Voorraadkast
+8
Winegum
kwak
SarahKey
Susan
Herfstblaadjes
Caresses
Theeleut
Mida4you
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voorraadkast
Floor schreef:Wij hadden in ons oude huis plek onder de trap, daar hebben we toen schappen gemaakt en konden we onze voorraad op kwijt. Misschien is dat een oplossing?
Dat zou eventueel nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar we hebben een open trap in de hal.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Rejoy. schreef:
En je kunt er altijd dingen neerzetten die eventueel wel mogen bevriezen (drinken ofzo).
.
Dat vind ik nou juist dingen die ik niet zou willen laten bevriezen...! Voor de rest ben ik het met Rejoy eens (hoeveel vriest het nou per jaar...), maar zou dan dingen als pasta, koeken, koffie, sauzen (in poedervorm, van die honigdingen) wel in die berging zetten, de rest in de keuken of in de opties die gegeven worden (zo'n carrousel ofzo)
Offtopic: als jullie huis gesloopt wordt en jullie hoorden dat pas nadat jullie er zijn komen wonen, krijgen jullie dan wel een verhuisvergoeding?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ja financieel gaan we er goed op vooruit. daar hoeven we ons geen zorgen om te maken. dat is ook wel het minste wat ze kunnen doen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Floor schreef:Wij hadden in ons oude huis plek onder de trap, daar hebben we toen schappen gemaakt en konden we onze voorraad op kwijt. Misschien is dat een oplossing?
Dat zou eventueel nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar we hebben een open trap in de hal.
en als je daaronder zelf een kastje neerzet of bouwt?
Wij hebben een simpele kast met een paar planken als voorraadkast staan op een plek dat normaal gesproken loze ruimte zou zijn. Destijds was het kast "Sonja" van een bouwmarkt (Gamma of Karwei) voor 60 euro. Ik heb er na 7 jaar nog profijt van.
Ik zou op zoek gaan naar een loze hoek of gebruiksruimte, zoals inderdaad onder de trap, kelder, vaste kast, achter een deur.
Ik zou op zoek gaan naar een loze hoek of gebruiksruimte, zoals inderdaad onder de trap, kelder, vaste kast, achter een deur.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wij hebben een kelder, en daar ben ik erg blij mee.
Toen we nog in ons appartement woonden, hadden we een berging waar we tegen de muur schappen hadden gemaakt.
Toen we nog in ons appartement woonden, hadden we een berging waar we tegen de muur schappen hadden gemaakt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: