haarkleur, van donker naar lichter
+2
VeryCherry
luenca
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
haarkleur, van donker naar lichter
ik heb al 5 jaar mijn haren zwart en ik wil het graag donkerbruin verven en met highlights laten zetten
alleen ik was laatst bij brainwash en zeiden dat je niet van donker naar lichter kan gaan, ik vond dat maar raar, je kan het toch gewoon ontkleuren? of pakt dat niet in 1 keer? ik heb van mezelf donkerblond haar. wil gewoon ontkleuren, daarna bruin eroverheen en daarna nog highlights. iemand hier ervaring mee ?
alleen ik was laatst bij brainwash en zeiden dat je niet van donker naar lichter kan gaan, ik vond dat maar raar, je kan het toch gewoon ontkleuren? of pakt dat niet in 1 keer? ik heb van mezelf donkerblond haar. wil gewoon ontkleuren, daarna bruin eroverheen en daarna nog highlights. iemand hier ervaring mee ?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Re: haarkleur, van donker naar lichter
Ik ben geen expert, en dat weet je ook. Maar ik heb ook jaren mijn haar zwart geverfd en mijn kapper durfde het niet aan, omdat ik mijn haar zou verknallen en het zo doods zou zijn, dat het eraf zou moeten. Dat wilde ik niet en daarom kon het ook niet.
Ik ga, als ik weer werk heb, als eerste een afspraak maken bij de kapper. Want ik wil ook van het eeuwige zwart af. Beetje kleur van Lieke lijkt mij leuk.
Ik ga, als ik weer werk heb, als eerste een afspraak maken bij de kapper. Want ik wil ook van het eeuwige zwart af. Beetje kleur van Lieke lijkt mij leuk.
Gast- Gast
shygirl87 schreef:ik heb al 5 jaar mijn haren zwart en ik wil het graag donkerbruin verven en met highlights laten zetten
Ik zou het bij de kapper laten doen, er zijn vast wel kappers die zich eraan wagen.
Maarrrrr als je het zelf wilt doen: komende paar keer je haar wassen met afwasmiddel, daarna een keer goed ontkleuren en daarna donkerblond erin. Maar je hebt kans dat je er bij loopt als een gevlekt uitgedroogd hondje. Daarna blijven verzorgen met haarmaskers. Ik zou de highlights even laten.
Gast- Gast
Ik ben van zwart naar zwart met rood gegaan en ik ontkleur mijn haar gewoon zelf. Met 3% waterstofperoxide en er is niks aan de hand.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als je gaat ontkleuren zou ik daarna voor een egale kleur gaan, goed verzorgen en een tijd later pas de highlights.
Gast- Gast
Mijn haar is van heel donkerbruin naar (midden)blond gegaan door alleen highlights te nemen. Deze zijn heel fijn en dun opgenomen en zo door mijn hele haar gezet.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Maar dat was alleen je uitgroei toch die rood was geworden?VeryCherry schreef:Ik ben van zwart naar zwart met rood gegaan en ik ontkleur mijn haar gewoon zelf. Met 3% waterstofperoxide en er is niks aan de hand.
Ontopic: Zwart haar kan niet in 1 keer blond als je het ook nog lang en gezond wilt houden, als je snot over wilt houden kan het vast wel maar dat gaat geen kapper voor je doen. Paar tinten lichter moet wel lukken, ik zou adviseren om eerst paar tintjes lichter te gaan, dan daarna elke week goed kuren met een masker en dan na 2 maanden veel highlights erin.
Gast- Gast
Ik wilde van kastanje weer naar blond en mijn kapper durft dit ook niet aan.
Zoals hier al staat: het is gewoon echt niet goed voor je haar, dus doet mijn kapper iig dat liever niet.
Ik heb door mijn hele haar highlights laten zetten en daardoor is het echt een stuk blonder geworden.
Zoals hier al staat: het is gewoon echt niet goed voor je haar, dus doet mijn kapper iig dat liever niet.
Ik heb door mijn hele haar highlights laten zetten en daardoor is het echt een stuk blonder geworden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Forumster schreef:Maar dat was alleen je uitgroei toch die rood was geworden?VeryCherry schreef:Ik ben van zwart naar zwart met rood gegaan en ik ontkleur mijn haar gewoon zelf. Met 3% waterstofperoxide en er is niks aan de hand.
Ontopic: Zwart haar kan niet in 1 keer blond als je het ook nog lang en gezond wilt houden, als je snot over wilt houden kan het vast wel maar dat gaat geen kapper voor je doen. Paar tinten lichter moet wel lukken, ik zou adviseren om eerst paar tintjes lichter te gaan, dan daarna elke week goed kuren met een masker en dan na 2 maanden veel highlights erin.
Nee hoor, dan zou ik nu een uitgroei van 20 centimeter moeten hebben Ik had een centimeter of 2 uitgroei. En dat heb ik ontkleurd met nog een deel zwart er bij. En nu pak ik steeds een stukje meer mee.
Mijn haar is geen snot geworden, terwijl ik het elke 4 weken ontkleur.
Haar wat maar 1 keer zwart is geverfd wordt natuurlijk wel rood maar punten die al jaren zwart zijn kunnen echt niet in 1 keer blond en tegelijkertijd ook nog eens gezond blijven.
Gast- Gast
Ik verf m'n haar al jaren zwart...
Je mag mijn ontkleurde haren wel gratis hebben. Ze zijn heel mooi wit!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Whahaha, ik hoef ze niet, misschien zijn er ander geïnteresseerden? ><
Ok.VeryCherry schreef:Ik verf m'n haar al jaren zwart...
Gast- Gast
Het worden steeds meerVeryCherry schreef:Whahaha, ik hoef ze niet, misschien zijn er ander geïnteresseerden? ><
Ben m`n kleur aan het laten uitgroeien, maar als ik onder m`n bovenlaag-haar kijk heb ik echt veel witte haren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zit er aan te denken om m'n haar weer helemaal zwart te verven voor de vakantie, maar dan ben ik weer een eeuwigheid bezig om het rood te krijgen. Heb gelukkig nog wel even de tijd hoor, maar toch.
Hoelang is je haar? Je kan het met een blondwashing oplichten en dan een wat donkerde verf eroverheen doen. Je kan ook steeds iets lichter gaan met highlights.. Dat duurt alleen langer. Het blijft slecht voor je haar wat je ook kiest.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
mijn haar is halflang, midden van me rug, stuk onder mijn bh zeg maar... ja zoiets zeiden ze ook al heel veel highlights erin, maar dan heb ik zwart met heel veel blond ik wil maar een beetje blond en onderkleur bruin. of misschien lowlights doen??
luenca- Prater
shygirl87 schreef:mijn haar is halflang, midden van me rug, stuk onder mijn bh zeg maar... ja zoiets zeiden ze ook al heel veel highlights erin, maar dan heb ik zwart met heel veel blond ik wil maar een beetje blond en onderkleur bruin. of misschien lowlights doen??
Dat is toch niet halflang, dat is gewoon lang!
Anders is mijn haar kort...
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:shygirl87 schreef:mijn haar is halflang, midden van me rug, stuk onder mijn bh zeg maar... ja zoiets zeiden ze ook al heel veel highlights erin, maar dan heb ik zwart met heel veel blond ik wil maar een beetje blond en onderkleur bruin. of misschien lowlights doen??
hoelang is je haar dan als het tot je onderrug/kont komt?
luenca- Prater
Ja dat is echt lang haar hoor dat zou ik denk ik toch niet zomaar eventjes ontkleuren... Zonde! Maar goed het ligt er wel aan wat je in het verleden allemaal voor kleuren in je haar hebt gehad. Hoe gezond is je haar.. Als je niet vaak hebt geverfd en het is gezond kan je het heus wel een keertje doen.
loura- Ratel
ik verf mijn haar al vanaf mijn 9e, alleen toen begon het met kleurspoeling. heb alle kleuren gehad behalve hele felle kleuren ( op roze rood na ) en ook geen blond. ondanks dat is mijn haar gezond. ik verzorg het goed, het glanst, heb nooit klitten en het groeit super hard. de kappers hebben er altijd complimenten over
maarja ontkleuren heb ik nog nooit gedaan en ik wil dus ook niet mijn haar beschadigen, maar wil gewoon weer eens iets anders. heb het altijd hetzelfde zitten en mn pony is ook alweer zover gegroeid dat het geen pony meer is en wil er misschien ook een klein stukje af want heb ook vaak dat ik op me haar lig of onder me oksels blijft hangen als ik t los heb haha. als ik het vast doe moet ik meerdere stiekjes gebruiken anders blijft t niet zitten. dat is ook redenen dat ik mn haren altijd laat uitdunnen, maar heb altijd het idee dat er niet veel verschil inzit. want daarna is mn haar nog steeds zwaar. ik wil gewoon dun stijl haar, als ik volume wil was ik t wel met andrelon
maarja ontkleuren heb ik nog nooit gedaan en ik wil dus ook niet mijn haar beschadigen, maar wil gewoon weer eens iets anders. heb het altijd hetzelfde zitten en mn pony is ook alweer zover gegroeid dat het geen pony meer is en wil er misschien ook een klein stukje af want heb ook vaak dat ik op me haar lig of onder me oksels blijft hangen als ik t los heb haha. als ik het vast doe moet ik meerdere stiekjes gebruiken anders blijft t niet zitten. dat is ook redenen dat ik mn haren altijd laat uitdunnen, maar heb altijd het idee dat er niet veel verschil inzit. want daarna is mn haar nog steeds zwaar. ik wil gewoon dun stijl haar, als ik volume wil was ik t wel met andrelon
luenca- Prater
Ik zou gewoon even een goede kapsalon naar binnen lopen... Zij kunnen je haar zien en kunnen je advies geven. Ze zullen wss hetzelfde zeggen maar dan kunnen ze wel oordelen of je haar goed genoeg is om het te laten ontkleuren. Als je lichter wilt zou het wel moeten dus aan jou de keus.
loura- Ratel
shygirl87 schreef:Arwyn schreef:shygirl87 schreef:mijn haar is halflang, midden van me rug, stuk onder mijn bh zeg maar... ja zoiets zeiden ze ook al heel veel highlights erin, maar dan heb ik zwart met heel veel blond ik wil maar een beetje blond en onderkleur bruin. of misschien lowlights doen??
hoelang is je haar dan als het tot je onderrug/kont komt?
Heel, heel erg lang, haha
Arwyn- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: