Ziekenhuisdieet
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ziekenhuisdieet
Wie heeft het wel eens geprobeerd? Ik ben niet echt te zwaar, maar ben de afgelopen weken wat aangekomen en dat wil ik er even af hebben. Ik eet sowieso al gezond en sport op dit moment wat te weinig, maar dat wil ik weer gaan oppakken. Dus het gaat er alleen om dat ik even die paar kilo te veel eraf krijg en dan weer op gewicht blijf. Je zou eer 4 kg per week mee af kunnen vallen. Maar ik ben niet te zwaar, dus dat zal veel langzamer gaan dan. Ik vraag me af of het ook werkt als je eigenlijk niet te zwaar bent, maar alleen over je eigen ideaalgewicht bent gegaan.
Gast- Gast
Re: Ziekenhuisdieet
Er bestaat niet zoiets als 'het ziekenhuis dieet'. Er zijn wel veel (ongezonde) dieten in omloop die zichzelf zo noemen. Maar in een ziekenhuis wordt per persoon bekeken wat een goed dieet is, en niet een standaard dieet, voor zover ik weet. En ik zou zeker niet gaan afvallen met een dieet, maar gewoon gezond eten en sporten, dat helpt beter. Als je er al van afvalt, want het kan best zijn dat je door de jaren heen iets zwaarder wordt, en als het niet ongezond is, dan is het vaak lastig om dat er weer af te krijgen, omdat je feitelijk niet te zwaar bent.
Gast- Gast
Ik denk dat je vanzelf weer afvalt door weer gezond te eten en weer meer te gaan sporten. Ik zou niet beginnen aan zo'n ziekenhuis dieet, is helemaal niet goed voor je. Vier kilo afvallen in een week lijkt me hartstikke ongezond namelijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat lijkt me nou echt vreselijk ongezond. Vier kilo in 1 week?? Dat is niet goed voor je hoor (uitzonderingen daargelaten).
Gast- Gast
Bedoel je dat dieet met veel sla en geroosterd brood? Lijkt me erg ongezond, mijn moeder is er wel een aantal jaar geleden 15 kilo mee afgevallen.
Als ik jou was zou ik een ander dieet oid zoeken, want het lijkt me niet dat je er gezonder van wordt.
Als ik jou was zou ik een ander dieet oid zoeken, want het lijkt me niet dat je er gezonder van wordt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Plus, ik lees nu pas dat je er 4 kilo mee af kunt vallen in 1 week. Het is ónmogelijk om 4 kilo vet te verbranden in 1 week. Je verliest waarschijnlijk een hoop vocht, en wat spierweefsel, maar géén of nauwelijks vet. Want dat verbrandt gewoon niet zo snel, dat duurt lang. Daarom is snel afvallen ook altijd een slecht idee, want het is lang niet allemaal vet wat je verliest.
Gast- Gast
Natuurlijk weet ik dat het slecht is, dat ik gewoon normaal moet eten en wat meer sporten enz. Maar dat doe ik ook wel, alleen moet er nu even snal wat vanaf. Vandaar dat ik het ziekenhuisdieet een of 2 weken wil proberen, en wilde weten of er iemand ervaring mee heeft.
Gast- Gast
Ik kan me herinneren dat mijn moeder ook een keer een ziekenhuisdieet heeft gedaan voor die paar extra kilo. Was geloof ik gebaseerd om sinaasappelen en eieren haha, dat was wat ik er nog van weet. Lijkt me ook niet echt gezond
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Bobbie schreef:Natuurlijk weet ik dat het slecht is, dat ik gewoon normaal moet eten en wat meer sporten enz. Maar dat doe ik ook wel, alleen moet er nu even snal wat vanaf. Vandaar dat ik het ziekenhuisdieet een of 2 weken wil proberen, en wilde weten of er iemand ervaring mee heeft.
2 weken proberen haha.... en jij denkt dat dat zin heeft?
Kun je wel 2 weken op sla en brood leven... maar als je daarna weer normaal gaat eten zitten die kilo's er ook weer binnen 2 weken aan!
Ik val ongeveer 1 a 2 kilo per maand af, en dat vind ik prima. Blijf ik tenminste "strak" in mijn vel
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: