sauna en overnachting? Leuke tips
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
sauna en overnachting? Leuke tips
Wij willen mijn ouders binnenkort een nachtje weg geven omdat ze ons straks gaan helpen met onze verhuizing. Nu ben ik op zoek aan een leuke aanbieding van een sauna en een nachtje weg. Heeft er iemand leuke tips wat ook nog een beetje betaalbaar is?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: sauna en overnachting? Leuke tips
Je had vandaag ergens een aanbieding van veluwse bron en een hotel met ontbijt!
Weet alleen even niet meer waar!
Zelf ben ik vorig jaar bij een bed & breakfast geweest niet heel ver bij de veluwse bron vandaan! Was een heel leuk b&b -> de zomerstee
Zelf ben ik vorig jaar bij een bed & breakfast geweest niet heel ver bij de veluwse bron vandaan! Was een heel leuk b&b -> de zomerstee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
In Mill schijnt een leuk complex te zitten! Ze adverteren wel eens via de krant ofzo en dan kun je ook voor 'n leuk prijsje 'n arrangement afsluiten incl. overnachting.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Bij nachtjeweg.nl kun je leuke kadobonnen bestellen, deze komen in een leuke verpakking thuis.
En met je bonuskaart van de AH heb je leuke hotelaanbiedingen, moet je even googlen...iets van weekendjeweg.nl/bonus ofzo?
Wij gaan over 2 weken naar Van der Valk in Harderwijk, ligt vlakbij zowel zwaluwhoeve als veluwse bron.
En met je bonuskaart van de AH heb je leuke hotelaanbiedingen, moet je even googlen...iets van weekendjeweg.nl/bonus ofzo?
Wij gaan over 2 weken naar Van der Valk in Harderwijk, ligt vlakbij zowel zwaluwhoeve als veluwse bron.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Inge schreef:Je had vandaag ergens een aanbieding van veluwse bron en een hotel met ontbijt!
We hebben besloten om dit te doen. Ik had gekeken op de website en ze hebben leuke wellness arrangementen. We geven ze ook een lekker luxe arrangement (Relax Special Arrangement De Zomerstee) want dat hebben ze wel verdient!!
Dit ook merendeel omdat we dus afgelopen oktober ook al zijn verhuist maar ons toen niet werd verteld dat dit huis werd gesloopt. Dus mijn ouders helpen ons eigenlijk 2 x verhuizen in een dik half jaar. En ze doen echt veel voor ons
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Leuk, ik ben er vorig jaar met mijn moeder en zusje geweest en echt heel leuk.Mirjam4you schreef:Inge schreef:Je had vandaag ergens een aanbieding van veluwse bron en een hotel met ontbijt!
We hebben besloten om dit te doen. Ik had gekeken op de website en ze hebben leuke wellness arrangementen. We geven ze ook een lekker luxe arrangement (Relax Special Arrangement De Zomerstee) want dat hebben ze wel verdient!!
Dit ook merendeel omdat we dus afgelopen oktober ook al zijn verhuist maar ons toen niet werd verteld dat dit huis werd gesloopt. Dus mijn ouders helpen ons eigenlijk 2 x verhuizen in een dik half jaar. En ze doen echt veel voor ons
De zomerstee is ook een zorgboerderij waar mensen met een beperking werken.
Het ontbijt is heerlijk, verse broodjes, eieren van de kippen en fruit uit de eigen boomgaard.
Ook is er een gezamelijke ruimte waar je lekker kan zitten / relaxen / tv kijken en waar je onbeperkt koffie / thee / chocomel en koekjes en chocolaatjes kan pakken
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke DS spellen tips ?
» Leuke haar tips
» Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?
» leuke bruiloft make-up tips
» Iphone apps, iemand nog leuke tips?
» Leuke haar tips
» Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?
» leuke bruiloft make-up tips
» Iphone apps, iemand nog leuke tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: