekeken? Hier waren ze vorige week 1,25 per bakje.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Oh goed idee!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Uiteindelijk heb ik ze gewoon los uit het bakje gegeten, erg lekker! Ik had 2 bakjes voor 5 euro trouwens..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik maak er smoothies mee, mjam!
1 banaan, handje frambozen en yoghurt of sojamelk, in de blender en klaar
1 banaan, handje frambozen en yoghurt of sojamelk, in de blender en klaar
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Ik vind frambozen ZO lekker.. en ZO duur
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Meisjes, dit pakken jullie natuurlijk verkeerd aan. Je moet de ingevroren variant hebben van de AH! Net zo lekker, hoeft niet meteen op en kost maar onder de 2 euro voor een doosje.
Ik doe ze meestal in de yoghurt, op de pannenkoek of mijn favoriet: Een eierkoek met een flinke schep kwark en daarover frambozen. Heerlijk!
Ik doe ze meestal in de yoghurt, op de pannenkoek of mijn favoriet: Een eierkoek met een flinke schep kwark en daarover frambozen. Heerlijk!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja, die ken ik idd wel
Eind van de maand gaan we deze kopen:
Hier kun je allerlei soorten bevroren fruit in doen en dan komt het er als ijs uit!!
(wel altijd 1 of 2 bananen voor de binding)
Hier kun je allerlei soorten bevroren fruit in doen en dan komt het er als ijs uit!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja, die ken ik idd wel
Hebbe! Hoe heet zo'n ding?
Coco- Ratel
Princess ijsmachine Yonanas, kost bij Mediamarkt 60 euro (en eind mei komt er weer een vakantiegeld actie aan, dus kooorting!)
Er hoeft alleen bevroren fruit in dus Kan ook chocola, of limoen of citroen of sinaasappel schil-rasp!
Er hoeft alleen bevroren fruit in dus Kan ook chocola, of limoen of citroen of sinaasappel schil-rasp!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat is een vakantiegeldactie?
Had hem wel duurder verwacht. Ga hem zeker aanschaffen. Gezond ijs voor de koters en mama.
Maar ik moet nog even wachten dus? Of is dat alleen voor personeel?
Had hem wel duurder verwacht. Ga hem zeker aanschaffen. Gezond ijs voor de koters en mama.
Maar ik moet nog even wachten dus? Of is dat alleen voor personeel?
Coco- Ratel
Als t goed is komt er net zo iets als vorig jaar, de vakantiegeld verdubbelaar. Dan is t 16% korting. Weet alleen niet of t op de hele winkel is, of bepaalde afdelingen. Is voor de klant, de laatste week van mei. Weet alleen ook niet 100% zeker of het in iedere MM is, maar denk het wel
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben 2 struiken in de tuin staan.
Voor H. Ze eet ze gewoon los op.
Zodra ze dadelijk weer weet dat ze eraan hangen dan is ze er `s ochtends als de kippen bij om ze met mijn man te gaan plukken!
Voor H. Ze eet ze gewoon los op.
Zodra ze dadelijk weer weet dat ze eraan hangen dan is ze er `s ochtends als de kippen bij om ze met mijn man te gaan plukken!
Gast- Gast
Deze zag ik laatst ergens staan, maar begreep ik het nou goed dat je hier ook zelf ijs wan toe moest voegen? Ik begreep het verhaaltje niet helemaal!Lejow schreef:Princess ijsmachine Yonanas, kost bij Mediamarkt 60 euro (en eind mei komt er weer een vakantiegeld actie aan, dus kooorting!)
Ik wil erg graag een ijsmaker, maar niet zo'n een die je in de vriezer moet zetten want daar heb ik geen ruimte voor! Daarom leek deze me wel geschikt maar begrijp hem verder niet zo :$
Gast- Gast
Nou, we hebben dat ding in huis, vriend mag hem een week uit proberen, maar ik vind het 3 keer niets.
Nee Jackie, je moet er alleen bevroren vruchten in doen, kan vanalles wat EN een banaan om de structuur goed te krijgen.
Het is niet vies wat er uit komt, maar ik hou niet van banaan en die smaak overheerst toch wel.
Het is eigenlijk gewoon een soort bevroren smoothie wat er uit komt.
Omdat die banaan er dus altijd doorheen moet, valt het voor mij al af.
Wij gaan m dus niet kopen!
Nee Jackie, je moet er alleen bevroren vruchten in doen, kan vanalles wat EN een banaan om de structuur goed te krijgen.
Het is niet vies wat er uit komt, maar ik hou niet van banaan en die smaak overheerst toch wel.
Lejow- Lady Post-a-lot
Had je er één op proef dan?Lejow schreef:Nou, we hebben dat ding in huis, vriend mag hem een week uit proberen, maar ik vind het 3 keer niets.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ja!
Lejow- Lady Post-a-lot
Kun je er niet een halve in doen Lejow? Of is de structuur dan niet goed?
Misschien dat het met een halve de smaak minder overheerst?
Misschien dat het met een halve de smaak minder overheerst?
Gast- Gast
Normaal gesproken gebruik je ook behoorlijk rijpe bananen zodat het ijs des te zoeter word. Dus Lejow, misschien kan je dan ook proberen een banaan te pakken die net rijp is, en dus nog niet zo'n overheersende smaak heeft. Dan moet je daarin tegen natuurlijk wel ervoor zorgen dat het andere fruit behoorlijk rijp is zodat die smaak meer gaat overheersen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: