Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn wc is blauw

4 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Mijn wc is blauw

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:08

Ik had Muscle voor de wc gekocht, in zo'n wc-eend fles. Dat spul zou kalk moeten oplossen, het is blauw en zou groen kleuren en gaan schuimen als het in aanraking kwam met kalk. Nou heb ik dat er dus in gedaan, en het "plateau" van mijn wc is nu dus blauw (vooral de rand, waar normaal kalk zit). Ik krijg het er met geen mogelijkheid meer vanaf. Ik ga bijna verhuizen en dan komt er een nieuwe huurder, zit hij met een blauwe wc. Iemand tips om dit er uit te krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 6:11

Bobbie schreef:Ik had Muscle voor de wc gekocht, in zo'n wc-eend fles. Dat spul zou kalk moeten oplossen, het is blauw en zou groen kleuren en gaan schuimen als het in aanraking kwam met kalk. Nou heb ik dat er dus in gedaan, en het "plateau" van mijn wc is nu dus blauw (vooral de rand, waar normaal kalk zit). Ik krijg het er met geen mogelijkheid meer vanaf. Ik ga bijna verhuizen en dan komt er een nieuwe huurder, zit hij met een blauwe wc. Iemand tips om dit er uit te krijgen?

Ik neem aan dat je al goed met de wc borstel hebt lopen schrobben? Misschien gewone bleek er in gooien?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:23

Zit het nu als het ware gehecht aan de kalk? Anders zou je kunnen proberen om de wc in te spuiten met kalkreiniger, een poos in laten trekken en het er dan proberen af te borstelen. En als dat niet lukt, denk ik dat het blauwe vanzelf wel vervaagt door het doorspoelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Jerry ma 17 jan 2011 - 7:11

Euhm... Ik zou dingen als bleek en wc-reiniger nooit mengen--> giftige dampen...
Misschien moet je 't gewoon een beetje laten slijten...? Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 7:15

Jerry schreef:Euhm... Ik zou dingen als bleek en wc-reiniger nooit mengen--> giftige dampen...
Misschien moet je 't gewoon een beetje laten slijten...? Rolling Eyes

Nouja je mengt het toch ook niet echt? Het is gewoon een verkleuring nu, het spul zelf zal er wel af zijn voornamelijk?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Jerry ma 17 jan 2011 - 7:20

AngelNyn schreef:
Jerry schreef:Euhm... Ik zou dingen als bleek en wc-reiniger nooit mengen--> giftige dampen...
Misschien moet je 't gewoon een beetje laten slijten...? Rolling Eyes

Nouja je mengt het toch ook niet echt? Het is gewoon een verkleuring nu, het spul zelf zal er wel af zijn voornamelijk?

De kleur komt toch van dat spul? Dan zal er nog wel wat van dat spul zitten dacht ik...
Nouja, als je er dan maar niet met je neus boven gaat hangen :P
Met bleek krijg je overigens geen kalk weg... Misschien daarvoor schoonmaakazijn gebruiken...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 7:33

Jerry schreef:
AngelNyn schreef:
Jerry schreef:Euhm... Ik zou dingen als bleek en wc-reiniger nooit mengen--> giftige dampen...
Misschien moet je 't gewoon een beetje laten slijten...? Rolling Eyes

Nouja je mengt het toch ook niet echt? Het is gewoon een verkleuring nu, het spul zelf zal er wel af zijn voornamelijk?

De kleur komt toch van dat spul? Dan zal er nog wel wat van dat spul zitten dacht ik...
Nouja, als je er dan maar niet met je neus boven gaat hangen :P
Met bleek krijg je overigens geen kalk weg... Misschien daarvoor schoonmaakazijn gebruiken...

Nee bedoelde bleek voor de verkleuring.. smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Jerry ma 17 jan 2011 - 7:38

Jaja, snap ik, maar als ze toch uit haar huis gaat, wel netjes om de kalk er dan even uit te halen ghehehehe (en dat was het originele plan met de harpic geloof ik ook... misschien harpic even bellen?!)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 8:52

Jerry schreef:Jaja, snap ik, maar als ze toch uit haar huis gaat, wel netjes om de kalk er dan even uit te halen ghehehehe (en dat was het originele plan met de harpic geloof ik ook... misschien harpic even bellen?!)

Uiteraard Wink Maar ik zou me meer zorgen maken over die kleur.. Zodra die weg is kan je wel met ander spul het kalk weghalen. Tenminste, vanuit die gedacht kwam ik als tip om het met bleek te proberen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Caresses di 18 jan 2011 - 21:52

Vaak als je gaat verhuizen en er komt een nieuwe bewonder in, maakt de woningbouw het huis weer netjes dus misschien krijg de nieuwe bewoner wel een nieuwe toiletpot smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Jerry wo 19 jan 2011 - 21:33

Caresses schreef:Vaak als je gaat verhuizen en er komt een nieuwe bewonder in, maakt de woningbouw het huis weer netjes dus misschien krijg de nieuwe bewoner wel een nieuwe toiletpot smile.

Als je in mijn straat woont: ga daar dan maar niet vanuit... :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 11:22

Cloor van de Aldi, wij hadden precies hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 13:12

op mijn werk heb ik het ook gehad, heb het er met veel moeite en veel boenen af gekregen. vervolgens chloor erin gedaan en lekker laten weken en toen was het wel weg. succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Caresses zo 23 jan 2011 - 21:49

Is het al opgelost?

Anders is het een idee om contact op te nemen met muscle.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Ugly Betty zo 23 jan 2011 - 23:24

Caresses schreef:Vaak als je gaat verhuizen en er komt een nieuwe bewonder in, maakt de woningbouw het huis weer netjes dus misschien krijg de nieuwe bewoner wel een nieuwe toiletpot smile.

Wij kregen alleen een nieuwe toiletbril... Dus moet het blauwe alsnog verwijderd worden.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn wc is blauw Empty Re: Mijn wc is blauw

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum