Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verdorie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Verdorie Empty Verdorie

Bericht  SoGood vr 27 apr 2012 - 9:25

Vanavond zou mijn vriend met een andere vriend gaan sleutelen aan zijn vaste pc die tijdelijk op onze slaapkamer staat. Daarna zouden ze naar de bios gaan. In de tussentijd heb ik bij mijn moeder gegeten en daarna lekker naar huis gegaan. Morgen moet ik heel vroeg op i.v.m. een bruiloft waar ik ceremoniemeester ben. Dus ik al helemaal in mijn vriends chillbroek, make-uploos met bril hier thuis aan het chillen.. Staan ze hier ineens binnen! Moeten ze nog aan die computer beginnen!

Ik wil gewoon lekker relaxed op bed tv kijken en gaan slapen.. Morgen weer een hele lange dag. Van zulke dingen balen ik! Iemand ook nog wat te klagen? Neutral
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdorie Empty Re: Verdorie

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 9:28

Ooh wat stom. Je dacht een avondje voor jezelf te hebben, jammer dat het anders uitpakt! Heb je veel last van ze?
Je kan toch straks lekker op bed gaan?

Ik heb niet echt wat te klagen.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 27 apr 2012 - 9:29

Ja, veel last want ik kruip nu natuurlijk niet in bed. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 9:30

Ohh daar zou ik ook vreselijk van balen ja...kan van dat soort dingen heel chagrijnig worden. Mijn vriend heeft vaak de neiging om een vriend van hem mee naar ons te nemen zonder het even te melden. Dan schaam ik me ook altijd dood als ik in mijn chill outfit zit. Ik ben gewoon graag voorbereid.

Gast
Gast

Bericht  Winegum vr 27 apr 2012 - 9:31

Kan me voorstellen dat je daar van baalt!
Kun je niet vragen of ze dat op een andere dag kunnen doen omdat je zo naar bed wil en vroeg op moet?

Ik heb niet heel veel te klagen eigenlijk. Heb alleen mijn blaar op mijn kleine teen, omdat ik weer eens pumps ipv laarzen aan had vandaag. Moeten mijn voeten altijd weer even aan wennen laughcry

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Tania vr 27 apr 2012 - 9:31

Kunnen ze die pc niet in de woonkamer zetten? Ik zou eigenlijk gewoon willen slapen en vragen (nou ja mededelen eigenlijk Razz ) dat ze het anders maar een andere dag moeten doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 10:12

Inderdaad, ik zou ze lekker vragen om die computer even op een andere plek te zetten!
Ik wil ook wel even klagen. Woon in een studentenflat en we hebben 4 wasmachines en 2 drogers waar we 1,25 per keer voor moeten betalen. Een is er gratis (foutje) maar die was kapot, dus had mn was in 1 gedaan die t wel deed, maar toen ik het net ging halen had ie niet gecentrifugeerd. Dus betaald en een kletsnatte was! En voor centrifugeren alleen moet je dan weer een keer betalen. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 10:23

Idd, die pc is toch te verplaatsen? Veel plezier alvast morgen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 10:29

Oeh! Daar zou ik erg verdrietig van worden, als mijn avondje wordt verstoord.

Ik moest vanavond even naar mijn vader om wat diepvriesbakjes te halen. En ik kreeg natuurlijk iets te drinken. Ik bracht het glas naar mijn lippen en tikte tegen mijn voorkant. Weg stuk tand. Cry

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 27 apr 2012 - 10:46

Ik heb teveel diensten gedraaid deze week waar ik van baal. Maar goed, heb vanaf maandag een weekje vakantie, dus mag eigenlijk niet zo zeuren haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud