Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo moe....

+12
Annemie
sheila123
Supertalentje
miss22
Tania
maiadebij
Parisienne
Bolleke
Jazzlyn
SarahKey
Sweet33
Darius
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zo moe.... - Pagina 2 Empty Re: Zo moe....

Bericht  Tania za 28 apr 2012 - 8:37

Parisienne schreef:
Jolicious schreef:
Tania schreef:Je zou bijna denken dat het gewoon normaal is en er helemaal geen oorzaak voor hoeft te zijn met al die slecht slapende kindjes op het forum.

Nou, 6 keer wakker per nacht is niet écht normaal hoor op 3 jarige leeftijd als ik even voor mezelf mag spreken.
Je zou het haast gaan denken, maar vanaf een bepaalde leeftijd is zo vaak per nacht wakker worden inderdaad niet meer normaal. Normaal is als ze af en toe wakker worden voor een speentje of gewoon even voor een bevestiging dat je er nog bent. Na een knuffel en wat geruststellende woorden weer in slaap vallen, tsja.. dat hebben kinderen soms even nodig. Midden in de nacht urenlang bezig zijn met een kind om hem/haar weer in slaap te krijgen, ondanks hun moeheid, 'hoort' nu echt niet meer.

Nee ik snap dat het niet hoort, maar ik lees het wel heel veel hier op het forum. Mijn zoontje was tot heel kort geleden ook zo'n slechte slaper geen idee wat de oorzaak was maar ineens was het over (sinds z'n zusje geboren is). Misschien is het binnenkort weer anders maar voor nu is het heel fijn dat hij eindelijk normaal slaapt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo moe.... - Pagina 2 Empty Re: Zo moe....

Bericht  yes1984 za 28 apr 2012 - 8:50

J. slaapt (bijna) altijd door. Dus echte tips heb ik niet.

Het lijkt me inderdaad erg frustrerend. En het is logisch dat jullie zo moe zijn! Wat ik zou proberen is altijd hetzelfde ritueel te volgen. Voordat je kindje naar bed gaat, maar ook tijdens de nacht dingen in dezelfde volgorde houden.

Om zelf bij te tanken is het misschien een idee dat je kindje een nachtje gaat logeren. Dan kun je er daarna weer tegenaan. Ik hoop dat de Sleepz gaat werken!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: