Waar bewaar jij je...
+14
Mizz_S
Jerry
Bazinga
Parisienne
Ella
Error
Ooh La La!
Gympie
Monte
rapa nui
Sarah1985
Rose
Rush
Marin
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar bewaar jij je...
Tassen?
Handtassen, mandjes, boodschappentassen, rugzakken, weekendtassen..
Pff, ik heb echt ZO veel tassen! Er staan altijd minstens 3 a 4 tassen gewoon op de grond bij mij, in de woonkamer. Een groot aantal hangt aan deurkrukken en liggen rondom m'n fiets en liggen in m'n fietsmandje. Maar dat is natuurlijk enorm troeperig! Zit eens te denken om een handige tassen-opruim-constructie te bedenken straks voor in m'n nieuwe huis, maar geen idee wat.. Ik heb in m'n Expedit kast ook al een mandje vol met tassen liggen, die ik minder vaak gebruik..Maar wat doe je met de tassen die je wel regelmatig gebruikt? Hebben jullie een handig opruimsysteem voor al je tassen? Tips?
Handtassen, mandjes, boodschappentassen, rugzakken, weekendtassen..
Pff, ik heb echt ZO veel tassen! Er staan altijd minstens 3 a 4 tassen gewoon op de grond bij mij, in de woonkamer. Een groot aantal hangt aan deurkrukken en liggen rondom m'n fiets en liggen in m'n fietsmandje. Maar dat is natuurlijk enorm troeperig! Zit eens te denken om een handige tassen-opruim-constructie te bedenken straks voor in m'n nieuwe huis, maar geen idee wat.. Ik heb in m'n Expedit kast ook al een mandje vol met tassen liggen, die ik minder vaak gebruik..Maar wat doe je met de tassen die je wel regelmatig gebruikt? Hebben jullie een handig opruimsysteem voor al je tassen? Tips?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Waar bewaar jij je...
Mijn tas, die ik altijd meesleep, staat gewoon ergens in huis.
M`n vriend z`n rugzak staat in de bijkeuken en weekendtassen en koffers achter een opbergluik.
M`n vriend z`n rugzak staat in de bijkeuken en weekendtassen en koffers achter een opbergluik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Weekendtassen in ons rommel/kleding kamer.
Mijn tassen die ik even niet gebruik liggen in mijn assesoires kast.
En mijn werk/school tas ligt aan het eind van de dag in de woonkamer net als mijn 'gewone' tas.
Het tasje dat mijn vriend mee neemt naar het werk ligt of in de woonkamer of op het kastje in de gang of in de auto.
Oh en de boodschappen tassen in de kelder en 1 standaard in mijn auto.
Mijn tassen die ik even niet gebruik liggen in mijn assesoires kast.
En mijn werk/school tas ligt aan het eind van de dag in de woonkamer net als mijn 'gewone' tas.
Het tasje dat mijn vriend mee neemt naar het werk ligt of in de woonkamer of op het kastje in de gang of in de auto.
Oh en de boodschappen tassen in de kelder en 1 standaard in mijn auto.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Alles tassen die ik niet gebruik staan in een van de vensterbanken in de logeerkamer/inloopkastkamerapparaat.
De tas die ik wel gebruik op dat moment staat ergens in huis haha en mijn vriend zijn tassen staan ook altijd ergens in huis. Meestal zet ik die onder zijn kledingrek.
De tas die ik wel gebruik op dat moment staat ergens in huis haha en mijn vriend zijn tassen staan ook altijd ergens in huis. Meestal zet ik die onder zijn kledingrek.
Gast- Gast
er hangen in de bijkeuken al 3 tassen van mij. En dan nog de boodschappentassen die liggen daar op de grond. Werktas van mijn man slingert door het huis.
En bij de voordeur hangen ook tassen aan de kapstok
En bij de voordeur hangen ook tassen aan de kapstok
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hele grote vaste kast en 1 plank is gereserveerd voor alle tassen. Maar is inmiddels al duwen en oppassen dat ze er niet uitvallen. Dus ik moet of opruimen of maar een extra plank reseveren voor tassen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ja, ik ben echt zo'n type die haar tas op de grond gooit in de gang als ze thuis komt. Prima, met 1 tas per persoon kan dat. Maar oooh ik zie het echt zo gebeuren dat er straks zes tassen van mij rondslingeren. Misschien maar een kastje in de studeerkamer maken ofzo.
Maar niemand met hippe haken aan een deur ofzo?
Maar niemand met hippe haken aan een deur ofzo?
Marin- Lady Post-a-lot
6 tassen haha. Ik heb 2 tassen, 1 gebruik ik en 1 nieuwe, die ligt in de kast te wachten totdat de huidige 'op' is.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha euhm ja 6 tassen, zomaar een wilde gok hoor. Als ik hier om me heen kijk, zie ik er al 8 liggen
Marin- Lady Post-a-lot
Wauw, ik zou helemaal geen zin hebben om zo vaak m`n spullen over te hevelen in een andere tas haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha ja ik heb 'periodes'. Nu gebruik ik heel veel m'n nette tas, maar een paar weken geleden zeulde ik nog overal m'n rugzak mee. Maar ik loop ook geregeld met twee tassen over straat: Een weekendtas en een handtas. Moet sowieso bijna altijd m'n reistasje mee hebben nu, voor als ik word opgeroepen, en die wissel ik nog wel eens om van rugzak naar weekendtas. Maar ik gooi het vervolgens dan dus op de grond. Pff ik ben zo'n rommelmaker
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb euhm..
1 school/werk tas maar die is nogal kleurrijk dus wil er een zwarte/nettere versie bij hebben.
1 tas die ik gewoon gebruik (die gaat weg als die hieronder gemaakt is)
1 leren tas waarvan het hengsel gemaakt moet worden.
En 1 tas die 1 grote graai/zoek tas is die neem ik mee als ik ergens heen ga waar een grote kans is op zakenrollers. (oftewel die ligt meer te verstoffen dan hij gebruikt word)
1 school/werk tas maar die is nogal kleurrijk dus wil er een zwarte/nettere versie bij hebben.
1 tas die ik gewoon gebruik (die gaat weg als die hieronder gemaakt is)
1 leren tas waarvan het hengsel gemaakt moet worden.
En 1 tas die 1 grote graai/zoek tas is die neem ik mee als ik ergens heen ga waar een grote kans is op zakenrollers. (oftewel die ligt meer te verstoffen dan hij gebruikt word)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Die hangen in de garage aan een rek. En die, die ik het vaakst gebruik, stuk of 2, in de garderobe.
Gast- Gast
Ik heb een kapstok achter de deur en daar hang ik al mijn tassen aan op. Ik heb deze:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
In de kast waar ook onze schoenen, kleding & andere spullen liggen. Degene die ik het meeste gebruik, hangen aan een kapstok in de extra kamer. En de tas die ik nu steeds gebruik, hangt aan de kapstok met al mijn spullen erin.
Gast- Gast
Ik heb de rare tik om mijn tas die ik meestal gebruik 's avonds mee te nemen naar bed. Tas moet altijd naast mijn bed staan. Misschien het idee dat als er brand ofzo is, ik gelijk mijn tas kan pakken en weg kan.
Andere tassen hangen bij de kapstok en kledingkast.
Andere tassen hangen bij de kapstok en kledingkast.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Onder het bed.
Daar ligt een hele bult met tassen die ik eigenlijk niet gebruik.
Ik heb 2 favoriete tassen die ik afwissel.
Binnenkort ga ik de bult onder het bed vandaan halen en op Marktplaats zetten...
Daar ligt een hele bult met tassen die ik eigenlijk niet gebruik.
Ik heb 2 favoriete tassen die ik afwissel.
Binnenkort ga ik de bult onder het bed vandaan halen en op Marktplaats zetten...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Waar niet ?
Ik heb een grote staande kapstok, daar hangen een aantal tassen... Verder ligt er op dit moment 1 in de hal, 2 in de woonkamer over de stoelen en 1 op de slaapkamer aan me bed.. En dan heb ik ook nog een mand met allemaal kleine tasjes..
Edit ; Ik heb gewoon veel tassen hehe.
Ik heb een grote staande kapstok, daar hangen een aantal tassen... Verder ligt er op dit moment 1 in de hal, 2 in de woonkamer over de stoelen en 1 op de slaapkamer aan me bed.. En dan heb ik ook nog een mand met allemaal kleine tasjes..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Handtassen, rugzak en weekend tassen op zolder in een kast. En de boodschappentassen in de trapkast.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
In de kledingkast staan mijn handtassen. De boodschappentassen staan in de meterkast en de tas die ik gebruik, staat in de keuken.
Gast- Gast
De handtas die ik dagelijks gebruik ligt in de hal of in de woonkamer in een hoekje, al mijn andere handtassen, die ik alleen incidenteel gebruik, hangen in een logeerkamer aan een haak (maar omdat het er zo veel zijn, ziet het er rommelig uit). De weekendtassen, rugzakken bewaren we in een kist en onze trolleys staan tegenwoordig op de logeerkamer bij mijn handtassen.
Gast- Gast
mijn tassen hangen aan de kapstok (of ze liggen eronder ) Koffers e.d. staan in de inloopkast.
Gast- Gast
De tas die ik het meest gebruik staat op een stoel aan de eettafel. Mijn overige tassen liggen in de slaapkamer, ergens naast de kast. Koffers staan op een zoldertje en boodschappentassen liggen netjes opgevouwen in een grote, stevige AH-tas die in de keuken staat.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pf daar loop ik nu ook tegenaan.. Mijn huidige tas die overal mee naar toe gaat, ligt gewoon.. Euh. Ergens.. Naast m'n bank bijv. Maar ik gebruik 4 andere tassen ook nog regelmatig, maar niet zó regelmatig.... Die liggen nu in een kast, waar ik mijn jassen (want daar heb ik dezelfde issues mee) voor hang, zodat je de troep niet ziet
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
ik heb aan de binnekant van de meterkastdeur allemaal jassenhaakjes opgehangen en daar hangen mijn tassen aan, i deee aaal!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar bewaar jij recepten?
» Gezocht! Webshop bewaar koffer
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Gezocht! Webshop bewaar koffer
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: