Hallo 298 gebruikers (117 Gereg, 25 verborgen, 156 gasten)
+7
Bazinga
Annemoontje
Zwerver
May
nina
Raindrop
Jerry
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hallo 298 gebruikers (117 Gereg, 25 verborgen, 156 gasten)
Laatst aangepast door Zusje op za 5 mei 2012 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hallo 298 gebruikers (117 Gereg, 25 verborgen, 156 gasten)
Heb je, je webcam nu eindelijk kunnen spiegelen?
Gast- Gast
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb EIN-DE-LIJK een router gekocht. Moet ik hem alleen 'even' installeren... Waarom zit er altijd een CD bij dat soort dingen. Ik wil helemaal niks op mijn pc zetten. En dan zo'n handleiding die je vijf keer uit moet klappen tot posterformaat. Wie heeft bedacht dat dat handig was? Zeker een man...
Gast- Gast
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
mijn giftcards op marktplaats zetten, want hier wil niemand ze blijkbaar hebben
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Zusje schreef:Ik heb EIN-DE-LIJK een router gekocht. Moet ik hem alleen 'even' installeren... Waarom zit er altijd een CD bij dat soort dingen. Ik wil helemaal niks op mijn pc zetten. En dan zo'n handleiding die je vijf keer uit moet klappen tot posterformaat. Wie heeft bedacht dat dat handig was? Zeker een man...
Dat noemen ze makkelijk.
Maar het is toch eigenlijk heel makkelijk, hoor. Aansluiten. Computer laten zoeken naar draadloze verbindingen. Sleutelcodes ingeven en klaar.
Zegt de madame die er laatst zes uur over heeft gedaan om een router voor haar vader aan te sluiten, omdat de beste man helemaal geen boekjes had.
Gast- Gast
Maar het is toch logisch dat je software nodig hebt om je router en je laptop goed te laten communiceren? Daarom installeer ik altijd, zodat je updates en dergelijke goed kan regelen. Succes in ieder geval, haha.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik lig in bed.
Lekker! Ik zit op de bank met een dekentje, de kat naast me & en vriend die ligt te zeuren op de andere bank!
Gast- Gast
Goedenavond.
Ik zit op de bank mijn doos tissues er door te werken, lang leve de griep!
Ik zit op de bank mijn doos tissues er door te werken, lang leve de griep!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pippa schreef:Maar het is toch logisch dat je software nodig hebt om je router en je laptop goed te laten communiceren? Daarom installeer ik altijd, zodat je updates en dergelijke goed kan regelen. Succes in ieder geval, haha.
Dat is niet nodig hoor. Ik heb een cd gekregen van mijn provider om me makkelijker en sneller online te laten komen. Maar officieel is het niet nodig. Maar ik doe aan makkelijk en snel. Even installeren via de cd en dan snel online. Maar het hoeft niet.
Gast- Gast
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maura schreef:Pippa schreef:Maar het is toch logisch dat je software nodig hebt om je router en je laptop goed te laten communiceren? Daarom installeer ik altijd, zodat je updates en dergelijke goed kan regelen. Succes in ieder geval, haha.
Dat is niet nodig hoor. Ik heb een cd gekregen van mijn provider om me makkelijker en sneller online te laten komen. Maar officieel is het niet nodig. Maar ik doe aan makkelijk en snel. Even installeren via de cd en dan snel online. Maar het hoeft niet.
Dat ligt aan de router, als zij zegt er 1 gekocht te hebben, ga ik er niet vanuit dat het er 1 van een provider is eigenlijk, maar een losse. Dan is het vaak wel makkelijk/fijn om ze met elkaar te laten communiceren door de CD, maar het hoeft niet altijd nee, dat klopt.
Gast- Gast
Geregistreerd zijn de mensen met een nickname.
Maar wie zijn de verborgen en de gasten?
De gasten zijn neem ik aan mensen die niet ingelogd zijn.
Maar wie zijn dan de verborgen mensen?
Maar wie zijn de verborgen en de gasten?
De gasten zijn neem ik aan mensen die niet ingelogd zijn.
Maar wie zijn dan de verborgen mensen?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Maar het is toch logisch dat je software nodig hebt om je router en je laptop goed te laten communiceren? Daarom installeer ik altijd, zodat je updates en dergelijke goed kan regelen. Succes in ieder geval, haha.
Dat ligt aan de router, als zij zegt er 1 gekocht te hebben, ga ik er niet vanuit dat het er 1 van een provider is eigenlijk, maar een losse. Dan is het vaak wel makkelijk/fijn om ze met elkaar te laten communiceren door de CD, maar het hoeft niet altijd nee, dat klopt.
Daar heb je gelijk in, haha. En communiceren doet hij niet met de cd, maar wel met het modem. Echt, Maura.... Zeur niet zo....
Gast- Gast
Pippa schreef:PrinsesBo schreef:Ik lig in bed.
Lekker! Ik zit op de bank met een dekentje, de kat naast me & en vriend die ligt te zeuren op de andere bank!
Vriend is weekend weg.
Dus heb heul stiekem een groot plaid op bed gelegd, en nu ligt de hond lekker op bed bij me te knorren
Gast- Gast
Verborgen zijn de mensen die niet willen laten zien dat ze online zijn maar dat wel zijn .
En ja, wat Maura zegt, je krijgt bij zo veel dingen een CD met zooi erop... Zelfs bij een muis al! Ik probeer het ook altijd zonder. Thanx voor de tip Maura, zal het zo proberen en dan hopelijk met laptop naar bedbij gebrek aan iets beters
En ja, wat Maura zegt, je krijgt bij zo veel dingen een CD met zooi erop... Zelfs bij een muis al! Ik probeer het ook altijd zonder. Thanx voor de tip Maura, zal het zo proberen en dan hopelijk met laptop naar bed
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Maar het is toch logisch dat je software nodig hebt om je router en je laptop goed te laten communiceren? Daarom installeer ik altijd, zodat je updates en dergelijke goed kan regelen. Succes in ieder geval, haha.
Daar heb je gelijk in, haha. En communiceren doet hij niet met de cd, maar wel met het modem. Echt, Maura.... Zeur niet zo....
Ach, je snapt wat ik bedoel
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hallo, hallo een wijntje en een blow. klets Topic.
» teksten gezocht voor ons gereg. partnerschap!
» Gasten?
» Gasten op het forum..
» Zoveel 'gasten'!
» teksten gezocht voor ons gereg. partnerschap!
» Gasten?
» Gasten op het forum..
» Zoveel 'gasten'!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: