Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorraadkast

+8
Winegum
kwak
SarahKey
Susan
Herfstblaadjes
Caresses
Theeleut
Mida4you
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voorraadkast Empty Voorraadkast

Bericht  Mida4you wo 25 apr 2012 - 19:30

Wij hebben nu een kelder waar we alles opslaan, al het eten en drinken. Maar nu gaan we 8 juni verhuizen ( krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis ) en hebben we geen kelder mee. Nu hebben we een berging aan het huis maar daar zit geen verwarming en de bewoonster zij dat het daar in de winter vriest. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie een goede tip of leuk idee voor mij? Er is heel misschien nog een klein stukje ruimte in de keuken voor een klein kastje maar daar houdt het ook mee op.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorraadkast Empty Re: Voorraadkast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 19:41

wij hebben al onze voorraad nu ook in onze kleine keuken, heb ook het gevoel ruimte tekort te komen. Ik zou trouwens wel een kast in de berging zetten, hoeveel dagen per jaar vriest het nou werkelijk? En je kunt er altijd dingen neerzetten die eventueel wel mogen bevriezen (drinken ofzo). Groente en fruit kun je eventueel wel in een bak in de kast zetten en mocht het echt flink vriezen, kun je die bak altijd nog tijdelijk in een verwarmde hal zetten ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 20:04

Ik heb geen voorraad.
Ik bewaar alles gewoon in de keuken zelf.

Ik heb wel een paar potjes/blikjes en wat mixpakjes en pasta/rijst staan, maar dat past prima in een keuken la.

Frisdrank drinken wij niet, dus hoef ik ook nergens te stallen. Schoonmaakspullen liggen ook in een lade, daar heb ik geen voorraad van.

Kortom, ik koop als het op is.

Wat vertaan jullie als voorraad? Hebben julie bijv. echt meerdere pakken drinken, pasta, blikken, shampoo enz. staan?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Mida4you wo 25 apr 2012 - 20:21

Wij hebben het volgende meesatl op voorraad. potjes groenten melk yogi rijst pasta pannekoekenmix drinkerij koekjes spulletjes voor mijn dochter etc
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses wo 25 apr 2012 - 20:33

Wij hebben in de keuken 2 kastjes vol staan met voorraad. Past prima. Eventueel zet je een mooi dressoir neer waar je of je servies in doet of de voorraad en dan de andere spullen in de keukenkastjes.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 21:01

Mirjam4you schreef:Wij hebben het volgende meesatl op voorraad. potjes groenten melk yogi rijst pasta pannekoekenmix drinkerij koekjes spulletjes voor mijn dochter etc
Dat heb ik dus ook, wel minimaal. Maar ik heb er geen aparte ruimte voor nodig. Ik heb grote lades in de keuken waar alles in past. En in de schuur een extra vriezer, that's it.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Mida4you wo 25 apr 2012 - 21:47

Missxhien dat het straks ook wel in een aanrexhtkastje kan. maar aangezien ik ook veel bakspulletjes heb die mu in de kastjes staan. misschien moet ik maar eerst afwaxhten en kijken of alles past
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 22:30

Misschien kunnen ke bakspulletjes in een apart kastje en de rest gewoon in de keuken. Komt vast goed!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Herfstblaadjes wo 25 apr 2012 - 22:35

Zou je er niet iets van isolatie op kunnen plakken?
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:46

Wij hadden in het vorige huis alles in de kastjes. Misschien kan je nog een plank ophangen om dingen op te zetten ofzo? Desnoods in leuke potten?

Wij hebben hier altijd drinken in huis, afbakbrood, pasta, koekjes, chips, van alles. Heb zelfs boven Ă©n beneden een voorraadkast, boven staat alle shampoo enzo en de handdoeken. Ook staat de stofzuiger beneden in de gangkast en boven staan 2 wasmanden, een voor donkere en een voor lichte was.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 1:02

en je bakspullen, bedoel je dan vormen en dergelijke? Die kunnen dan toch ook in een kast in de berging?

Gast
Gast

Bericht  Susan do 26 apr 2012 - 2:04

Wij hebben een apothekerskast in de keuken, daar ben ik wel heel blij mee. Verder staan er nog wat potjes en pakjes in een van de 'gewone' keukenkastjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you do 26 apr 2012 - 4:03

Wij kopen deze ladenkast straks voor in de woonkamer. Daar ga ik al mijn bakspulletjes in doen zat ik wat meer ruimte heb in de keuken. Dan gaat het vast allemaal wel uitkomen. Drinkerij, aardappelen kunnen de berging wel in. Het zal allemaal wel los lopen als we er eenmaal wonen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00067830/
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:09

Als het daar nou niet in past...maar alweer verhuizen? Jullie woonde er toch nog maar net in dit huis? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 26 apr 2012 - 4:31

Anniej_S schreef:Als het daar nou niet in past...maar alweer verhuizen? Jullie woonde er toch nog maar net in dit huis? Laughing

Ja klopt, we wonen er pas een half jaar maar ons huis wordt gesloopt. Leuk als ze dat nu pas vertellen nu we er net pas wonen. Maar goed dat is nu redelijk opgelost maar het doet wel pijn! Zo'n mooi huisje hebben we nu Sad Maar we gaan nu ook naar een mooi huis.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:33

Mirjam4you schreef:
Anniej_S schreef:Als het daar nou niet in past...maar alweer verhuizen? Jullie woonde er toch nog maar net in dit huis? Laughing

Ja klopt, we wonen er pas een half jaar maar ons huis wordt gesloopt. Leuk als ze dat nu pas vertellen nu we er net pas wonen. Maar goed dat is nu redelijk opgelost mar het doet wel pijn! Zo'n mooi huisje hebben we nu Voorraadkast 1371890812 Maar we gaan nu ook naar een mooi huis.

leuk! ben benieuwd naar foto's!

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 26 apr 2012 - 4:37

Anniej_S schreef:
Mirjam4you schreef:

Ja klopt, we wonen er pas een half jaar maar ons huis wordt gesloopt. Leuk als ze dat nu pas vertellen nu we er net pas wonen. Maar goed dat is nu redelijk opgelost mar het doet wel pijn! Zo'n mooi huisje hebben we nu Voorraadkast 1371890812 Maar we gaan nu ook naar een mooi huis.

Die komen rond eind juni, begin juli smile ( 8 juni krijgen we de sleutel )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:37

Mirjam4you schreef:
Anniej_S schreef:
Mirjam4you schreef:

Die komen rond eind juni, begin juli Voorraadkast 561177 ( 8 juni krijgen we de sleutel )

Komen vast voorbij op msn Wink

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 26 apr 2012 - 5:24

Wij hebben ook een apothekerskast. En sinds we een nieuwe wc hebben , hebben we een kast in de oude wc gemaakt. Daar staan mijn bakspullen, tostiapparaat etc etc.

En een klein kastje voor de kruiden, helaas die zit al propvol Embarassed

Drinken gaat meteen in de tweede koelkast.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Mida4you do 26 apr 2012 - 6:01

Anniej_S schreef:
Mirjam4you schreef:
Anniej_S schreef:
Mirjam4you schreef:

Die komen rond eind juni, begin juli Voorraadkast 561177 ( 8 juni krijgen we de sleutel )

vast wel idd hihi
Komen vast voorbij op msn Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  kwak do 26 apr 2012 - 7:03

hier is de voorraadkast een speelgoedkast geworden en hebben we in de bijkeuken planken gemaakt voor de voorraad. De voorraad zit redelijk per soort (Dochter, pakjes eten/blikken, koffie/koek, grote dingen) in plastic bakken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 6:33

Wij hebben een trapkast die als voorraadkast dient. Moet zeggen dat ik het toch erg vervelend zou vinden als ik veel minder kwijt zou kunnen of als alles de keuken in moet. Is er niet een hal waar je nog een kast kwijt kunt ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 27 apr 2012 - 6:49

Kenya schreef:Wij hebben een trapkast die als voorraadkast dient. Moet zeggen dat ik het toch erg vervelend zou vinden als ik veel minder kwijt zou kunnen of als alles de keuken in moet. Is er niet een hal waar je nog een kast kwijt kunt ofzo?

We hebben wel een hal maar verder geen kast. Net als wat je zegt, ik ben ook erg gewend aan de kelder.... Maar we moeten toch een andere oplossing vinden.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Winegum vr 27 apr 2012 - 9:06

Wij hebben zo'n carrouselkast vol staan met voorraad.

Voorraadkast Carrouselkast

En verder nog 1 keukenkastje met diverse spullen. Frisdrank staat bij ons op de kast in de slaapkamer. Niet echt mooi, maar moeten we nog wat op verzinnen.
In de kast waar de CV ketel, stofzuiger e.d. staat hangen boven 2 planken. Daar bewaar ik vaak de toiletrollen en schoonmaakmiddel. Het wordt daar nogal warm dus ik kan er geen eten/drinken bewaren.

Het gaat zo prima!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Floor vr 27 apr 2012 - 9:15

Wij hadden in ons oude huis plek onder de trap, daar hebben we toen schappen gemaakt en konden we onze voorraad op kwijt. Misschien is dat een oplossing?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud