Blue monday
+21
Toet
Jeanette
loura
RioolSpook
Lotus
Penny Blossom
Cherique
Arwyn
dolfijntje24
SleepingBeauty
Bliss
Suus
NerdChic
Susan
Sterre
Blond
Flinder
VeryCherry
Japie
Marie
Roze Roos
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blue monday
Ik heb er geen last van. Mijn stemming is vandaag niet echt anders dan andere dagen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mwoah.. Ik geloof niet dat het door blue monday komt, maar op dit moment heb ik het gevoel dat alles in mijn leven in elkaar valt. De afgelopen drie weken net iets te veel op het dak gekregen en dan vanmorgen nog iets extra's. Dus ik voel me behoorlijk kut.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik merk er niks van! Maar ik ben dan ook lekker vrij vandaag dat scheelt ook. Wel vind ik het heel donker buiten bah
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wilde vanochtend mijn bed echt niet uit en ik wist niet eens dat het Blue Monday is. Ik hou al niet van maandagen, maar ik kan me vandaag helemaal nergens toe zetten, mijn gedachten blijven maar malen.
Ik heb wel een to do lijstje en daar wil ik wel iets van gaan doen, misschien dat ik me dan wat beter voel.
Ik heb wel een to do lijstje en daar wil ik wel iets van gaan doen, misschien dat ik me dan wat beter voel.
Gast- Gast
Ik ben lam, maar dat komt door de slaapdienst die ik vannacht had gehad en waarbij ik niet echt kon slapen. Voor de rest voel ik me prima.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
BlackRabbit schreef:Marie schreef:Nou mocht SOGgen een gevolg zijn van blue monday dan lijdt ik er op dit moment zwaar onder! Maar ben niet depressief hoor, heb een super weekend gehad en met dat plezier kan ik nog wel een paar dagen vooruit!
Ik heb geen last van een blue monday maar misschien wel van een blonT monday. Waar staat SOGgen voor?
SOG staat voor Studie Ontwijkend Gedrag.. SOGgen is het 'werkwoord' daarvan!
Er gaan trouwens van allerlei dingen mis met mij vandaag. Laat alles uit m'n handen vallen.. :S
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, maar dat komt omdat ik precies deze dag uit kies om te stoppen met roken.
Hoewel het me best goed afgaat tot nu toe!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Goed bezig, Toetje, succes ermee!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jeanette schreef:Ik ben lam, maar dat komt door de slaapdienst die ik vannacht had gehad en waarbij ik niet echt kon slapen. Voor de rest voel ik me prima.
+1
Ik wilde nog gaan liggen maar ben te veel bezig met andere dingen, terwijl mn ogen bijna dichtvallen..
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Pff.. inderdaad een K-dag
keelpijn, oorpijn, en dan moet ik ook nog werken op mijn vrije dag omdat mijn collega in de zon ligt....
keelpijn, oorpijn, en dan moet ik ook nog werken op mijn vrije dag omdat mijn collega in de zon ligt....
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
toetje_ schreef:Ja, maar dat komt omdat ik precies deze dag uit kies om te stoppen met roken.
Succes, mooi dat het je tot nu toe goed af gaat!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
toetje_ schreef:Ja, maar dat komt omdat ik precies deze dag uit kies om te stoppen met roken.
Ik ben zo trots op je, Toet!
Gast- Gast
Nee gelukkig niet, wel heel erg moe. Zo moe dat ik zelf helemaal stond te trillen. Denk dat mijn bloedruk aan de lage kant was/is
Gast- Gast
Ik heb een bijzonder pesthumeur. Heb ook de hele dag in bed gelegen. Daarnaast heb ik buikpijn, ben ik misselijk en heb ik koorts. Maar ehmz, dat heeft allemaal niets met Blue Monday te maken... Maar het is wel toevallig, haha.
Gast- Gast
Aha vandaar! Ik heb vandaag niet zo'n hele fijne dag, voel me niet fit, zit mezelf in de weg, maak mezelf veel te druk, gewoon 'bleh' dus haha dus dan geef ik bij deze 'Blue Monday' maar de schuld... Lekker makkelijk, hoef ik de schuld niet bij mezelf te zoeken
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
JA! Maarja ik ben dan ook nog ongesteld, ben net een labiel wrak Moest al bijna janken op mn werk ook, pffff!
Gast- Gast
Ik heb nergens last van gehad, voel me net als op een andere maandag. Moe na een dag hard werken.
Gast- Gast
Nee geen last van. Alleen stootte ik op het werk een beker melk om waardoor ik zeiknat werd, ik wilde de wasemmer ergens neerzetten waar hij niet hoorde, ik was even kwijt welk kind nou in een bepaalde slaapkamer moest, collega zei het nog, doe ik nog de verkeerde...zat even wel mijzelf in de weg maar deprimerend nee totaal niet.
Gast- Gast
Nope, ik vind het allemaal maar een beetje onzin
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Volgens mij heb ik mijn blauwe dagen al gehad! Vind ik ook helemaal niet erg, was er helemaal zat van!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb volgens mij een blauwe week gehad. (qua me niet houden aan goede voornemens etc.) Nu ga ik weer met frisse moed verder!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Blue monday morning!
» Blue Monday: Hoe is jouw dag?
» Monday bloody monday
» Goodmorning Monday Funday!
» Zin om te lachen op de manic monday!
» Blue Monday: Hoe is jouw dag?
» Monday bloody monday
» Goodmorning Monday Funday!
» Zin om te lachen op de manic monday!