Pim Fortuyn
+17
_Lacey_
silly-one
Caramba
Roza
Dennenappel
Monte
Snoopy
Phileine
Susan
Arwyn
Mermaid
Suus
Happydobby
Ilargi
Kerel
Krullebol
Highway
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pim Fortuyn
Ik woonde nog thuis bij mijn ouders en mijn moeder kwam boven met het nieuws. Ik weet nog wel dat ik heel erg heb gedacht; 'laat hem niet dood gaan'. Ik weet nog wel dat het een hele shock was, op school werd er ook veel over gediscussieerd.
Ik denk wel dat als Fortuyn nog had geleefd, de politiek er wel anders had uitgezien. Maar of en wat er dan anders zou zijn geweest in Nederland zelf, weet ik niet. Ik was het niet 100% eens met zijn opvattingen, maar was het met bepaalde nieuwe punten wel eens.
Ik denk wel dat als Fortuyn nog had geleefd, de politiek er wel anders had uitgezien. Maar of en wat er dan anders zou zijn geweest in Nederland zelf, weet ik niet. Ik was het niet 100% eens met zijn opvattingen, maar was het met bepaalde nieuwe punten wel eens.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:
+1
Ik zat op dat moment televisie te kijken en volgens mij zag je op een gegeven moment live de beeldenvoobij komen dat ze 'm aan het reanimeren waren. Best heftig. Ook de voorpagina van de Telegraaf inderdaad.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Tinus schreef:
+1
Ik zat op dat moment televisie te kijken en volgens mij zag je op een gegeven moment live de beeldenvoobij komen dat ze 'm aan het reanimeren waren. Best heftig. Ook de voorpagina van de Telegraaf inderdaad.
Pfff ja, die foto...dat beeld vergeet ik ook nooit meer.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Dat weet ik nog goed. Mijn moeder en ik zaten zoals elke avond het journaal te kijken, toen helemaal aan het eind een nieuw bericht binnen kwam. De journaallezer zei dat hij binnen kreeg dat Pim Fortuyn wellicht gestoken was. Nadat we een aantal hele flauwe grappen gemaakt hadden (Gestoken? Door een mug? Moet dit op het nieuws?), bleek dat hij neergeschoten was en dood ging. Ik voelde me vooral heel lullig omdat ik zo schamper domme grappen had lopen maken. Ik was toen 9 trouwens.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik toen was. Ik denk gewoon thuis.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: