Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon

4 plaatsers

Ga naar beneden

Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon Empty Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon

Bericht  silly_85 wo 9 mei 2012 - 10:17

Titel zegt het al, wat vinden jullie beter
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon Empty Re: Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon

Bericht  Jeanette do 10 mei 2012 - 0:42

Ik heb zelf een epileer apparaat en vind het ideaal. Het werkt hartstikke goed.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon Empty Re: Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon

Bericht  Bay do 10 mei 2012 - 1:41

Heb ook een tijdje zo'n epileerapparaat gehad vond het vooral erg pijnlijk en je bent er best wel even mee bezig. Laatst ben ik naar een waxsalon geweest en vond het heel erg meevallen hoe pijn het deed. Ook bijna geen ingegroeide haartjes. Vind het alleen best prijzig. Had nu een aanbieding. Het is nu ongeveer 4 weken geleden en de haartjes komen nu zo'n beetje terug.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon Empty Re: Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon

Bericht  luenca do 10 mei 2012 - 8:41

als ik even vragen mag...over epileren gesproken, ik heb mijn apparaat weggedaan omdat het me te zeer deed, maar nu zie ik weleens reclame van epileren onder water...is dat pijnloos of veel minder pijnlijk??? iemand ervaring mee?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon Empty Re: Epileer apparaat kopen of laten harsen/waxen in een salon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum