Mura 4 zonnekap
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mura 4 zonnekap
Wie helpt me uit de brand? Ik heb net het wandelwagen deel van de mura er op gezet en er zit ook een losse kap bij.
Ik wil m er graag op doen met dit mooie weer maar ik krijg het niet voor elkaar! Wie kan er me uitleggen?
Alvast bedankt!
Ik wil m er graag op doen met dit mooie weer maar ik krijg het niet voor elkaar! Wie kan er me uitleggen?
Alvast bedankt!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Mura 4 zonnekap
https://www.youtube.com/watch?v=baE-9E5VVCk&feature=relmfu
bij 5.10 minuut kan je zien hoe hij eraf moet, neem aan het op dezelfde manier erop geschoven word.
bij 5.10 minuut kan je zien hoe hij eraf moet, neem aan het op dezelfde manier erop geschoven word.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ligt er aan uit welk jaar je Mura komt. In 2011 (als ik het goed heb) hebben ze de zonnekap veranderd omdat er veel klachten over waren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
In de filmpjes die ik had bekeken op YouTube moest de kap vast gemaakt op het frame van het onderstel. Maar deze moet dus op het zitje zelf vastgemaakt worden blijkt nu. M'n vriend heeft het net gedaan voor me.
Volgens mij is mijn mura van 2011, en deze kappen zijn dus anders. Jammer dat ik het nu pas lees, had me weer wat frustratie gescheeld haha.
Volgens mij is mijn mura van 2011, en deze kappen zijn dus anders. Jammer dat ik het nu pas lees, had me weer wat frustratie gescheeld haha.
Didi- Prater
Tja dat kan ik niet weten he welke jij precies hebt
maar inderdaad hij moet aan het zitje vast (ik heb hem net zelf ook van zolder gehaald want ik ben net gaan wandelen met onze zoon maar hij lag op handen& knieën in de reiswieg zodat hij over de rand kon kijken )
maar inderdaad hij moet aan het zitje vast (ik heb hem net zelf ook van zolder gehaald want ik ben net gaan wandelen met onze zoon maar hij lag op handen& knieën in de reiswieg zodat hij over de rand kon kijken )
Floor- Ratel
Floor, ik had het zelf ook niet in de gaten hoor, daarom snapte ik er ook niks van
Haha, ik zie het al voor me van je zoontje! Die van mij ligt er bijna klem in en hij kan zo ook niks zien. Vind ie niks aan.
Haha, ik zie het al voor me van je zoontje! Die van mij ligt er bijna klem in en hij kan zo ook niks zien. Vind ie niks aan.
Didi- Prater
Klem lag hij nog niet en hij ligt lekker vrij/los in de reiswieg dus dat vond ik wel handig maarja als hij er op handen en knieen in gaat zitten om te kunnen kijken vind ik het niet zo veilig meer dus net nog een rondje gewandeld met het zitje maar wat is hij daar nog te klein voor zeg, het ziet er niet uit maar hij vond het wel erg leuk.
Floor- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» band lek van de mc mura
» Maxi cosi op MC Mura 4
» mc mura, welke voetenzak?
» Maxicosi mura 3 vraag.
» Nog een maxi cosi mura 4 vraag
» Maxi cosi op MC Mura 4
» mc mura, welke voetenzak?