Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Barbie's baby, vanaf augustus op tv

+13
Poisongirl
Rush
Muurvlindertje
Happydobby
Coco
Mermaid
Caro
kippiee
Alex
Blond
Caroow
Lejow
Caribbeanlover
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 12:10

Muurvlindertje schreef:
Caroow schreef:
Muurvlindertje schreef:
Happydobby schreef:
Caroow schreef:
Alex schreef:
Caroow schreef:
Caribbeanlover schreef:Moet dat? Maar ik ga wel kijken haha. Zou ze het kind Barbie gaan noemen?Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 1578173417

Ze zal denk ik wel gelijk oorbellen laten schieten in die kleine oortjes van dat kindje, dat is wel wat voor haar. Wie weet lakt ze de nagels ook wel roze Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 253468018

Ik denk dat mijn kinderen daar ook aan moeten geloven, anders krijg ik mijn schoonfamilie achter me aan.


Zolang je maar genoeg liefde hebt voor je kind zal het wel los lopen toch? Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 561177

Dat bepaal je toch altijd nog zelf? Evil or Very Mad

Ik heb er nog niet echt een mening over. Het is hun cultuur dus ik vind het raar om het gelijk al te weigeren.

Mijn vriend is hindoestaans (surinaams) en hun scheren hun pasgeborene kaal. Wilde ik niet en dat is ook niet gedaan.

@ Caroow: je woont toch in Nederland en het is toch jouw kind, niet van je schoonfamilie? :shock:

Als het goed is is het net zoveel mijn kind als die van mijn vriend.

Ik zie nergens staan dat je vriend oorbellen wilt, maar dat je je schoonfamilie achter je aan krijgt, omdat het bij hun cultuur hoort. Alsof je het dus uit respect voor hun doet. En niet voor jezelf. Suspect

Wilt? Mevrouw de juf?

Daarnaast zijn er gemeenten, culturen, gewoontes die je gewoon eens onder ogen moet zien. I.p.v. dom reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caroow wo 9 mei 2012 - 12:15

De cultuur van mijn schoonfamilie is natuurlijk waar mijn vriend groot mee is geworden. Mijn vriend en ik zullen samen zulke beslissingen maken, maar mijn Nederlandse ouders vinden een Nederlandse keuze de beste en zo zal dat met zijn ouders ook zijn.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caribbeanlover wo 9 mei 2012 - 19:47

Is dat niet hinderlijk mbt de fontanel?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Lejow wo 9 mei 2012 - 19:56

Nee hoor, ze drukken de tondeuse niet dóór het hoofdje heen ofzo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Rush wo 9 mei 2012 - 19:59

Caribbeanlover schreef:
Happydobby schreef:
Caroow schreef:
Alex schreef:
Caroow schreef:
Caribbeanlover schreef:Moet dat? Maar ik ga wel kijken haha. Zou ze het kind Barbie gaan noemen?Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 1578173417

Ze zal denk ik wel gelijk oorbellen laten schieten in die kleine oortjes van dat kindje, dat is wel wat voor haar. Wie weet lakt ze de nagels ook wel roze Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 253468018

Ik denk dat mijn kinderen daar ook aan moeten geloven, anders krijg ik mijn schoonfamilie achter me aan.


Zolang je maar genoeg liefde hebt voor je kind zal het wel los lopen toch? Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 561177

Dat bepaal je toch altijd nog zelf? Evil or Very Mad

Ik heb er nog niet echt een mening over. Het is hun cultuur dus ik vind het raar om het gelijk al te weigeren.

Mijn vriend is hindoestaans (surinaams) en hun scheren hun pasgeborene kaal. Wilde ik niet en dat is ook niet gedaan.

Pasgeborenen zijn toch vaak al kaal.
Kan ik alvast een baby met haar reserveren? :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Lejow wo 9 mei 2012 - 20:03

Mijn baby werd met haar geboren :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caribbeanlover wo 9 mei 2012 - 20:28

Lejow schreef:Nee hoor, ze drukken de tondeuse niet dóór het hoofdje heen ofzo.

Snap ik, maar het moet wel voorzichtig natuurlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caroow wo 9 mei 2012 - 23:58

Rush, volgens mij zijn blanke baby's vaker kaal dan gekleurde, dus er is hoop voor je smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Poisongirl do 10 mei 2012 - 0:37

Mijn baby werd ook met best veel haar geboren Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 281626781 Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 281626781
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caribbeanlover do 10 mei 2012 - 23:00

Barbie's scheiding.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 23:05

Caroow schreef:Rush, volgens mij zijn blanke baby's vaker kaal dan gekleurde, dus er is hoop voor je Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 561177
Haha, wij hadden ook allemaal veel haar en bij m`n vriend thuis ook, dus ik hoop dat het goed komt. Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  _Nina do 10 mei 2012 - 23:10

Ik moet bij Barbie's baby denken aan zon zwangere barbiepop... Zwanger, dikke buik, baby eruit peuteren, buik omdraaien en voilaaaa, terug perfecte lijntje...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:47

Goh, ze gaat de bevalling toch laten filmen. Ik ben heel benieuwd wat voor serie dit gaat worden en hoe ze het in beeld brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caribbeanlover wo 30 mei 2012 - 7:19

He nee he krijgen we dan echt Barbie in de doos te zien, zoals in de verpakking in de speelgoedwinkel?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Makamba wo 30 mei 2012 - 7:23

Lejow schreef:Nee, Shelly!

Ik ben benieuwd in hoeverre de bevalling gefilmd wordt Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 253468018 Hoppa, die camera op der tum Very Happy

Hahahaha Lejow, dat zou wat zijn!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  kwak wo 30 mei 2012 - 7:29

barbie krijgt een geplande keizersnee met volledige narcose.
Volgens mij heeft ze namelijk een hele lage pijn grens.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:39

kwak schreef:barbie krijgt een geplande keizersnee met volledige narcose.
Volgens mij heeft ze namelijk een hele lage pijn grens.


Is dit echt of een grapje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  kwak wo 30 mei 2012 - 7:46

Razz_ schreef:
kwak schreef:barbie krijgt een geplande keizersnee met volledige narcose.
Volgens mij heeft ze namelijk een hele lage pijn grens.


Is dit echt of een grapje?

echt... Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:49

Dat is toch niet normaal dan. Of een ks een pretje is.. Er zullen wel meer redenen zijn want in Nederland mag je echt niet 'gewoon' een ks willen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  kwak wo 30 mei 2012 - 7:57

Razz_ schreef:Dat is toch niet normaal dan. Of een ks een pretje is.. Er zullen wel meer redenen zijn want in Nederland mag je echt niet 'gewoon' een ks willen
haha, nee joh! dat is een grapje Wink al zal het me niks verbazen als ze daar voor kiest als je er in NL voor zou kunnen kiezen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 8:17

Nouhou stoute Kwak, Razz even voor het lapje houden haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  kwak wo 30 mei 2012 - 8:26

Razz_ schreef:Nouhou stoute Kwak, Razz even voor het lapje houden haha Very Happy
haha, ik vond het wel grappig!
Dat je het geloofde haha!

ben je goed gelovig?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  M@niek wo 30 mei 2012 - 8:53

Toch ga ik wel kijken, ben nieuwsgierig.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Caribbeanlover wo 30 mei 2012 - 20:22

Razz_ schreef:Dat is toch niet normaal dan. Of een ks een pretje is.. Er zullen wel meer redenen zijn want in Nederland mag je echt niet 'gewoon' een ks willen

Da's raar, want de dames van de koninklijke familie krijgen sowieso een ks. Lekkere voorkeursbehandeling en niet fair tegenover burgers.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Rush wo 30 mei 2012 - 20:22

Maxima is toch ook 'gewoon' bevallen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Barbie's baby, vanaf augustus op tv - Pagina 2 Empty Re: Barbie's baby, vanaf augustus op tv

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum