Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

+13
Printje
Lejow
Tinkie
L!ND@
Coco
Ella
Jerry
Susan
duckie
tuttebel
Nora
Paper Crown
Theeleut
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:30

MEXICO STAD (ANP) - Een vrouw in Mexico is zwanger van een negenling. Dat meldde het televisiestation Televisa. De vrouw, waarvan de leeftijd niet bekend is gemaakt, is zwanger geworden na een vruchtbaarheidsbehandeling en zal rond 20 mei bevallen.
Als de vrouw negen levende kinderen baart, is ze waarschijnlijk de eerste in de geschiedenis. In het verleden waren vrouwen wel zwanger van negen kinderen maar die kwamen niet (allemaal) levend ter wereld. Er zijn wel levende achtlingen geboren.

Bron: destentor.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Theeleut vr 27 apr 2012 - 0:45

Ik snap echt niet waarom er zoveel bevruchte eitjes terug geplaatst worden, waarom?
Daar zouden ze eens een max. op moeten zetten. Is toch nooit goed voor moeder en kindjes.

Maar ben benieuwd hoe de bevalling gaat en hoe de kinderen en moeder er dan aan toe zijn..
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:47

Wow! Dat is toch niet verantwoord? Jeetje... Hopelijk gaat alles goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 0:54

Theeleut schreef:Ik snap echt niet waarom er zoveel bevruchte eitjes terug geplaatst worden, waarom?
Daar zouden ze eens een max. op moeten zetten. Is toch nooit goed voor moeder en kindjes.

Maar ben benieuwd hoe de bevalling gaat en hoe de kinderen en moeder er dan aan toe zijn..
In NL is er een max, maar in dat soort landen zonder vergunning etc.. Octomom die had beloofd om een paar embryo's te reduceren, maar ze kwam vervolgens niet meer dr afspraken na.. ze heeft er toen 8 op de wereld gezet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Nora vr 27 apr 2012 - 0:56

Wat voor buik heb je dan :shock:
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  tuttebel vr 27 apr 2012 - 0:58

vind het wel goed dat er in Nederland een max is, maar dat zou voor andere landen lijkt me ook wel nodig zijn. Hier is een lichaam toch niet voor gemaakt, laat staan hoe je het na de bevalling gaat doen met 9 hongerige mondjes die ook alle zorg nodig hebben.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Theeleut vr 27 apr 2012 - 0:58

2CKC2 schreef:
Theeleut schreef:Ik snap echt niet waarom er zoveel bevruchte eitjes terug geplaatst worden, waarom?
Daar zouden ze eens een max. op moeten zetten. Is toch nooit goed voor moeder en kindjes.

Maar ben benieuwd hoe de bevalling gaat en hoe de kinderen en moeder er dan aan toe zijn..
In NL is er een max, maar in dat soort landen zonder vergunning etc.. Octomom die had beloofd om een paar embryo's te reduceren, maar ze kwam vervolgens niet meer dr afspraken na.. ze heeft er toen 8 op de wereld gezet.
Dat het mogelijk is. Dat sommige vrouwen (en hun eventuele man/vrouw) dat zelf willen riskeren ook.

Wat is de max hier in NL? Dat weet jij vast wel Mexicaanse vrouw zwanger van negenling 561177
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 1:04

Theeleut schreef:
2CKC2 schreef:
Theeleut schreef:Ik snap echt niet waarom er zoveel bevruchte eitjes terug geplaatst worden, waarom?
Daar zouden ze eens een max. op moeten zetten. Is toch nooit goed voor moeder en kindjes.

Maar ben benieuwd hoe de bevalling gaat en hoe de kinderen en moeder er dan aan toe zijn..
In NL is er een max, maar in dat soort landen zonder vergunning etc.. Octomom die had beloofd om een paar embryo's te reduceren, maar ze kwam vervolgens niet meer dr afspraken na.. ze heeft er toen 8 op de wereld gezet.
Dat het mogelijk is. Dat sommige vrouwen (en hun eventuele man/vrouw) dat zelf willen riskeren ook.

Wat is de max hier in NL? Dat weet jij vast wel Mexicaanse vrouw zwanger van negenling 561177

Hier plaatsen ze onder de 35 jaar sowieso maar 1 terug. In het VU zijn ze erg streng. Ze zien tweelingen en dan met name 2 eiige als een fout van moeder natuur. Elke maand bij een normaal vruchtbare vrouw wordt 1 eitje dominant (in beide eierstokken rijpen eitjes) en met een mm van 20/22 springt het links of rechts, als er dan optijd een zaadcel is kan er op deze manier 1 eitje bevrucht worden. Sommige vrouwen hebben 2 dominante eitjes wat dus als foutje wordt gezien en dan is een vrouw zwanger van een 2 eiige tweeling. Daarom plaatsen ze onder de 35 1 terug, en op je 35ste tot 40ste kan er overwogen worden 2 eitjes terug te plaatsen, dan zijn ze van niet hele goede kwaliteit maar kunnen ze elkaar helpen in te nestelen. Dat wil niet zeggen dat het ook een tweeling wordt, maar het kan wel.. en in hele extreme gevallen worden er 3 teruggeplaatst. Als je nog geen 35 bent en je hebt al meer dan 4x een TP gehad en het komt niet tot een zwangerschap willen ze wel eens met hoge uitzondering 2 terugplaatsen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:06

Sodeju die moet dan echt een huge buik krijgen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  duckie vr 27 apr 2012 - 1:07

dat kan toch nooit gezond zijn lijkt me?? En voor die kindjes... Ik hoop dat alles goed gaat met de bevalling zeg
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 1:10

Dit is Octomom, zij was zwanger van 8..
Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Octo-Mom-s-Baby-Belly-nadye-suleman-5635285-918-1222
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:17

:shock: en als je haar nu ziet zie je niet eens dat ze zwanger is geweest. Maargoed plastische chirurgie doet ook wonderen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Susan vr 27 apr 2012 - 1:19

2CKC2 schreef:Octomom die had beloofd om een paar embryo's te reduceren, maar ze kwam vervolgens niet meer dr afspraken na.. ze heeft er toen 8 op de wereld gezet.

Maar dat is toch ook een rare afspraak? Ik kan me heel goed voorstellen dat als je eenmaal zwanger bent, je dat niet meer wil, dat valt Octomom verder niet aan te rekenen. Ik vind dat dokters dus gewoon die verantwoordelijkheid moeten nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Theeleut vr 27 apr 2012 - 1:22

2CKC2 schreef:
Theeleut schreef:
2CKC2 schreef:
Theeleut schreef:Ik snap echt niet waarom er zoveel bevruchte eitjes terug geplaatst worden, waarom?
Daar zouden ze eens een max. op moeten zetten. Is toch nooit goed voor moeder en kindjes.

Maar ben benieuwd hoe de bevalling gaat en hoe de kinderen en moeder er dan aan toe zijn..
In NL is er een max, maar in dat soort landen zonder vergunning etc.. Octomom die had beloofd om een paar embryo's te reduceren, maar ze kwam vervolgens niet meer dr afspraken na.. ze heeft er toen 8 op de wereld gezet.
Dat het mogelijk is. Dat sommige vrouwen (en hun eventuele man/vrouw) dat zelf willen riskeren ook.

Wat is de max hier in NL? Dat weet jij vast wel Mexicaanse vrouw zwanger van negenling 561177

Hier plaatsen ze onder de 35 jaar sowieso maar 1 terug. In het VU zijn ze erg streng. Ze zien tweelingen en dan met name 2 eiige als een fout van moeder natuur. Elke maand bij een normaal vruchtbare vrouw wordt 1 eitje dominant (in beide eierstokken rijpen eitjes) en met een mm van 20/22 springt het links of rechts, als er dan optijd een zaadcel is kan er op deze manier 1 eitje bevrucht worden. Sommige vrouwen hebben 2 dominante eitjes wat dus als foutje wordt gezien en dan is een vrouw zwanger van een 2 eiige tweeling. Daarom plaatsen ze onder de 35 1 terug, en op je 35ste tot 40ste kan er overwogen worden 2 eitjes terug te plaatsen, dan zijn ze van niet hele goede kwaliteit maar kunnen ze elkaar helpen in te nestelen. Dat wil niet zeggen dat het ook een tweeling wordt, maar het kan wel.. en in hele extreme gevallen worden er 3 teruggeplaatst. Als je nog geen 35 bent en je hebt al meer dan 4x een TP gehad en het komt niet tot een zwangerschap willen ze wel eens met hoge uitzondering 2 terugplaatsen.
Dank je wel voor je antwoord!
Ik vind het heel verantwoord van de artsen hier om het op deze manier te doen.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Jerry vr 27 apr 2012 - 1:26

Razz_ schreef: :shock: en als je haar nu ziet zie je niet eens dat ze zwanger is geweest. Maargoed plastische chirurgie doet ook wonderen smile

Precies, als flink betaald wordt omdat er een docu over je 8ling wordt gemaakt, kun je wel 't een en ander laten straktrekken smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 1:37

Susan schreef:
2CKC2 schreef:Octomom die had beloofd om een paar embryo's te reduceren, maar ze kwam vervolgens niet meer dr afspraken na.. ze heeft er toen 8 op de wereld gezet.

Maar dat is toch ook een rare afspraak? Ik kan me heel goed voorstellen dat als je eenmaal zwanger bent, je dat niet meer wil, dat valt Octomom verder niet aan te rekenen. Ik vind dat dokters dus gewoon die verantwoordelijkheid moeten nemen.
Daarom zeg ik ook, in sommige landen is het zo corrupt als wat! Ik vind het niet goed, de kans is al bij 2lingen groot op complicaties en dan heb je er maar 2 in je buik.. laat staan 8!
As long as you pay, you'll get your way.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Susan vr 27 apr 2012 - 1:43

Ik herinner me nog zo'n waargebeurde woensdagavondfilm op RTL 4 van een vrouw die zwanger was van een zesling, dat was ook een enorm riskante zwangerschap. De artsen drongen toen ook aan op reductie, maar dat wilde ze pertinent niet. Uiteindelijk zijn ze wel allemaal geboren, eentje moest wel wat langer in het ziekenhuis blijven, weet ik nog.

Maar jeetje, ook het idee dat je negen kinderen hebt. Octomom had er zelfs al zes, dan heb je gewoon veertien kinderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:49

Mooi topic, ik voel me opeens een stuk minder uitgerekt! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Ella vr 27 apr 2012 - 2:03

Op zondagavond heb je nu dat programma oeps een 6ling. Die zwangerschap was al risico vol. Moeders moest zelfs gereanimeerd worden. Zoveel kinderen is toch niet gezond voor je lichaam.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 2:32

Susan schreef:Ik herinner me nog zo'n waargebeurde woensdagavondfilm op RTL 4 van een vrouw die zwanger was van een zesling, dat was ook een enorm riskante zwangerschap. De artsen drongen toen ook aan op reductie, maar dat wilde ze pertinent niet. Uiteindelijk zijn ze wel allemaal geboren, eentje moest wel wat langer in het ziekenhuis blijven, weet ik nog.

Maar jeetje, ook het idee dat je negen kinderen hebt. Octomom had er zelfs al zes, dan heb je gewoon veertien kinderen.
Plus allemaal van dezelfde leeftijd! En ze had er al 6 ook via IVF..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 2:37

Tweelingen als foutje van moeder natuur? Ik ben dan toch wel heel blij met mijn foutje, en het is het eerste foutje van mijn lijf wat ik met liefde accepteer Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 2:38

Stofzuiger schreef:Tweelingen als foutje van moeder natuur? Ik ben dan toch wel heel blij met mijn foutje, en het is het eerste foutje van mijn lijf wat ik met liefde accepteer Laughing

Ik zou ook blij zijn met zo'n 'foutje'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 2:39

2CKC2 schreef:
Stofzuiger schreef:Tweelingen als foutje van moeder natuur? Ik ben dan toch wel heel blij met mijn foutje, en het is het eerste foutje van mijn lijf wat ik met liefde accepteer Laughing

Ik zou ook blij zijn met zo'n 'foutje'
Al heb je het in je post over 2 eiig, maar zien ze 1 eiig ook als foutje?

En zou jij in theorie ook een tweeling kunnen krijgen? Dat het eitje zich nog deelt in 2en, of is dat onmogelijk met IVF? Heb ik nog nooit over nagedacht of dat mogelijk zou zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Coco vr 27 apr 2012 - 3:21

Het zal je maar gebeuren, zou daar echt niet blij van worden. Het is gewoon niet verantwoord om 9 kinderen tegelijk te dragen, voor alle partijen niet. Maar het aantal te moeten reduceren en daar continu mee worden geconfronteerd lijkt mij nog het moeilijkst.
Begrijp dus best dat octomom dat niet heeft gedaan.

Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 3:24

Stofzuiger schreef:
2CKC2 schreef:
Stofzuiger schreef:Tweelingen als foutje van moeder natuur? Ik ben dan toch wel heel blij met mijn foutje, en het is het eerste foutje van mijn lijf wat ik met liefde accepteer Laughing

Ik zou ook blij zijn met zo'n 'foutje'
Al heb je het in je post over 2 eiig, maar zien ze 1 eiig ook als foutje?

En zou jij in theorie ook een tweeling kunnen krijgen? Dat het eitje zich nog deelt in 2en, of is dat onmogelijk met IVF? Heb ik nog nooit over nagedacht of dat mogelijk zou zijn...

1 eiig gebeurd er iets wonderlijks.. Het bevruchte eicelletje besluit zich te splitsen als het nog maar een celletje of 8-10 is (dit is 3 dagen na eisprong zeg maar). Het is wel eens gebeurd dat er 2 embryo's zijn teruggeplaatst en 3 kinderen zijn geboren, 2 als 2 druppels water en de andere anders. Dus het zou wel kunnen, maar ik denk het niet. Ik ben al dolgelukkig met 1!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexicaanse vrouw zwanger van negenling Empty Re: Mexicaanse vrouw zwanger van negenling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum