Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verdorie.. wat nu?

+6
Caro
Anouk87
RYW
Admin
Bliss
RioolSpook
10 plaatsers

Ga naar beneden

Verdorie.. wat nu? Empty Verdorie.. wat nu?

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 6:05

uuuu

Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verdorie.. wat nu? Empty Re: Verdorie.. wat nu?

Bericht  Bliss do 11 okt 2012 - 6:08

Wat doet dit topic in Beauty & Mode? Verdorie.. wat nu? 827601

Maar goed, raar verhaal. Ik zou het ook niet prettig vinden, hoewel jullie toen dus idd nog niks hadden. Eigenlijk is hij je daarover geen verantwoording schuldig. Je moet dus kijken naar jouw eigen gevoel hierbij en of het nu leuk genoeg is om je er overheen te kunnen zetten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 6:10

Uuuuh

Oeps foutje!

Moest natuurlijk in Relatie en die andere.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:16

Even voor mijn begrip: dus tijdens dat hele fijne weekend dat jullie samen hadden, waarin het ineens officieel aan was, heeft hij ook nog liggen vozen met een ander meisje?

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 6:18

h

Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Admin do 11 okt 2012 - 6:22

Ik heb het topic voor je verplaatst.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW do 11 okt 2012 - 7:10

Jemig, ik zou dat niet trekken hoor... Dat hij heeft gezoend en mogelijk heeft liggen neuken en nog geen 24 uur later het officieel maakt met jou? Tuurlijk mag je er wel een probleem mee hebben, ondanks dat het woordje 'aan' nog niet was uitgesproken. Was hij dat 'aanmaken' met jou al van plan terwijl hij met haar was? Of werd hij die zaterdag pas ineens patsboem verliefd op je? Vast niet, en ik zou geen man willen die met een ander kan rotzooien terwijl hij verliefd is op mij. Ik zou gaan voor een man die alleen mij zag staan en verder niemand. Ik heb met mijn vriend ook een tijdje alleen maar seks gehad voor het een relatie werd, maar ik zou het toch echt heel rot vinden als hij tijdens zijn verliefdheid op mij intussen ook nog met een ander bezig was.

Bovendien heeft hij je ook op je mouw lopen spelden dat hij bij een vriend was. Alsmdie meid jou niks had gestuurd had je dit niet geweten. Lekker, met een leugen een relatie instappen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Anouk87 do 11 okt 2012 - 9:17

En ook dat zij zegt dat het ook sex was en hij alleen zoenen. Dus stel als dat het idd ook sex was heeft hij daar al over gelogen.

Anouk87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 08-08-12

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 9:39

hhh

Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 9:44

Huh, daar wil je toch niet meer mee naar Londen??

Gast
Gast

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 9:51

Reva schreef:Huh, daar wil je toch niet meer mee naar Londen??

Mijn gedachte. Fuck Londen ipv fucken in Londen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Discordia do 11 okt 2012 - 9:54

Caro schreef:

Waarom? Je kunt toch je verwachtingen van iemand bijstellen en het dan alsnog leuk hebben samen?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Caro do 11 okt 2012 - 9:55

Discordia schreef:
Caro schreef:

Waarom? Je kunt toch je verwachtingen van iemand bijstellen en het dan alsnog leuk hebben samen?

Naa, wilde gewoon recalcitrant doen :cheering:
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Parel do 11 okt 2012 - 10:36

Mijn vriend en ik hebben in onze voostijd ook allebei een ander gehad (zoenen). Mijn vriend kwam de dag daarna naar me toe dat het voor hem voelde als vreemdgaan. Sindsdien zijn we samen.

Dat hij erover liegt is wel raar, maar goed het is ook geen beste binnenkomer natuurlijk. Ik zou gewoon nog 1x opnieuw beginnen en kijken waar het schip strandt. Misschien wel in Londen! Kan je mooi shoptherapie doen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 10:50

h

RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Parel do 11 okt 2012 - 10:53

Dat jij boos op jezelf bent heeft je mooi wel in laten zien dat je hem toch wel heel erg leuk vindt. Mensen maken fouten, als dit de grootste fout is die jullie maken, heb je het prima voor elkaar! Pleit voor eerlijkheid dan komt het vertrouwen vanzelf. Begin met genieten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 11:15

Wat een lief berichtje Parel.. Thanks.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Tabbert do 11 okt 2012 - 23:19

Het is niet leuk nee, maar het gebeurt. Hij is tenminste niet vreemdgeweest. En misschien heeft die zoen (of wat meer) hem inderdaad wel doen inzien dat hij liever een relatie met jou had. Heb je hem gevraagd waarom? (Of heb ik hier overheen gelezen?) ik zou het er niet gelijk voor uitmaken, zou me wel klote voelen trouwens. Waarom ben je boos op jezelf? Joh, iedereen doet weleens vaag. Wat ik me enkel afvraag is, waarom je zo zeker bent/was dat deze jongen toch niet een lange relatie kon/kan worden?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  RioolSpook do 11 okt 2012 - 23:38

h

Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  SuperGrover do 11 okt 2012 - 23:40

RYW schreef: Of werd hij die zaterdag pas ineens patsboem verliefd op je? Vast niet, en ik zou geen man willen die met een ander kan rotzooien terwijl hij verliefd is op mij.
Meen je dat? Ik denk daar dus wel anders over, ook al ben je verliefd op iemand, daarom kun je nog wel betekenisloos met iemand anders gaan. Natuurlijk is het anders als je echt aan het scharrelen bent, maar aangezien Rioolspook eerder aangaf geen relatie te willen, kan ik me voorstellen dat hij daarom, ondanks zijn gevoelens, met een ander meisje is gegaan.

Ik snap dat het rot voelt, maar misschien kun je het proberen nog een kans te geven? Met hem erover te praten. Ik sluit me helemaal aan bij Tabbert.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  RYW do 11 okt 2012 - 23:49

SuperGrover schreef:
RYW schreef: Of werd hij die zaterdag pas ineens patsboem verliefd op je? Vast niet, en ik zou geen man willen die met een ander kan rotzooien terwijl hij verliefd is op mij.
Meen je dat? Ik denk daar dus wel anders over, ook al ben je verliefd op iemand, daarom kun je nog wel betekenisloos met iemand anders gaan. Natuurlijk is het anders als je echt aan het scharrelen bent, maar aangezien Rioolspook eerder aangaf geen relatie te willen, kan ik me voorstellen dat hij daarom, ondanks zijn gevoelens, met een ander meisje is gegaan.

Ik snap dat het rot voelt, maar misschien kun je het proberen nog een kans te geven? Met hem erover te praten. Ik sluit me helemaal aan bij Tabbert.

Ja, dat meen ik smile ze wilde eerst geen relatie, maar heeft hem na een tijd scharrelen toch gezegd dat ze verliefd op hem was. Vervolgens rotzooit hij na 2 weken spaarzaam contact met een ander meisje terwijl hij liegt dat hij bij zijn neef is, om de dag daarop te zeggen: ja, we doen een relatie. Nee, daar zou ik voor passen.

Het is ook niet alsof een relatie met RioolSpook er niet in zat, want ze had hem gezegd dat ze toch verliefd was geworden. Nou, als je dan zelf ook verliefd bent, dan ben je toch alleen maar superblij dat het toch wat gaat worden? Dan ga je toch niet 2 weken van de radar, liegen dat je bij je neef zit en met een ander gaan? Als dat iemand zijn idee van verliefdheid is, dan ligt dat zo ver vandaan bij wat ik zou willen, dat ik dat niet zou willen. Zoals ik al zei, in de periode dat mijn vriend en ik wel seks hadden maar geen relatie waren we ook al verliefd op elkaar. En ondanks dat het nog niet officieel aan was (nog steeds niet, denk ik, want wanneer is het nou officieel aan? Hij heeft me nooit verkering gevraagd ofzo) zag hij echt niemand anders staan, en ik ook niet.

Is dat echt zo raar dat je je afvraagt of ik het wel echt meen?

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 0:03

RYW schreef:
SuperGrover schreef:

Ja, dat meen ik Verdorie.. wat nu? 561177 ze wilde eerst geen relatie, maar heeft hem na een tijd scharrelen toch gezegd dat ze verliefd op hem was. Vervolgens rotzooit hij na 2 weken spaarzaam contact met een ander meisje terwijl hij liegt dat hij bij zijn neef is, om de dag daarop te zeggen: ja, we doen een relatie. Nee, daar zou ik voor passen.

Het is ook niet alsof een relatie met RioolSpook er niet in zat, want ze had hem gezegd dat ze toch verliefd was geworden. Nou, als je dan zelf ook verliefd bent, dan ben je toch alleen maar superblij dat het toch wat gaat worden? Dan ga je toch niet 2 weken van de radar, liegen dat je bij je neef zit en met een ander gaan? Als dat iemand zijn idee van verliefdheid is, dan ligt dat zo ver vandaan bij wat ik zou willen, dat ik dat niet zou willen. Zoals ik al zei, in de periode dat mijn vriend en ik wel seks hadden maar geen relatie waren we ook al verliefd op elkaar. En ondanks dat het nog niet officieel aan was (nog steeds niet, denk ik, want wanneer is het nou officieel aan? Hij heeft me nooit verkering gevraagd ofzo) zag hij echt niemand anders staan, en ik ook niet.

Is dat echt zo raar dat je je afvraagt of ik het wel echt meen?

Ik ben het helemaal met jou eens RYW!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: