Nou, van start dan maar, toch?!?
+49
Cherique
Imperfect
_Muppit
Poisongirl
Famke
Serena
Makamba
Leska
Fayebella
Kabouter
Minx
Dakota
Laced
Spring
Nora
xMarisax
Creabea_28
Quet
Japje
poppetje
Leentje
Ryanne
Tinkie
Novalee
Maria
CCC
Bosjesvrouw
Ugly Betty
Bubbelicious
Tania
Phileine
Zwerver
mickey
Flinder
Bolleke
Eva
Japie
_Sneeuwwitje_
InweCulnamo
Suus
Pluk
ekiaam87
Happydobby
Mamsie
Hoochie
VeryCherry
mo-lola
Huppekee
Happinaz
53 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Nou, van start dan maar, toch?!?
Storm schreef:Shit,het is dus niet gelukt....hoe zorg ik er nou voor dat ik geen e-mails meer krijg?
Heb je allebei de dingen gedaan? Dan zou het moeten werken.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Darcy schreef:_Donnaa schreef:Zie de laatste post op pagina 6;)Darcy schreef:True maar als je www.bladiebla invoert dan gaat ie automatisch naar http://.... Ik heb er verder geen verstand van haha
I know, daar regaeerde ik op Dat betekent dan toch dat dit geen www.... site is? De oude yes site is bijvoorbeeld http://www.yes.nl/cafe, wat ook in de taakbalk komt te staan wat je ook intypt. Maar als je hier www..... intypt krijgt je in de taakbalk te zien: https://yescafe.actieforum.com. Waar is die www dan gebleven
Dat ligt eraan hoe het domein geregistreerd staat, dan wordt de website automatisch geforward, maar dat maakt verder geen verschil qua intikken in je adresbalk. Iedere website kan op al die manier ingetikt worden..
Ah! Dank u
Gast- Gast
Darcy schreef:Storm schreef:Shit,het is dus niet gelukt....hoe zorg ik er nou voor dat ik geen e-mails meer krijg?
Heb je allebei de dingen gedaan? Dan zou het moeten werken.
Ja gedaan, maar hij doet het nog steeds niet
Gast- Gast
Hmm dan weet ik het ook niet! Bij mij deed ie t zo Misschien even een topic opnemen naar de moderators?
Gast- Gast
Happinaz schreef:Purk schreef:Ik ben er ook (weer)!
Nu nog een echte Purken avatar :-)
Zoiets?
Gast- Gast
Al gedaan inderdaad, misschien weten zij waar het aan ligt.
Gast- Gast
Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Gast- Gast
Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Gast- Gast
Purk schreef:Happinaz schreef:Purk schreef:Ik ben er ook (weer)!
Zoiets?
JAAAAA! :-)
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Wit is ook maar zo wit..
Gast- Gast
Ik heb me ook weer aangemeld. Was meer een meelezer (en af en toe reageren) op het 'oude' forum en wilde toch al een nieuwe naam gaan aanmaken om meer mee te gaan kletsen
Hoop dat dit forum net zo goed gaat lopen als het oude, want vond het erg leuk om mee te lezen en kletsen!
Hoop dat dit forum net zo goed gaat lopen als het oude, want vond het erg leuk om mee te lezen en kletsen!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, daar heb je een goed punt. Maak het gewoon wit met wat roze details ofzo. Dan is het wat minder schreeuwerig.Storm schreef:Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Gast- Gast
Yeah!Happinaz schreef:Purk schreef:Happinaz schreef:Purk schreef:Ik ben er ook (weer)!
Zoiets?
JAAAAA! :-)
Ga eens proberen of je ook via je mobiel makkelijk kunt reageren op het forum.. Ben benieuwd!
Gast- Gast
Ze hadden het wel iets neutraler mogen houden, haha maar goed!_Donnaa schreef:Storm schreef:Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Wit is ook maar zo wit..
Gast- Gast
Suusje87 is ook meeverhuisd Meteen een andere naam gemaakt want er waren vort zoveel Suusjes Maare hoe kan je hier posten zonder te quoten?
Gast- Gast
Dan ga ik voor gebroken wit of heeeeeeel lichtroze, deze is maybe nog net iets te zuurstokkerig.. Nouja, komt vast nog wel!Storm schreef:Ze hadden het wel iets neutraler mogen houden, haha maar goed!_Donnaa schreef:Storm schreef:Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Wit is ook maar zo wit..
Gast- Gast
Purk schreef:Ja, daar heb je een goed punt. Maak het gewoon wit met wat roze details ofzo. Dan is het wat minder schreeuwerig.Storm schreef:Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Ben ik het ook mee eens, al vind ik het zachte roze in de topics wel leuk!
Gast- Gast
Iets zachtere kleuren mag inderdaad wel. En per slot van rekening hebben we ook mannelijke forummersDarcy schreef:Purk schreef:Ja, daar heb je een goed punt. Maak het gewoon wit met wat roze details ofzo. Dan is het wat minder schreeuwerig.Storm schreef:Ik vind vooral de kleuren heel erg wennen, als ze deze achtergrond nou gewoon wit maken dan zou het al veel schelen denk ik.Purk schreef:Het is echt wennen dit forum! Maargoed, het originele Yes forum vond ik het begin ook maar stom..
Ben ik het ook mee eens, al vind ik het zachte roze in de topics wel leuk!
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
Reageren via je telefoon is een heel gezeik! Een afrader dus..
Gast- Gast
Ik ben er ook weer! Maar zal vooral op het oude forum nog reageren... Dat is toch het eind van het jaar?
xMarisax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 35
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je hier ook iets vergelijkbaars als 'actieve topics'? Want dat mis ik wel hoor..
En oh een top 10 hebben we ook niet meer. Ik hoef me dus niet met hyperactief te gedragen!
En oh een top 10 hebben we ook niet meer. Ik hoef me dus niet met hyperactief te gedragen!
Gast- Gast
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ga het toch maar proberen...
» Doen.. of toch maar lief zijn?
» Toch maar wel een schoonmaakster?
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Bizar maar toch; Disney heerlijkheid
» Doen.. of toch maar lief zijn?
» Toch maar wel een schoonmaakster?
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Bizar maar toch; Disney heerlijkheid
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: