Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustrerend

3 plaatsers

Ga naar beneden

Frustrerend  Empty Frustrerend

Bericht  Shopelle do 3 mei 2012 - 11:14

Ik ben heel boos. Op mijn opleiding. Ik ben momenteel een master aan het volgen. Helaas zijn de scholen tegenwoordig niet meer zo goed in organiseren waardoor ik een praktijkonderzoek en 3(!) modulen moet inleveren voor eind juni en dan een examen in moet gaan en dan kan ik afstuderen door middel van een presentatie en portfolio. Deze opleiding duurt één jaar. Ik geef jullie een hele korte versie van het verhaal maar dat komt eigenlijk ook omdat ik op ben (gezien de tijd..) en ik eigenlijk helemaal geen zin heb om over deze situatie te praten maar het DOET me toch wat aangezien ik dat examen moet halen anders kan ik nog een keer schoolgeld gaan betalen omdat ik dan langer over de studie zou gaan doen.. Frustrerend  394967 Dit examen heb ik één keer gemaakt en het bestond uit drie delen waarvan ik er gelukkig twee heb gehaald. Eerder is ons voorgelicht dat wij vier kansen zouden krijgen voor dit examen.. maar het zijn er maar twee (daar kwamen ze een week voor de eerste toets achter)! scratch

Kortom: een vakantie vol stress.... Ik ben twee dagen ziek geweest.. dus totaal niet productief.. study Ik ben nu bezig met het eerste hoofdstuk van de 6 van module 1 en moet er dan voor maandag nog één.. Ik zeg.. Ik ga het gewoon niet redden. :affraid:

Ik moet gewoon even mijn frustratie kwijt. Het even van mij afschrijven. Hopelijk kan ik vannacht dan lekker slapen... Sleep

(Bedankt voor het lezen)
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustrerend  Empty Re: Frustrerend

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 18:31

Niet te druk over maken, als dit het enige onderdeel is dat je nog moet voor je diploma kun je de examencommissie een brief sturen waarin je om een vervroegde kans vraagt. Heb dit zelf ook moeten doen omdat de toets die ik niet gehaald had pas herkanst kon worden nadat mijn cijfers al binnen moeten zijn (ging bij mij om kans 4)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje do 3 mei 2012 - 18:37

Het komt wel goed. Heb de paniek zelf ook gehad. Je moet er goed voor gaan zitten en op tijde even ontspannen. Je kan het!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Shopelle do 3 mei 2012 - 22:08

Meiden, ik ben niet bijna klaar.. was het maar zo. Ik moet alles wat ik hierboven heb beschreven proppen in de 2 maanden die ik nog heb! Frustrerend  2474380249
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud