tipje, LP garage
+41
Happinaz
Paper Crown
Aagje!
Pandora
Ezzer
Mida4you
TukTuk
Cupcake
Roodkapje
Slakje
Dora
M@niek
ekjir@M
Susan
Printje
Jazzlyn
Annemie
Jasmine
silly_85
koNijntje
Star007
Happydobby
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Lejow
Pien
Supertalentje
Barbabella
Siem
-Ieniemienie-
Alex
PapillonRose
xxDila
Viva
meisje
Didi
truestar
Tania
Tiara
Liadan
kwak
45 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: tipje, LP garage
He de mijne ook, jammer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Lily schreef:Kunnen ze dat zomaar doen ja?
Ja daar hebben ze zich echt wel voor ingedekt hoor, staat vast ergens in de algemene voorwaarden.
Gast- Gast
Lily schreef:Kunnen ze dat zomaar doen ja?
Weet ik veel. Maar ik vind het nogal stom om te gaan eisen dat ze het voor €10 moeten verkopen. Ik heb het geprobeerd, jammer maar helaas denk ik dan...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
En hier ook.. BOEHHHH BOL.COM!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
En als je via ideal betaald hebt dan??? Krijg je het geld dan wel terug. Vind het wel slecht van Bol.com.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:En als je via ideal betaald hebt dan??? Krijg je het geld dan wel terug. Vind het wel slecht van Bol.com.
Ik neem toch aan van wel. Ik vind het niet slecht, waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. En dit product is zo massaal besteld voor zo'n lage prijs, ik zou het ook niet verkopen als ik Bol.com zou zijn.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Oh ja inderdaad.. hoe zouden ze dat gaan regelen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Jammer....nou m'n geld nog zien terug te krijgen. Komt vast goed!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
ben benieuwd of ze nog iets als tegemoedkoming ofzo gaan doen. Was laatst toch ook met die Hema taartenactie.
Gast- Gast
Jammer! Maar was ook te mooi om waar te zijn
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Supertalentje schreef:Annemie schreef:En als je via ideal betaald hebt dan??? Krijg je het geld dan wel terug. Vind het wel slecht van Bol.com.
Ik neem toch aan van wel. Ik vind het niet slecht, waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. En dit product is zo massaal besteld voor zo'n lage prijs, ik zou het ook niet verkopen als ik Bol.com zou zijn.
Ja, maar wat nou als je het niet wist als je besteld, stel je zou het hier niet op het forum ofzo lezen en je weet niet dat het normaal zo duur is, dan vind ik het niet echt klantvriendelijk dat je naar je status gaat kijken en er staat, bestelling geannuleerd, prijs klopt niet.. Dan vind ik dat ze wel even een mail hadden mogen sturen of evt. een oplossing, vind dit wel een beetje kortaf.
Annemie- Ratel
Jammer zeg, had stiekem gehoopt dat ze ze wel zouden leveren
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ook hier is ie geannuleerd maar heb m wel via ideal betaald.. Nu wachten tot ze m'n geld terug storten!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Heb net een mail gehad, dat het geld binnen een week wordt terug gestort.
Annemie- Ratel
Ik heb wel een mailtje:
Op 09 mei 2012 heeft u onder bestelnummer 7999660950 het artikel "Little People Parkeergarage" besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,
bol.com
Op 09 mei 2012 heeft u onder bestelnummer 7999660950 het artikel "Little People Parkeergarage" besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,
bol.com
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik heb zojuist ook de annuleringsmail ontvangen. Jammer
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, hier ook mail.. toch jammer
Lejow- Lady Post-a-lot
ik heb de voorwaarden erbij gepakt en het staat er inderdaad in:
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Gast- Gast
Jammer
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Ik had het al verwacht, maar toch jammer!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
He jammer voor jullie, iedereen helemaal happy, moeten ze alle tigduizend bestellingen annuleren.
Zullen ze ook wel klachten over krijgen
Zullen ze ook wel klachten over krijgen
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Tja, ik denk niet dat ze zich daar heel veel van aan zullen trekken. Als ze die garages wel hadden geleverd was het een leuke reclamestunt geweest, maar ik denk niet dat dit nou heel slecht is voor Bol.com. Sowieso vind ik het ook wel een beetje stom om hierover een klacht in te dienen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Tipje voor de mensen in het midden van het land (babywinkel)
» Garage of berging?
» Little People garage
» Auto bij garage en schade.
» Garage of berging?
» Little People garage
» Auto bij garage en schade.
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: