Laatst gekregen!
+58
Jerry
Rumble
kajaka88
Japie
M@niek
norah
ekiaam87
-Belle-
FruttiTutti
SarahKey
Leine
Ilargi
CCC
Kowalski
Lejow
GeKKiE
schuddebuikje
VanillaRose
Bliss
Sterre
bolus26
Sarah1985
_Lacey_
flower
SoGood
Lady4
Pien
Lieke128
Viva
silly-one
Toet
minoessepoes
TNMN
Dennenappel
Jeanette
Happinaz
VeryCherry
Rose
Rush
Kaboutertje
Makamba
Mamsie
Twinkle_
Bazinga
Rebecca
loura
ExpressoB
Snoes
Ibbeltje
Raindrop
studiebol
SnowWhite
Pompoen
Marin
Arwyn
Highway
Blond
Annemoontje
62 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Laatst gekregen!
Ik vond het wel weer tijd voor een topic met laatst gekregen dingen, en ik vond dit topic.
Dus wat heb jij het laatste gehad? Het liefste met foto's natuurlijk!
Ik bovenstaande, ik mis alleen nog een blouse, jurkje, geurtje en shopper, die kreeg ik met geen mogelijkheid van mijn telefoon op pc, sukkel die ik ben
Gast- Gast
Dat zijn nog eens mooie cadeau PS!
Vooral dat zwarte jurkje..
Vooral dat zwarte jurkje..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een droom he? Ik voel me er ook heel mooi in. Het zijn allemaal verjaardagscadeau's.
Gast- Gast
Dat dacht ik al inderdaad
Je bent goed verwend!
Je bent goed verwend!
Arwyn- Ratel
Ja, erg fijn! Ik wilde het toch even laten zien, ik ga zoals sommigen misschien wel weten door een moeilijke periode maar ik heb ook best veel blije momenten en daar valt het delen van deze leuke dingen ook onder.
Gast- Gast
Lovely dress PS!!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
PS: Dat mag je zeker
Je hebt het inderdaad niet makkelijk nu, maar volgens mij ben je hartstikke goed bezig. En genieten van je verjaardag moet je sowieso
Je hebt het inderdaad niet makkelijk nu, maar volgens mij ben je hartstikke goed bezig. En genieten van je verjaardag moet je sowieso
Arwyn- Ratel
Het 'grappige' is, ik heb hem gekregen van mijn ex. Ik bestelde hem vlak voordat het uitging, en toen de jurk er eenmaal was ( de dag nadat het uit was, kwam het pakje ) mocht ik hem toch gewoon houden.
Gast- Gast
Arwyn schreef:PS: Dat mag je zeker
Zeker! Alleen jammer van de wedstrijd gisteren
Gast- Gast
Ach ja, dan moet je maar gewoon denken aan '88; vanaf nu gaan we winnen!
Wel lief van je ex hoor
Ik zou die jurk graag eens passen, gewoon om te zien of het mij staat, haha. Hij ligt iets buiten mijn budget om zelf te kopen en denk ook niet dat het iets is dat ik veel zou dragen.
Wel lief van je ex hoor
Ik zou die jurk graag eens passen, gewoon om te zien of het mij staat, haha. Hij ligt iets buiten mijn budget om zelf te kopen en denk ook niet dat het iets is dat ik veel zou dragen.
Arwyn- Ratel
Ik had hem zelf ook nooit gekocht, voor zomaar. En het is ook geen jurk voor dagelijks vind ik.
Heb hem gisteren dan wel gedragen overdag, dat vond ik wel leuk. Maar ik hou hem echt voor bruiloften en bijzondere feestjes.
Hij was niet heel duur hoor, maar de site die dit soort jurken verkoopt heeft geen goedkope kleding inderdaad. Maar dan heb je ook wat
Heb hem gisteren dan wel gedragen overdag, dat vond ik wel leuk. Maar ik hou hem echt voor bruiloften en bijzondere feestjes.
Hij was niet heel duur hoor, maar de site die dit soort jurken verkoopt heeft geen goedkope kleding inderdaad. Maar dan heb je ook wat
Gast- Gast
Deze;
En deze;
Ik kocht een boek voor mezelf (met een boekenbon die ik een tijd terug gekregen had) en kreeg toen deze boeken cadeau. De eerste vanwege de maand van het spannende boek (of zoiets). Het andere boek kreeg ik als ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief van selexyz (waar ik al lid van ben ), door m'n gegevens in te vullen. Leuke aankoop op deze manier!
