Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pim Fortuyn

+17
_Lacey_
silly-one
Caramba
Roza
Dennenappel
Monte
Snoopy
Phileine
Susan
Arwyn
Mermaid
Suus
Happydobby
Ilargi
Kerel
Krullebol
Highway
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pim Fortuyn  Empty Pim Fortuyn

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:12

Weten jullie nog waar jullie waren toen het nieuws binnenkwam dat hij was neergeschoten op het mediapark in Hilversum? En weten jullie nog wat jullie dachten bij zijn uitlatingen over, de toen nog, maatschappij? En is hij een gemis? Zou Nederland er nu anders uitzien als hij daadwerkelijk aan de macht was gekomen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pim Fortuyn  Empty Re: Pim Fortuyn

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:13

Ik was thuis, ik was heel boos en verdrietig want mijn konijn was dood gegaan en Pim kon me op dat moment echt gestolen worden.
Ik ging woedend de hele dag Neopets spelen, want die waren virtueel en konden niet dood gaan.

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 6 mei 2012 - 10:16

Ik vond Pim Fortuyn een geweldige leuke spreker met veel charisma, goed in zijn werk. Echter deelde ik zijn idealen niet. Ik was geloof ik thuis toen het gebeurt is en ben zeker geschrokken, laf dat zulke acties nodig waren. De wereld anders? wie weet?

Laatst aangepast door Highway op zo 6 mei 2012 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Krullebol zo 6 mei 2012 - 10:17

Is alweer 10 jaar geleden he. Ik weet nog dat ik thuis was, maar ik was toen niet in de leeftijd dat ik mij interesseerde voor politiek. Ik denk dat hij een gemis is voor zijn familie en vrienden maar niet voor mij en ik denk ook niet voor de maatschappij. Deze gaat hard verder en je weet nooit hoe hij het gedaan zal hebben in de toekomst.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kerel zo 6 mei 2012 - 10:18

Een sterk debater, maar niet mijn smaak. Ik was thuis, weet ik nog wel.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:18

Neopets, dat ken ik nog wel.

Het enige wat ik nog weet is dat we net hadden gegeten en dat het nieuws er onbedoeld opstond, toen het nieuws bekend werd. Ik heb gelijk mijn moeder geroepen en samen hebben we naar het nieuws gekeken. Ik geloofde echt in zijn denkbeelden, maar vond hem iets te eng om ooit mijn stem aan te geven. En achteraf denk ik dat hij wel iets had kunnen bijdragen, maar of onze problemen daarmee waren opgelost. Nee, dat geloof ik dan weer niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:19

Ik was toen onderweg naar de sportschool en kreeg een smsje van een vriendin met het nieuws. Vind het nog steeds zonde.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:21

Jemig, ik had geen idee dat het alweer 10 jaar geleden was. Toen was ik 12. Ik weet nog wel dat de beelden ontzettend veel indruk op me hebben gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:30

Joan schreef:Jemig, ik had geen idee dat het alweer 10 jaar geleden was. Toen was ik 12. Ik weet nog wel dat de beelden ontzettend veel indruk op me hebben gemaakt.
In mijn beleving woonde ik weer 'thuis' bij mijn moeder en haar vriend en was ik 22 jaar. Maar nu ik er weer over nadenk, blijken mijn ouders helemaal nog niet gescheiden te zijn. haha. Pim Fortuyn  827601

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 17:44

Ik was toen 15 en was op vakantie (in NL). We hoorden het nieuws via de tv, was wel erg geschrokken toen. Ik vond het wel goed dat er eindelijk eens iemand was opgestaan die alles durfde te zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Ilargi zo 6 mei 2012 - 17:54

Ik was thuis, en ook ontzettend geschrokken van de beelden. Dat je hem zo zag liggen, echt vreselijk vond ik dat. Was erg blij dat ze de dader hadden gepakt.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 18:30

Ik was thuis en mijn ouders waren in de voortuin bezig....

Gast
Gast

Bericht  Happydobby zo 6 mei 2012 - 21:18

Wij zaten net voor de tv, we waren allemaal geschokt. Eerlijk gezegd had ik niets tegen die man, geen idee wat er gebeurd was als hij aan de macht kwam.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus zo 6 mei 2012 - 21:20

Ik weet nog dat ik met een vriendin naar de sportschool fietste en het eerst niet geloofde. Hoewel ik zijn idealen niet deelde, was ik behoorlijk geschokt!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Mermaid zo 6 mei 2012 - 21:23

Ik was net 18, mocht dus voor het eerst gaan stemmen. Was dus wel met politiek bezig toen, absoluut niet van plan om op hem te stemmen, maar toch denk ik dat hij een grote bijdrage had kunnen leveren. Was thuis toen ik het hoorde, had ook een deel van zijn interview bij Ruud de Wild geluisterd, want vond het wel een hele interessante man.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Arwyn zo 6 mei 2012 - 21:26

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar ik was toen ik het hoorde. Ik denk gewoon thuis aangezien het aan het eind van de middag was.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Susan zo 6 mei 2012 - 21:27

Ik was met een vriendin uit eten geweest, toen kwam ik 's avonds thuis en toen zei mijn toenmalige vriend: 'Pim Fortuyn is dood.' Toen ben ik op internet gaan kijken wat er gebeurd was. Ik weet nog wel dat ik het heel naar vond, niet dat ik een aanhanger was van Pim Fortuyn, maar ik vond het wel heel erg zielig. Ik weet ook nog dat er de volgende dag foto's op de voorpagina van de krant stonden van toen hij net was neergeschoten, ik vond het ook heel naar om die te zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Phileine zo 6 mei 2012 - 21:51

Ik was op het moment dat ik het hoorde onderweg naar mijn toneelles. Ik weet nog dat ik met mijn moeder in de auto zat en we luisterden naar de radio. Toen kwam het nieuws voorbij en ik schrok enorm. Ik vond het toentertijd een charismatische man en ook erg heftig dat hij vermoord was.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Snoopy zo 6 mei 2012 - 22:05

Ik was thuis, was rond 18.00uur geloof ik. Ik werd geroepen dat het op het nieuws was. Heb toen nog mijn ouders gebeld, die waren op schiphol en vond dat ze het nog even moesten weten voordat ze twee weken op reis zouden gaan. Maar ze hadden het nog net in de auto op het nieuws gehoord.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Monte zo 6 mei 2012 - 22:12

Ik was in limburg op vakantie met mijn ouders en broer en zaten net te eten in een restaurant. Ik vind het echt nog steeds jammer dat het zo is gelopen, het is zeker een gemis dat hij er niet meer is. Als hij er nu nog was geweest, dan had ik zeker op hem gestemd, ik stond volledig achter zijn idealen. Hij was anders, had ook sommige standpunten die wilders nu heeft, maar wilders gaat me te ver. Dat wordt bijna een dictator die mensen haat. Fortuyn deed dat niet, maar die kaartte wel de problemen aan en wilde er echt iets aan doen. Zo'n persoon krijgen we denk ik niet zo snel meer in Nederland, hij was vrij uniek.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Dennenappel zo 6 mei 2012 - 22:13

Ik was op dat moment op het land met een vriendin met de paarden bezig. Er kwam toen voor mij een vreemde mevrouw langs (moest wat ophalen) en die zei dat Pim Fortuin vermoord was. Ik weet nog dat ik zei dat ik het een raar mens vond, dat je niet zulke grappen maakt ook al mag je hem niet. Toen het echt bleek te zijn, kon ik het amper geloven en wilde ik meteen alles van haar weten wat er over bekend was.
Ik vond het heel bizar om te horen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Roza zo 6 mei 2012 - 22:32

Mijn vader en ik kwamen bij mijn oom en tante binnenlopen.. Op dat moment zette mijn neefje de tv aan en was dit het eerste wat we zagen..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Caramba zo 6 mei 2012 - 22:59

Ik was rond half 7 thuis, maar kreeg rond 6 uur een sms van mijn vriend. Weet nog precies wat erin stond: Mijn grote vriend is dood, vermoord! Ik geloofde het eerst niet.

Mijn vader kwam thuis en vertelde het nieuws dat Pim was vermoord. Direct daarna de tv aan gedaan.
In die tijd was ik het met Pim eens. Niet alle standpunten natuurlijk, maar het meeste wel. Ook was dat het jaar dat ik voor het eerst mocht stemmen en mijn stem voorkeur was toen LPF.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  silly-one zo 6 mei 2012 - 23:17

Ik was op mijn kamer bezig met opruimen omdat ik ''s avonds mijn verjaardag zou vieren. Ik had muziek aan staan en ik kreeg van iemand een telefoontje dat hij later zou komen vanwege het nieuws.

Toen heb ik de radio aangezet en heb ik tijdens het schoonmaken naar het nieuws geluiserd. Ik had toen nog geen TV en internet op mijn kamer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  _Lacey_ ma 7 mei 2012 - 0:28

Ik was jarig die dag en was 's avonds nog even naar de winkel om wat in huis te halen. Toen ik weer thuiskwam was het net gebeurd.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende