Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk epileer apparaat?

+4
Tazz
Roodtomaatje
Siem
Kat1980
8 plaatsers

Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Welk epileer apparaat?

Bericht  Kat1980 ma 7 mei 2012 - 8:18

Welk epileer apparaat is volgens jullie een aanrader en waarom?

Ik wil nu eens een goede kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Siem ma 7 mei 2012 - 8:25

Ik heb een philips satin ice gehad (heb ik overigens nog steeds) en die vond ik erg fijn ook al was de ice pack voor mij overbodig.

Nu heb ik dit jaar de Panasonic Wet & Dry Epilator WX-72 erbij gekocht, om ook de oksel te epileren. Daarvoor vind ik hem erg fijn, voor de benen ben ik nog niet heel tevreden vond ik de philips fijner die was wat effectiever. Heb hem overigens alleen nog droog gebruikt en niet nat.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Roodtomaatje ma 7 mei 2012 - 8:36

Ik heb deze: http://www.bobshop.nl/nl/personal-care/scheren-en-epileren/epileerder/braun/silk-pil-5280-xelle-epilator/p33877
Welk epileer apparaat? Product_image
Hiervoor had ik een Philips, maar braun bevalt me echt veel beter!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Kat1980 ma 7 mei 2012 - 8:38

Billie en roodtomaatje: Hoe lang blijven de haartjes weg bij jullie? En hoe lang ben je bezig om je benen te epileren?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Roodtomaatje ma 7 mei 2012 - 8:52

Kat1980 schreef:Billie en roodtomaatje: Hoe lang blijven de haartjes weg bij jullie? En hoe lang ben je bezig om je benen te epileren?
Met mijn benen ben ik ruim een half uur bezig. Oksels ongeveer 15 - 20 min.

Ik heb vrij sterke haargroei (laseren helpt bij mij helaas ook niet), maar ik moet het iedere 2 weken epileren!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Kat1980 ma 7 mei 2012 - 9:08

Roodtomaatje schreef:
Kat1980 schreef:Billie en roodtomaatje: Hoe lang blijven de haartjes weg bij jullie? En hoe lang ben je bezig om je benen te epileren?
Met mijn benen ben ik ruim een half uur bezig. Oksels ongeveer 15 - 20 min.

Ik heb vrij sterke haargroei (laseren helpt bij mij helaas ook niet), maar ik moet het iedere 2 weken epileren!

Oksels lijkt me zo pijnlijk, maar dat zal ook vast wel wennen Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Tazz ma 7 mei 2012 - 9:23

En pakt zo'n ding dan echt alle haartjes of moet het met een pincet nog een keer nadoen?
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Roodtomaatje ma 7 mei 2012 - 9:30

Kat1980 schreef:
Roodtomaatje schreef:
Kat1980 schreef:Billie en roodtomaatje: Hoe lang blijven de haartjes weg bij jullie? En hoe lang ben je bezig om je benen te epileren?
Met mijn benen ben ik ruim een half uur bezig. Oksels ongeveer 15 - 20 min.

Ik heb vrij sterke haargroei (laseren helpt bij mij helaas ook niet), maar ik moet het iedere 2 weken epileren!

Oksels lijkt me zo pijnlijk, maar dat zal ook vast wel wennen Wink
Dat went vanzelf inderdaad. En naar mate je het vaker doet komen er ook steeds minder haartjes terug! Dus het wordt ook echt steeds minder en dus minder pijnlijk! Very Happy

Tazz schreef:En pakt zo'n ding dan echt alle haartjes of moet het met een pincet nog een keer nadoen?
Ik ga er vaak meerdere keren overheen, zeker omdat niet alle haartjes in dezelfde richting groeien. Soms haal ik met mn pincet nog wat haartjes weg, maar dat zijn dan meer kleine/dunne haartjes die mijn epilady overslaat of waar ik niet goed bij kom (onder je oksels is het soms nogal een lastige hoek Wink )
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Siem ma 7 mei 2012 - 10:21

Benen in het begin moet je het iets vaker doen omdat niet alle haartjes even hard groeien en je ze dan in eerste instantie mist maar nu 1 keer in de 3/4 weken zoiets. Oksels gaat wat sneller, maar qua pijn vond ik dat ook enorm meevallen had het echt erger verwacht. Inderdaad wat roodtomaatje zegt bij de oksels mis je af en toe een haartje.

Qua tijd heb ik niet echt een idee hoe lang het duurt, maar wat roodtomaatje zegt zou heel goed kunnen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Caresses ma 7 mei 2012 - 20:56

Ik heb nu al minstens 10 jaar de Braun Silk Épil. Ben er heel tevreden over. Zit wel te overwegen om een nieuwere versie te kopen omdat ik het idee heb dat hij iets minder haartjes meepakt vergeleken met het begin (maar geen idee of dat echt zo is, en dan vind ik het zonde om een nieuwe te kopen als blijkt dat die niet beter werkt).

Ik zou je dus aanraden om voor een Braun te gaan. Mijn haren blijven 2-3 weken weg. Dus elke 2-3 weken epileer ik opnieuw, al is dit niet zoveel werk omdat het niet zoveel haren zijn.

Onder mijn oksel gebruik ik het niet. (Veel te pijnlijk en mijn okselhaar groeit toch nauwelijks, dus dat pak ik onder de douche wel mee wanneer ik mij down under scheer.

Ik had graag gewild dat het daar beneden qua pijn zou kunnen, dat zou echt ideaal zijn. Maar nee, zo'n held ben ik niet.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 21:00

Ik heb er 1 van Philips geloof ik. Wilde het proberen en voor €40 was die niet duur. Helaas pakte die bijna helemaal geen haartjes en nog erger; 1x 'vrat' dat ding m`n huid op en zat het tussen die rolletjes, my god! Welk epileer apparaat? 1270000679

Omdat het toch wel een fijne manier van ontharen is (want de haartjes die die wel pakte, bleven lang weg) zit ik er wel over te denken om eens een dure aan te schaffen.

Hmm, bij nader inzien is het een Remington geloof ik! :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Kat1980 ma 7 mei 2012 - 22:54

Roodtomaatje: Heb wel vaker mijn benen geepileerd (maar dat oude ding heeft het begeven na 10 jaar) en in het begin dacht ik ook “OMG wat doet dit pijn”, maar nu ben ik er wel aan gewend. Dus misschien bij een nieuwe dat ik ook de oksels maar eens ga proberen. Soms heb je toch ook van die speciale opzetstukjes voor de oksels en bikinilijn?

Billy: Na hoeveel tijd kon je het dan maar 1 keer per 3-4 weken doen? Mijn oude (volgens mij een Philips van 10 jaar geleden) heeft dat nooit voor elkaar gekregen. Dacht altijd dat de haartjes soms afbraken of zo, waardoor ze weer vrij snel terug waren.
Ook zei een vriendin van me, die de nieuwe Braun heeft (silk epil 7, die onder water is te gebruiken), dat dat bij haar ook gebeurd. Dus zij moet ook echt wekelijks epileren (heeft hem nu 1,5 maand).

Caresses: Welke Braun heb jij precies? Kan me voorstellen dat je het down under niet aandurft, ik zou echt door de grond gaan van de pijn denk ik.

Rush: Help :shock: … Nooit een Remmington kopen dus!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Roodtomaatje ma 7 mei 2012 - 22:59

Kat1980 schreef:Roodtomaatje: Heb wel vaker mijn benen geepileerd (maar dat oude ding heeft het begeven na 10 jaar) en in het begin dacht ik ook “OMG wat doet dit pijn”, maar nu ben ik er wel aan gewend. Dus misschien bij een nieuwe dat ik ook de oksels maar eens ga proberen. Soms heb je toch ook van die speciale opzetstukjes voor de oksels en bikinilijn?
Ik heb geen speciale opzetstukjes maar doe wel gewoon mijn oksels. Ja het is niet leuk, maar het scheelt me wel dagelijks scheren en ik ben 2 weken van de haren af.. En naar mate ik het langer doe (na mijn winterstop is het nooit leuk!) worden de haren steeds minder. Nu ben ik dus ook zo klaar, want er staan maar een paar haren!

Mijn bikinilijn heb ik ook een aantal keer gedaan, maar ik heb het idee dat dat te grof is voor mijn huid. De haartjes groeien daarna allemaal in...
Scrubben etc heeft geen nut, met als resultaat dat ik iedere keer lelijke wondjes en dus littekens kreeg.
Dus nu epileer ik het maar met mn pincet :P
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Kat1980 ma 7 mei 2012 - 23:34

Roodtomaatje schreef:
Kat1980 schreef:Roodtomaatje: Heb wel vaker mijn benen geepileerd (maar dat oude ding heeft het begeven na 10 jaar) en in het begin dacht ik ook “OMG wat doet dit pijn”, maar nu ben ik er wel aan gewend. Dus misschien bij een nieuwe dat ik ook de oksels maar eens ga proberen. Soms heb je toch ook van die speciale opzetstukjes voor de oksels en bikinilijn?
Ik heb geen speciale opzetstukjes maar doe wel gewoon mijn oksels. Ja het is niet leuk, maar het scheelt me wel dagelijks scheren en ik ben 2 weken van de haren af.. En naar mate ik het langer doe (na mijn winterstop is het nooit leuk!) worden de haren steeds minder. Nu ben ik dus ook zo klaar, want er staan maar een paar haren!

Mijn bikinilijn heb ik ook een aantal keer gedaan, maar ik heb het idee dat dat te grof is voor mijn huid. De haartjes groeien daarna allemaal in...
Scrubben etc heeft geen nut, met als resultaat dat ik iedere keer lelijke wondjes en dus littekens kreeg.
Dus nu epileer ik het maar met mn pincet :P

Wij vrouwen zijn er toch maar druk mee om mooi te blijven Wink En wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  _Lana_ di 8 mei 2012 - 3:11

Kat1980 schreef:
Roodtomaatje schreef:
Kat1980 schreef:Roodtomaatje: Heb wel vaker mijn benen geepileerd (maar dat oude ding heeft het begeven na 10 jaar) en in het begin dacht ik ook “OMG wat doet dit pijn”, maar nu ben ik er wel aan gewend. Dus misschien bij een nieuwe dat ik ook de oksels maar eens ga proberen. Soms heb je toch ook van die speciale opzetstukjes voor de oksels en bikinilijn?
Ik heb geen speciale opzetstukjes maar doe wel gewoon mijn oksels. Ja het is niet leuk, maar het scheelt me wel dagelijks scheren en ik ben 2 weken van de haren af.. En naar mate ik het langer doe (na mijn winterstop is het nooit leuk!) worden de haren steeds minder. Nu ben ik dus ook zo klaar, want er staan maar een paar haren!

Mijn bikinilijn heb ik ook een aantal keer gedaan, maar ik heb het idee dat dat te grof is voor mijn huid. De haartjes groeien daarna allemaal in...
Scrubben etc heeft geen nut, met als resultaat dat ik iedere keer lelijke wondjes en dus littekens kreeg.
Dus nu epileer ik het maar met mn pincet Welk epileer apparaat? 253468018

Wij vrouwen zijn er toch maar druk mee om mooi te blijven Wink En wie mooi wil zijn moet pijn lijden Welk epileer apparaat? 253468018

Nou en dat doet het :shock: . Ik vind het echt heel erg knap dat jullue het kunnen. Pff, ik heb niet echt een lage pijngrens, maar ik vond het echt vreselijk.
Misschien toch maar eens doorzetten, want ik scheer nu mijn benen om de 2 dagen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Caresses di 8 mei 2012 - 6:36

Kat1980, ik heb deze: https://online.kruidvat.nl/product/54898/BraunSilkEpil.html

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Ellusss wo 9 mei 2012 - 9:17

Ik heb hier ook 'n Braun Silk Epil liggen (xpressive 7781, de blauwe variant) maar op de een of andere manier reageert mijn huid er vrij heftig op.
Heb hem nu aantal keer geprobeerd en die stukjes blijven (ondanks dat 't bij mij altijd vrij snel groeit) zo'n 2,5/3 week glad. Maar door die reactie na 't epileren (ik geef 't op :P ) gebruik ik hem eigenlijk nooit dus mocht iemand hem over willen kopen... Wink Hij werkt nog perfect en is helemaal compleet met alle opzetstukken.
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Zuid-Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk epileer apparaat? Empty Re: Welk epileer apparaat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum