Internet op je mobiel vraag.
+4
Rovine
Susan
Linnie1985
studiebol
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Internet op je mobiel vraag.
Ik heb sinds kerst een iphone, nu zegt iedereen dat moet je ook internet op je mobiel nemen. Nou ik heb een sim-only abbo en ik heb eens geinformeerd bij mijn provider. Het kost 9,95 per maand en dan kan ik van 200mb gebruik maken, elk mb meer kost 5 cent.
Nu weet ik werkelijk waar niet wat ik voor 200 mb kan doen, ik hyves, facebook en lees telegraaf.nl en nu.nl het meest op mijn iphone.
Volgens mijn vriend is het erg duur en heb ik maar weinig MB een vriend van ons schijnt 1g te hebben voor een tientje. Tja het zal ook wel van de provider afhangen enzo.. maar ja ik kan nog niet wisselen van provider dus moet ik het hier mee doen.
Ik kan per maand op zeggen dus ik heb het gewoon is gedaan en dan maar is kijken of ik er gebruik van maak en hoeveel.
Maar wat denken jullie is 200mb genoeg? En weet iemand wat je allemaal kan met 200mb? Of is het echt heel weinig?
Nu weet ik werkelijk waar niet wat ik voor 200 mb kan doen, ik hyves, facebook en lees telegraaf.nl en nu.nl het meest op mijn iphone.
Volgens mijn vriend is het erg duur en heb ik maar weinig MB een vriend van ons schijnt 1g te hebben voor een tientje. Tja het zal ook wel van de provider afhangen enzo.. maar ja ik kan nog niet wisselen van provider dus moet ik het hier mee doen.
Ik kan per maand op zeggen dus ik heb het gewoon is gedaan en dan maar is kijken of ik er gebruik van maak en hoeveel.
Maar wat denken jullie is 200mb genoeg? En weet iemand wat je allemaal kan met 200mb? Of is het echt heel weinig?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Internet op je mobiel vraag.
Ik vind internet ook te duur. Ik heb sinds kort een abbo afgesloten bij t-mobile en ik betaal iets van 40 euro pm. En als je er dan nog een internetabbo bovenop gooit, ben ik al gauw 50 euro kwijt en dan vind ik te veel.
We hebben een router voor kerst gevraagd en gekregen van mijn paps. Ik heb dan alleen thuis internet, maar ik kan dan wel GRATIS internetten op mijn telefoon en ik kan nu ook de aps downloaden die ik wil, maar dan kan ik ze wel (spelletjes) gratis overal spelen. En nog een extra voordeeltje, ik kan nu draadloos internetten en ook s'avonds. (eerst zat mijn vriend vaak s'avonds te internetten en dat was met een kabeltje en die moest ik steeds gebruiken als ik op mijn laptop wilde en nu hoeft dat niet meer).
We hebben een router voor kerst gevraagd en gekregen van mijn paps. Ik heb dan alleen thuis internet, maar ik kan dan wel GRATIS internetten op mijn telefoon en ik kan nu ook de aps downloaden die ik wil, maar dan kan ik ze wel (spelletjes) gratis overal spelen. En nog een extra voordeeltje, ik kan nu draadloos internetten en ook s'avonds. (eerst zat mijn vriend vaak s'avonds te internetten en dat was met een kabeltje en die moest ik steeds gebruiken als ik op mijn laptop wilde en nu hoeft dat niet meer).
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik vind het ontzettend duur om met mijn foon internet op te gaan. Doe het wel eens, omdat ik me dan verveel, is vaak als ik aan het werk ben en er een gat in de route zit, dan ga ik even op internet.. Dat gebeurt gelukkig niet vaak..
Gast- Gast
Je hebt een iPhone, zonder internet erbij? Wauw, uniek, haha!
Gast- Gast
Ik heb nu in een week tijd ongeveer 50MB gebruikt. Ik heb mijn mobiel met internet nog maar pas, dus ik gebruik 'm nu best veel en ik heb aardig wat apps gedownload. Ik ben het wel met je vriend eens dat het een kleine, relatief dure bundel is, maar ik denk wel dat je er gewoon een eind mee kan komen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
200 Mb is veel te weinig! 10 jaar geleden hadden wij die datalimiet op de computer. Ik zat in die tijd zo'n 20 minuten per dag op internet; even mail en kamernet checken en overschreed het dan x5. Daarbij moet je ook bedenken dat websites 10 jaar terug veel lichter waren. Even een filmpje op Youtube kijken kun je wel vergeten dus.
Ik betaal 10 euro voor onbeperkt internet, dus snap niet zo goed waarom je zo'n lage limiet hebt. Geen idee hoeveel ik het gebruik overigens, ik schakel altijd automatisch over op wifi als dat in de buurt is.
Ik betaal 10 euro voor onbeperkt internet, dus snap niet zo goed waarom je zo'n lage limiet hebt. Geen idee hoeveel ik het gebruik overigens, ik schakel altijd automatisch over op wifi als dat in de buurt is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat je beter zo'n speciaal iPhone abonnement kan nemen. Dan heb je onbeperkt internet. Ik heb geen idee hoeveel MB ik verbruik, en dus ook niet hoe veel 200MB is, maar zo'n telefoon is er natuurlijk wel voor gemaakt om internet te gebruiken. Ik ben bang dat wanneer je zo'n abonnement hebt als je nu hebt, je heel snel er over heen zit zonder dat je het door hebt.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Je hebt een iPhone, zonder internet erbij? Wauw, uniek, haha!
Ja vind ik ook! Wat heb je aan zo'n ding zonder internet, is toch niks aan.
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Je hebt een iPhone, zonder internet erbij? Wauw, uniek, haha!
Ja vind ik ook! Wat heb je aan zo'n ding zonder internet, is toch niks aan.
Haha ja dat probeerde ik dus ook te zeggen
Gast- Gast
Wat Marin zegt idd. Het onbeperkt internet wordt berekend over het gemiddelde van de mobiele internet gebruikers.
Daar kom je niet overheen als je alleen hyves enzo gebruikt.
Daar kom je niet overheen als je alleen hyves enzo gebruikt.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dat zou ik echt niet doen! 200mb is erg weinig!
Kan je niet beter overstappen naar Hi/KPN? Daar betaal je maar 2,50 per maand voor onbeperkt internet.
Kan je niet beter overstappen naar Hi/KPN? Daar betaal je maar 2,50 per maand voor onbeperkt internet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Een iPhone zonder internet, is als een Bugatti Veyron gebruiken als boodschappenauto'tje...
Met gemiddeld gebruik zoals een beetje Hyven, nu.nl checken, facebook en zelfs MSN of Whatsapp er op, ga je niet over je limiet heen, is mij verteld. Pas wanneer je gaat downloaden en streams gaat bekijken (youtube e.d.) dan haal je veel binnen en download je veel en ga je over je limiet heen..
Geloof ik.
Met gemiddeld gebruik zoals een beetje Hyven, nu.nl checken, facebook en zelfs MSN of Whatsapp er op, ga je niet over je limiet heen, is mij verteld. Pas wanneer je gaat downloaden en streams gaat bekijken (youtube e.d.) dan haal je veel binnen en download je veel en ga je over je limiet heen..
Geloof ik.
Gast- Gast
Volgens mij is 200 Mb niet echt veel inderdaad.
Zelf heb ik Hi, daar kan ik voor 3.10 onbeperkt internetten (per maand)...
Zelf heb ik Hi, daar kan ik voor 3.10 onbeperkt internetten (per maand)...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb zelf HI onbeperkt...en dat is tot 1 gig. Ik heb nu al twee keer een sms gehad dat ik er bijna over heen zit!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Ik heb zelf HI onbeperkt...en dat is tot 1 gig. Ik heb nu al twee keer een sms gehad dat ik er bijna over heen zit!
Hoeveel kun je daar ongeveer mee downloaden dan?
Ik wist helemaal niet dat onbepert tot 1 gig was...
Cheesegirl- Ratel
Mijn provider is ook hi, maar ik heb daar een Sim only abbo van. Dat meisje aan de telefoon zei dat ik dan alleen dit abbonement kan doen.. Tja ik heb er geen verstand van dus ik geloof het, mijn vriend vond het weinig dus daarom check ik het hier ook ff. Ik begrijp uit jullie reacties dat het misschien ook wat weinig is. Misschien moet ik morgen nog eens bellen..
Ik heb de iphone van mijn vriend gekregen en hij heeft hem via internet bestelt, vandaar dat ik nog niks met internet er op heb gedaan. Als ik gewoon thuis ben of ergens anders maak ik gebruik van wifi.
Marin jij zei iets over een iphone internet abbonement wat houdt dat in? Of waar kan ik informatie vinden?
Ik heb de iphone van mijn vriend gekregen en hij heeft hem via internet bestelt, vandaar dat ik nog niks met internet er op heb gedaan. Als ik gewoon thuis ben of ergens anders maak ik gebruik van wifi.
Marin jij zei iets over een iphone internet abbonement wat houdt dat in? Of waar kan ik informatie vinden?
studiebol- Ratel
Per 3 januari 2011 heeft Hi nieuwe bundels voor Internet op je mobiel. De onbeperkt bundels met een FUP (fair use policy) die hieronder staan vermeld zijn vervangen voor bundels met een MB tegoed. Heb je één van onderstaande bundels dan kun je deze gewoon blijven gebruiken.
Bovenstaande vond ik nog op de site, dat meisje zei ook wel zoiets aan de telefoon! Dus dat eindeloos online bestaat niet meer..
Bovenstaande vond ik nog op de site, dat meisje zei ook wel zoiets aan de telefoon! Dus dat eindeloos online bestaat niet meer..
studiebol- Ratel
Hmm ik weet niets van Hi af. Ik heb expres m'n iPhone bij T Mobile gehaald omdat dat toen nog de enige officiele aanbieder was. Ik wilde geen gedoe met dit soort rare abonnementen. T Mobile biedt inderdaad een speciaal iPhone abbo aan met onbeperkt internet. Dat heb ik dus. Maar zolang jij je sim only abonnement hebt, kan je daar niks mee. (en misschien is je telefoon ook sim locked?)
Als je voor zo'n MB abbo gaat, zou ik gewoon een grotere nemen.
Als je voor zo'n MB abbo gaat, zou ik gewoon een grotere nemen.
Gast- Gast
studiebol schreef:Per 3 januari 2011 heeft Hi nieuwe bundels voor Internet op je mobiel. De onbeperkt bundels met een FUP (fair use policy) die hieronder staan vermeld zijn vervangen voor bundels met een MB tegoed. Heb je één van onderstaande bundels dan kun je deze gewoon blijven gebruiken.
Dit wist ik inderdaad wel, maar ik kreeg van een medewerker van de Hi winkel te horen als je voor die tijd een contract afgesloten hebt dat dit dan niet opgaat. Het gaat dan pas in op het moment dat je huidige contract verloopt en jij hem dus verlengd of wijzigd.
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:studiebol schreef:Per 3 januari 2011 heeft Hi nieuwe bundels voor Internet op je mobiel. De onbeperkt bundels met een FUP (fair use policy) die hieronder staan vermeld zijn vervangen voor bundels met een MB tegoed. Heb je één van onderstaande bundels dan kun je deze gewoon blijven gebruiken.
Dit wist ik inderdaad wel, maar ik kreeg van een medewerker van de Hi winkel te horen als je voor die tijd een contract afgesloten hebt dat dit dan niet opgaat. Het gaat dan pas in op het moment dat je huidige contract verloopt en jij hem dus verlengd of wijzigd.
Ik wil dus iets toevoegen aan mijn abbonement, dus ik denk dat het dan ook ingaat...
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Carola589 schreef:studiebol schreef:Per 3 januari 2011 heeft Hi nieuwe bundels voor Internet op je mobiel. De onbeperkt bundels met een FUP (fair use policy) die hieronder staan vermeld zijn vervangen voor bundels met een MB tegoed. Heb je één van onderstaande bundels dan kun je deze gewoon blijven gebruiken.
Ik wil dus iets toevoegen aan mijn abbonement, dus ik denk dat het dan ook ingaat...
Dat zal idd dan wel, want dan wijzig je je abbonement.
Cheesegirl- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Internet op je mobiel
» Internet op je mobiel
» mobiel internet vraagje
» Storing mobiel internet?
» Vraagje over internet op mobiel
» Internet op je mobiel
» mobiel internet vraagje