L'oreal Color riche le vernis
+11
Jeanette
Roodtomaatje
Supertalentje
Arwyn
Paper Crown
Siem
Rush
Ella
Kaboutertje
VeryCherry
kippiee
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
L'oreal Color riche le vernis
hebben jullie deze al in de collectie?? Mooie kleuren en goed dekkend en redelijk prijsje;)
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: L'oreal Color riche le vernis
Oeh die Scarlet Vamp is mooi
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dating coral wel mooi maar ik koop eigenlijk nooit dure nagellak.. Heb er zoveel..! Ik koop dan liever 2 goedkope dan 1 dure.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Ik vind dating coral wel mooi maar ik koop eigenlijk nooit dure nagellak.. Heb er zoveel..! Ik koop dan liever 2 goedkope dan 1 dure.
Eens, nou gebruik ik het ook weinig moet ik zeggen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
tja ligt eraan wat je duur vind.. ik heb meestal zoiets van beter iets duurder en fijn in gebruik als van die goedkope zooi die je 5 keer moet smeren voordat je een mooie kleur hebt.. en de houdbaarheid ia vaak ook niks
kippiee- Fluisteraar
Mijn goedkope zooi doet het anders al jaren prima.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb er gister 2 gekocht was nl 1+1 gratis bij de kruidvat en ben erg blij met de kleuren
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Rush schreef:Mijn goedkope zooi doet het anders al jaren prima.
+1 !
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Die blue reef vind ik mooi!
Maar ik mag geen nagellak meer kopen.
Ben trouwens helemaal verslaafd aan Chanel nagellak. Dit blijft serieus 7 dagen perfect zitten (met een topcoat erover). Bij catrice (daar heb ik heel veel lakjes van) is het na 2/3 dagen al flink afgebladderd.
Ben trouwens helemaal verslaafd aan Chanel nagellak. Dit blijft serieus 7 dagen perfect zitten (met een topcoat erover). Bij catrice (daar heb ik heel veel lakjes van) is het na 2/3 dagen al flink afgebladderd.
Gast- Gast
Wat een leuke kleurtjes! Ik gebruik alleen bijna nooit nagellak en ik heb echt veel te veel liggen haha.
Gast- Gast
Haha persoonlijk vind ik dat nagellak + prijs nooit een leidraad is voor de kwaliteit ervan.. En ik kan het weten want ik heb ze van een euro en van €29.- (Chanel, en ik heb NOG NOOIT zo'n bagger slechte nagellak meegemaakt) De beste zijn Flormar nagellakjes die ik in Istanbul heb gekocht, prijs? omgerekend €0,25.. TOP!
Ik heb Le Vernis van L'Oreal, ik heb Dating Coral, Scarlet Vamp en Mysterious Icon (geloof dat ie zo heet) ik ben trouwens erg te spreken over de Lancome in Love lakjes, €14.- per stuk maar heel goede kwaliteit.
Ik heb Le Vernis van L'Oreal, ik heb Dating Coral, Scarlet Vamp en Mysterious Icon (geloof dat ie zo heet) ik ben trouwens erg te spreken over de Lancome in Love lakjes, €14.- per stuk maar heel goede kwaliteit.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dankzij dit topic vanmiddag French Riviera en Scarlet Vamp gekocht
Gast- Gast
Ik heb echt allerlei soorten geprobeerd maar blijf bij Opi.
Gast- Gast
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje saaie kleurtjes.. Het mist iets op de een of andere manier.
Prijs zegt trouwens echt bar weinig. Ik heb nu al meer dan een week een duo lakje van Essence op. Geen basecoat, geen topcoat en toch geen chips te bekennen. Sinds gister net een beetje tipwear, meer niet
Prijs zegt trouwens echt bar weinig. Ik heb nu al meer dan een week een duo lakje van Essence op. Geen basecoat, geen topcoat en toch geen chips te bekennen. Sinds gister net een beetje tipwear, meer niet
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Met de kruidvat-punten kun je een gratis potje halen, ik ben eenmalig van mijn '60 seconds' afgestapt, ik vond het 3x niks.
@CKC: wat is er mis met Chanel?! Shit, ik heb me zo verlekkerd op deze
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Punk'd schreef:Die blue reef vind ik mooi!
ja die heb ik blue reef is héél mooi! Maar bij deze lak zit de topcoat er al in handig!
en blijft ook goed zitten..
kippiee- Fluisteraar
Oh en die goedkopere lakjes zijn zeker niet slecht maar vaak moet je toch een paar lagen smeren voor een dekkende kleur..
kippiee- Fluisteraar
Hij bevalt jou dus goed?kippiee schreef:Punk'd schreef:Die blue reef vind ik mooi!
ja die heb ik blue reef is héél mooi! Maar bij deze lak zit de topcoat er al in handig!
Ik heb er vandaag mee in mijn handen gestaan, maar uiteindelijk toch terug gelegd..
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Ik heb net de ScarletVamp opgesmeerd. Super mooi en inderdaad in 1 keer dekkend eigenlijk. Even afwachten of het een beetje blijft zitten. Zelfs mijn man vond het mooi (en ja, dat zegt wat ).
Vooralsnog een aanrader dus.
Vooralsnog een aanrader dus.
Gast- Gast
Roodtomaatje schreef:Hij bevalt jou dus goed?kippiee schreef:Punk'd schreef:Die blue reef vind ik mooi!
Ik heb er vandaag mee in mijn handen gestaan, maar uiteindelijk toch terug gelegd..
Jaa hij is superfijn! Dekt goed en droogt ook nog snel
en topcoat er al in dus mooie glans en heel fijn kwastje viel me ook op
kippiee- Fluisteraar
Ik ben ook erg tevreden, ga er morgen nog 2 halen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik vind ze mooi! Ga straks even bij de Kruidvat kijken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Supertalentje schreef:Met de kruidvat-punten kun je een gratis potje halen, ik ben eenmalig van mijn '60 seconds' afgestapt, ik vond het 3x niks.
Chanel is de enige nagellak bij mij dat de volgende dag al chipt. Ze hebben echt mooie kleuren geef ik direct toe maar ik schrijf een nagellak af als het korter dan 3 dagen goed blijft.
Trouwens, ik heb een boel Inglot lakjes.. die hebben een scala aan kleuren en die blijven perfect zitten! De Essie lakjes die ik heb verschillen, de oranje blijft heel goed zitten terwijl een goudachtige-blauw weer gauw eraf gaat.
2CKC2 schreef: De beste zijn Flormar nagellakjes die ik in Istanbul heb gekocht, prijs? omgerekend €0,25.. TOP!
Woei laat ik nou net volgende week naar Istanbul gaan! Waar kun je die kopen?
Ik heb serieus al drie keer met de blue reef in mijn hand gestaan en ook de dating coral vind ik mooi. Maar het magnietmagnietmagniet want ik heb er al veel en draag minder nagellak dan vorig jaar.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:2CKC2 schreef: De beste zijn Flormar nagellakjes die ik in Istanbul heb gekocht, prijs? omgerekend €0,25.. TOP!
Woei laat ik nou net volgende week naar Istanbul gaan! Waar kun je die kopen?
Ik heb serieus al drie keer met de blue reef in mijn hand gestaan en ook de dating coral vind ik mooi. Maar het magnietmagnietmagniet want ik heb er al veel en draag minder nagellak dan vorig jaar.
Overal! Loop gewoon eens een drogist binnen of een grote shopping mall.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Loreal lipstick die zich aanpast aan je lippen
» La Riche Directions (haarverf)
» Color run
» Color Mask
» La Riche Directions (haarverf)
» Color run