Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

+14
JD
Pien
Verona
Jerry
Zwerver
Merai
Prosecco
NoorA
Guus
Minx
smooch
SoGood
Mari
VeryCherry
18 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 0:29

CherrieLola schreef:Oeh dus jullie hebben komend weekend een klus-weekend, leuk hoor. Ben benieuwd naar het resultaat, show je wel foto's Very Happy

I WILL smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Pien di 18 jan 2011 - 0:37

leuk... jullie gaan dit weekend gewoon al bezig!!! ben benieuwd naar het eindresultaat!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  smooch di 18 jan 2011 - 1:24

Je bent eruit lees ik. Succes met klussen van het weekend, ben benieuwd.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  JD di 18 jan 2011 - 1:27

een vriendin van mij haar huis lijkt echt qua interieur en kleuren precies op j ouw huis ckc, alleen heeft zij er inderdaad een hele mooie donkerpaarse kleur bij gedaan. 1 muur is die kleur, ze heef mooie kussentjes in die kleur, wat kaarsjes in die kleur....

t is een beetje een donkerpaars/grijs achtig kleurtje...
of oud roze is ook wel mooi vind ik.

als je naar de flexa website gaat, en dan naar kleuren, dan is denk ik "accent nepal" wel mooi?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 2:01

*Marietje* schreef:een vriendin van mij haar huis lijkt echt qua interieur en kleuren precies op j ouw huis ckc, alleen heeft zij er inderdaad een hele mooie donkerpaarse kleur bij gedaan. 1 muur is die kleur, ze heef mooie kussentjes in die kleur, wat kaarsjes in die kleur....

t is een beetje een donkerpaars/grijs achtig kleurtje...
of oud roze is ook wel mooi vind ik.

als je naar de flexa website gaat, en dan naar kleuren, dan is denk ik "accent nepal" wel mooi?

Nee, dat vind ik echt niets. Ik verafschuw rood en roodtinten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  JD di 18 jan 2011 - 14:48

CKC schreef:
*Marietje* schreef:een vriendin van mij haar huis lijkt echt qua interieur en kleuren precies op j ouw huis ckc, alleen heeft zij er inderdaad een hele mooie donkerpaarse kleur bij gedaan. 1 muur is die kleur, ze heef mooie kussentjes in die kleur, wat kaarsjes in die kleur....

t is een beetje een donkerpaars/grijs achtig kleurtje...
of oud roze is ook wel mooi vind ik.

als je naar de flexa website gaat, en dan naar kleuren, dan is denk ik "accent nepal" wel mooi?

Nee, dat vind ik echt niets. Ik verafschuw rood en roodtinten..

huh...maar accent nepal is paars......?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 20:44

Wij hadden hetzelfde als jij, we hadden ook alles grijs, wit of zwart en dan hebben wij nog speelgoed met kleur wat de boel een beetje opkleurt maar we vonden het ook niet gezellig. We hebben nu 1 muur in de keuken (open keuken) Frans Roze geverfd en dat staat echt mooi. Verder hebben we wat meer accessoires gekocht, niet echt troepjes maar in de vensterbank staan nu 2 grote kandelaars en 2 grote vazen, en op een nieuwe kast staan nog 2 kandelaars. Hier scheelt dat alles echt veel en ik vind het nu gezelliger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 21:07

*Marietje* schreef:
CKC schreef:
*Marietje* schreef:een vriendin van mij haar huis lijkt echt qua interieur en kleuren precies op j ouw huis ckc, alleen heeft zij er inderdaad een hele mooie donkerpaarse kleur bij gedaan. 1 muur is die kleur, ze heef mooie kussentjes in die kleur, wat kaarsjes in die kleur....

t is een beetje een donkerpaars/grijs achtig kleurtje...
of oud roze is ook wel mooi vind ik.

als je naar de flexa website gaat, en dan naar kleuren, dan is denk ik "accent nepal" wel mooi?

Nee, dat vind ik echt niets. Ik verafschuw rood en roodtinten..

huh...maar accent nepal is paars......?

Nee, is een roodtint! Teminste, toen ik op zoekterm zocht op de flexa website.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 21:09

Arden schreef:Wij hadden hetzelfde als jij, we hadden ook alles grijs, wit of zwart en dan hebben wij nog speelgoed met kleur wat de boel een beetje opkleurt maar we vonden het ook niet gezellig. We hebben nu 1 muur in de keuken (open keuken) Frans Roze geverfd en dat staat echt mooi. Verder hebben we wat meer accessoires gekocht, niet echt troepjes maar in de vensterbank staan nu 2 grote kandelaars en 2 grote vazen, en op een nieuwe kast staan nog 2 kandelaars. Hier scheelt dat alles echt veel en ik vind het nu gezelliger.

Ja... we zijn eruit hoor, wordt een beetje paars/grijs. Ik neig ook naar roze hoor, maar ik ben bang dat het dan zo'n girly huis wordt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 21:46

Mijn vriend vindt het roze nog mooier dan ik geloof ik haha... maar ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 0:51

Je bent eruit lees ik! Leuk, toch een paarsige kleur Very Happy

Verder wil ik je een dikke knuffel geven. Denk aan jezelf en praat erover, dat is de beste manier om het te verwerken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Rouge wo 19 jan 2011 - 3:02

CKC: ik heb echt precies hetzelfde als jou. Denk dat onze smaken ook redelijk gelijk liggen,maar vind mijn huis dan ook kil en niet gezellig. Huizen met veel spulletjes etc vind ik gezellig, maar bij mij thuis kan ik daar niet tegen! Ik hou van strak/opgeruimd/eerder kaal dan helemaal over de top ingericht. Maargoed...dus ik ben zelf ook steeds op zoek naar sfeermakers en decoratie om het wat gezelliger te maken. Maar ik moet wel zeggen, als ik jou huis zie vind ik het écht niet kil of ongezellig. Denk dat je (we) met een ander beeld er tegen aan kijken.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 3:29

Rouge schreef:CKC: ik heb echt precies hetzelfde als jou. Denk dat onze smaken ook redelijk gelijk liggen,maar vind mijn huis dan ook kil en niet gezellig. Huizen met veel spulletjes etc vind ik gezellig, maar bij mij thuis kan ik daar niet tegen! Ik hou van strak/opgeruimd/eerder kaal dan helemaal over de top ingericht. Maargoed...dus ik ben zelf ook steeds op zoek naar sfeermakers en decoratie om het wat gezelliger te maken. Maar ik moet wel zeggen, als ik jou huis zie vind ik het écht niet kil of ongezellig. Denk dat je (we) met een ander beeld er tegen aan kijken.

Ja exact!! Ik denk dus ook dat we er anders naar kijken..
Als ik bijv smorgens naar de bus loop, dan loop ik langs huizen waar dus logischerwijs smorgens nog een lichtje brand, dit zijn exact dezelfde huizen als de onze, en omdat we allemaal flinke ramen hebben, kijk je zo bij ze naar binnen.. en op de een of andere manier, zien hun huizen er altijd reuze gezellig uit.. En de onze niet..

Ik hou ook niet van prullaria, als ik al wat heb staan is het groot en grof.. Een boekenkast ofzo oogt gezellig maar ik zou daar niet tegen kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Lavendel wo 19 jan 2011 - 4:33

Planten en bloemen ogen ook altijd gezellig vind ik.. Of een mooi schilderij? Je zou ook bijvoorbeeld alle plinten en kozijnen een iets ander kleurtje kunnen geven.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  *Lookie* za 22 jan 2011 - 1:25

Je hoeft natuurlijk ook niet meteen een hele muur in een kleur te verven, je kunt ook een randje erop stempelen/sjabloneren met een felle kleur. Of een strakke baan in een felle kleur.
Zelf hou ik erg van roze, maar vind paars ook mooi, en lime, en lichtblauw... kortom: ik kan ook altijd moeilijk kiezen...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:26

ZO! We zijn naar de praxis geweest
Het is kleur Tendens geworden van Histor. Mooie grijze tint. Ik wilde geen grijs maar uiteindelijk toch grijs gekozen.. Ook met het oog dat het kan dat we hier misschien binnenkort weggaan,toch maar gekozen voor een neutrale kleur op de muur. Ik ga morgen aan de slag! Ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  TNMN zo 23 jan 2011 - 2:14

Ben benieuwd naar de uitkomst CKC, plaats je een foto?

Wat je altijd nog kunt doen nu je grijs hebt is kleuren toevoegen. Ik heb een kleur palette gevonden die grijs als hoofdkleur heeft:
Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Flexa-color-locale-kleuren

Mijn slaapkamer thuis heeft de kleuren Long Island puur kiezel, Carribean puur aqua en Monacco light beige, wat erg goed bij elkaar staat.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 21:50

TNMN schreef:Ben benieuwd naar de uitkomst CKC, plaats je een foto?

Wat je altijd nog kunt doen nu je grijs hebt is kleuren toevoegen. Ik heb een kleur palette gevonden die grijs als hoofdkleur heeft:
Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Flexa-color-locale-kleuren

Mijn slaapkamer thuis heeft de kleuren Long Island puur kiezel, Carribean puur aqua en Monacco light beige, wat erg goed bij elkaar staat.

We hadden zondag enorme lekkage. Dus het was niet zeker of ik wel mijn muren kon gaan schilderen, toch gedaan en het is onwijs mooi geworden! Ben er weg van. Zal wel binnenkort foto's plaatsen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke? - Pagina 4 Empty Re: Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum