rood-wit-blauw babykamertje
+2
Pien
mickey
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
rood-wit-blauw babykamertje
Ik herinner me van het oude forum een mama die een rood-wit-blauw babykamertje had. Ik vond dit zoooo mooi. Nu is het bij ons ook zover! Ik ben zwanger. Het is wel nog heel pril, dus de babykamer heeft nu nog geen haast. Maar ik vind thema zo leuk. Komt die mama nog hier? Zo ja: zou je nog eens de foto's willen showen? Dan kan ik die aan mijn vriend laten zien. Hij is er nog niet helemaal van overtuigd of hij dit wel leuk vind
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Re: rood-wit-blauw babykamertje
volgens mij was dat uhm... catwoman of uhm.. hoe heet ze nou, de moeder van...., ja: Moepie?
edit: naam maar even verwijderd, weet niet of ze die zo open en bloot op het forum wilt
edit: naam maar even verwijderd, weet niet of ze die zo open en bloot op het forum wilt
Laatst aangepast door Pien op ma 28 maa 2011 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zat inderdaad ook met die naam in mijn hoofd, maar wist het niet zeker. (Met E.lin bedoel ik) Catwoman heeft een zoontje dacht ik, de mama die ik dacht heeft een dochtertje dacht ik (of er moeten er meer zijn met zo'n kamertje )
mickey- Kletskop
https://yescafe.actieforum.com/t1459p15-show-je-babykamer?highlight=babykamer
Op de 2e pagina bovenaan, bedoel je dat misschien?
Op de 2e pagina bovenaan, bedoel je dat misschien?
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaaa dat is hem! Dank je wel Fiwen!
Als er nog meer rood-wit-blauwe kamertjes zijn, zie ik die ook graag natuurlijk
Als er nog meer rood-wit-blauwe kamertjes zijn, zie ik die ook graag natuurlijk
mickey- Kletskop
Ik zag net allemaal rood/wit/blauwe spulletjes in de folder van de Blokker staan, en moest meteen aan dit topic denken. Ik dacht ik meld het even
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik had de folder inderdaad ook al gezien! Stonden leuke dingen tussen, maar ook spulletjes die niet echt in een babykamer horen
mickey- Kletskop
Toen ik dit topic gisteren zag dacht ik "wie wil er nou een babykamer met rood, wit, blauw?!?! Dat kan gewoon niet mooi zijn"
Maar nu ik de foto's gezien heb vind ik het kamertje helemaal GEWELDIG !!!!!! Wat een super gaaf kamertje zeg !!!
Maar nu ik de foto's gezien heb vind ik het kamertje helemaal GEWELDIG !!!!!! Wat een super gaaf kamertje zeg !!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wij hebben ook een rood-wit-blauw kamertje bij de jongste. Heb helaas geen foto's online staan. Maar ik heb het Holland-thema niet zover doorgevoerd als Moepie. De muren zijn wit, hij heeft een blauw rolgordijn met rode overgordijnen en de meubels zijn wit met licht- en donkerblauwe lades/deur. Het ledikant is ook wit waar ik een rood dekentje in heb liggen. Verder heb ik de kamer wel wat aangekleed met Hollandse spullen en hangen er 2 canvasdoeken met koeien aan de muur.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
@Rataplan: dat klinkt ook leuk! Maar ben ook wel benieuwd naar foto's (mag ook via pm als je ze niet online wilt zetten)
@koffieleut: die reactie hoor ik vaker als ik zeg dat ik zo'n kamertje wil. Hopelijk vinden ze het wel leuk als ze het daadwerkelijk zien, zoals bij jou
@koffieleut: die reactie hoor ik vaker als ik zeg dat ik zo'n kamertje wil. Hopelijk vinden ze het wel leuk als ze het daadwerkelijk zien, zoals bij jou
mickey- Kletskop
mickey schreef:Ik had de folder inderdaad ook al gezien! Stonden leuke dingen tussen, maar ook spulletjes die niet echt in een babykamer horen
Nee klopt, maar bijvoorbeeld die regenlaarsjes vind ik altijd schattig op een kamertje en die klok....errug leuk hoor!
Oja, en natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Effen blauw en roze shirtje
» blauw handje
» [gezocht] groen/blauw/wit shirtje met roezeltjes/strikje
» Blauw hema rokje
» rood piemeltje
» blauw handje
» [gezocht] groen/blauw/wit shirtje met roezeltjes/strikje