En deze;
Ik kocht een boek voor mezelf (met een boekenbon die ik een tijd terug gekregen had) en kreeg toen deze boeken cadeau. De eerste vanwege de maand van het spannende boek (of zoiets). Het andere boek kreeg ik als ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief van selexyz (waar ik al lid van ben ), door m'n gegevens in te vullen. Leuke aankoop op deze manier!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
boek suzanne vermeer de vlucht
boek suzanne vermeer noorderlicht
boek saskia noort de verboiwing
dvd date knight
Een postbakje
Bloemetje
Dove pakket
Een macro lens voor mijn spiegel reflex
een theedoos met theeglazen en soorten thee
kaarsenstandaard
En heel veel geld
een client van mij had speciaal een taart voor mij laten bezorgen zo lief
Ben donderdag jarig geweest
boek suzanne vermeer noorderlicht
boek saskia noort de verboiwing
dvd date knight
Een postbakje
Bloemetje
Dove pakket
Een macro lens voor mijn spiegel reflex
een theedoos met theeglazen en soorten thee
kaarsenstandaard
En heel veel geld
een client van mij had speciaal een taart voor mij laten bezorgen zo lief
Ben donderdag jarig geweest
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Een bos bloemen van mijn werk omdat ze vonden dat ik mijn werk goed gedaan had
En mijn vriend was vrijdag vrij en ging de stad in, hij vroeg of hij nog wat mee moest nemen voor mij, dus ik zei als grapje, allemaal cadeautjes. Toen ik thuis kwam van mijn werk stond er een aardbeien taartje op me te wachten met een briefje erbij, cadeautje!
En mijn vriend was vrijdag vrij en ging de stad in, hij vroeg of hij nog wat mee moest nemen voor mij, dus ik zei als grapje, allemaal cadeautjes. Toen ik thuis kwam van mijn werk stond er een aardbeien taartje op me te wachten met een briefje erbij, cadeautje!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Een hele mooie k.enwood keukenmachine voor mijn verjaardag
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Misschien een hele stomme vraag, maar ik zie het vaker voorbij komen: Waarom zetten jullie een punt middenin een merknaam? Mag je geen merken noemen ofzo?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
met de puntjes willen mensen voorkomen dat het googlebaar is, hoewel ik vaak vind dat ze wel onnozel vaak gebruikt worden.
Gast- Gast
Dan is het niet te googlen, Kowalski
Ik heb een pakketje gehad met vier spuitmondjes en acht zakkne van Wilton, oranje & witte fondant, bloemetjes en hartjes van marsepein. Zomaar, van mijn schoonmoeder, zo leuk!
Ik heb een pakketje gehad met vier spuitmondjes en acht zakkne van Wilton, oranje & witte fondant, bloemetjes en hartjes van marsepein. Zomaar, van mijn schoonmoeder, zo leuk!
Gast- Gast
Jaa dat begrijp ik, bijvoorbeeld met je eigen naam ofzo. Maar waarom is het erg als iemand K.enwood (dan zal ik het ook maar doen) googled?
Kowalski- Ratel
Misschien dat iemand Kenwood googlet en op de honderste pagina dit forum tegenkomt?
Gast- Gast
2 zakjes voer van Royal Canin. Via de website van een dierenwinkel in de buurt konden we tegoedbonnen uitprinten voor zakjes van 400 gram. Nu blijkt dat er bij elk zakje nog eens 400 gram gratis zit
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Chipp schreef:Misschien dat iemand Kenwood googlet en op de honderste pagina dit forum tegenkomt?
Dat kan!
Kowalski- Ratel
Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood Kenwood
Ik heb gisteren kleertjes gekregen voor B, van mijn tante en nichtje!
Ik heb gisteren kleertjes gekregen voor B, van mijn tante en nichtje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Te veel..
Ben vanmiddag spontaan met m'n moeder wezen winkelen en ze was wel erg gul. Heb make-up van MAC gekregen, en een broek, 2 topjes en een paar sleehakken (die laatste dingen gelukkig met korting).
Ben vanmiddag spontaan met m'n moeder wezen winkelen en ze was wel erg gul. Heb make-up van MAC gekregen, en een broek, 2 topjes en een paar sleehakken (die laatste dingen gelukkig met korting).
Arwyn- Ratel
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Het laatst gekregen?
» Laatst gekregen...
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» Laatst gekregen?
» Wat heb jij als laatst gekregen?
» Laatst gekregen...