Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+79
Phileine
Alex
Kowalski
heartsdale
Gympie
Bolleke
Linda
Laced
Raindrop
Bay
rapa nui
Highway
SuzieQ
kippiee
Leine
Twellie
*Noosa
Kat1980
KOL
Burn
Happinaz
Spring
Puggle
Lieke128
Blueschick
Bliss
Kaboutertje
Ringling
Blond
vlinder-2011
Shisha
_Lana_
Roodtomaatje
Niene
Thunder
Stuiterbal
Poubelle
Sugarfall
Pien
Siem
Jeanette
Aziraphale
Monte
Lejow
Showpony!
Mamsie
Lady4
vlindertje
Miss Cherie
Suus
SoGood
CCC
Marin
Mees
Caroow
Curious
Tyrael
Melis_je
rianne287
Feline
Atelier Madame
Lavendel
Paper Crown
loura
Guus
Flippin' Bitch
Ibbeltje
Toet
Dennenappel
Eris
PrimaBella
Error
Zwerver
Sterre
Mizz_S
VeryCherry
Pompoen
Cheesegirl
Arwyn
83 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 37 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 3:58

Arwyn schreef:Jip: Leuk jurkje! Staat je echt goed smile
Misschien iets kort, maar naar het strand kan dat prima.

Ik zou t ook niet naar m'n werk aan doen hoor! Ik kan mijn benen helaas niet inkorten of mijn bovenblijf ;-)

Dank dat jullie t leuk vinden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 37 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 4:06

Dank voor de eerlijke reacties Yes

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ vr 25 mei 2012 - 4:07

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 37 Me
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 4:17

Gave broek! Ook je shirt vind ik leuk, staat je goed, Cyn.

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ vr 25 mei 2012 - 4:51

Thanks.. Ik vind het vooral wennen =P. Maar ben ook wel tevreden, m'n vriend was m'n stylist haha!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Atelier Madame vr 25 mei 2012 - 5:11

Leuk ja cyn alleen volgende keer net wat minder poseren :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 5:59

Wat leuk uitgekozen van je vriend zeg Cyn! Love the shoes!

Verder, korte broekjes en jurkjes; erg leuk! Zelf durf ik dat niet echt te dragen. Mijn benen zijn zoooo wit Embarassed .

Laatst aangepast door Zusje op zo 27 mei 2012 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 6:35

Op die laatste foto in je chilloutfit zie je echt je mooie, nieuwe lijf! Kan er alleen maar jaloers op zijn! Wel vind ik je wat bleekjes, had bij die 2de outfit graag wat meer make up gezien, je bent zo chic, maar een beetje bleekjes!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 6:47

Dat lijkt maar zo op de foto hoor. Ik had namelijk wel make up op en voor mijn doen ben ik niet zo bleek omdat ik nu wel veel buiten ben. Mijn hoofd ziet er raar uit in die spiegel haha Very Happy. Maar veel make up was het niet (oogschaduw enzo had ik wel), ik had namelijk maar een kwartier om mezelf om te toveren van 'bouwvakker' naar vrouw en moest daarbij ook mijn jurk nog strijken haha Very Happy. Maar bedankt voor het compliment!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 6:52

Dat tweede jurkje Zusje, hebben hebben hebben I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 6:59

Lief he? Ik was ook gelijk verliefd smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 7:00

Waar heb je 'm gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 7:09

In Duitsland vorige maand smile

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 25 mei 2012 - 9:07

Zusje jij bent mooi!!!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 9:19

Dank je wel smile. Ik bedenk en zie nu ook dat ik nieuwe polo's moet bestellen haha. Heb de broeken inmiddels wel twee maten kleiner maar de polo's heb ik nooit aan gedacht Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 25 mei 2012 - 10:00

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 37 554655_10150977593051061_1323332033_n
Deze jurk. Lekker zomers en vrolijk!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 11:30

Maar bleekheid he... Daar kun je weinig aan doen, als je niet snel bruin wordt.
En dan kun je wel dikke lagen plamuur opmetselen, maar dan komt er helemaal geen greintje zonlicht meer op de huid.

Heel frustrerend Sad

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 25 mei 2012 - 12:49

Sorry meid!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Poubelle vr 25 mei 2012 - 13:48

Youandi schreef:Maar bleekheid he... Daar kun je weinig aan doen, als je niet snel bruin wordt.
En dan kun je wel dikke lagen plamuur opmetselen, maar dan komt er helemaal geen greintje zonlicht meer op de huid.

Heel frustrerend Sad

Niet doen, geen dikke lagen plamuur opsmeren!
Ik ben ook heel bleek, so be it. In de zomer word ik wel bruin, voor mijn doen, maar vergeleken bij anderen steek ik alsnog af. Jammer dan.
Mijn zus is zó bleek dat als zij n gat in d'r legging heeft, het lijkt alsof ze een witte legging eronder heeft. Zo is haar huis nou eenmaal, ze gaat wel eens in de zon liggen maar dan gebeurt er nog niets.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 17:59

Ik blijf ook zo wit als wat. Mijn gezicht en borst kleuren wel iets. Maar mijn benen helaas nooit.... So be it!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 25 mei 2012 - 18:03

Precies, dat iemand bleek is maakt niet uit ook toch? Bedoel je kan wel plamuren maar je armen ga je niet plamuren en dan zie je nu wel veel verschil met dit weer, aangezien je dan korte mouwen aan hebt. Nee gewoon lekker zo laten en accepteren als je wat bleker bent. Ik vind er iig niks mis mee.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Blond vr 25 mei 2012 - 19:25

Ik ben ook witter dan wit. Met sproeten op m'n armen en in de zomer ook op m'n gezicht. Ik ben er heel vaak verdrietig om geweest, want zeker op de middelbare school waren de opmerkingen niet van de lucht (jij hebt echt melkflessen en dat soort dingen).

Ik heb 3 maanden op Curacao gewoond, en ik kwam iets bruiner terug dan toen ik heen ging. Ja frustrerend is het zeker, maar je doet er niets aan. Wel heel jammer dat de meeste mensen dat vergeten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre vr 25 mei 2012 - 19:47

Ik sluit me daarbij aan! Gisteren ben ik gewoon met mijn lichtgevende benen in een jurkje en later een shortje naar mijn werk en het terras gegaan. Ik wil me er niet meer druk om maken! Aan het eind van de zomer scheelt het een tint, meer niet. Armen, decolleté en gezicht verkleuren wel wat meer, maar ook niet spectaculair.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 20:25

Ik ben heel licht. Als ik nu mijn arm naast dei van mijn vriend houd, zijn we duo penotti, haha.
Toch heb ik er nooit zo mee kunnen zitten. Tuurlijk, zo af en toe vind ik het jammer dat bepaalde kleuren mij niet staan, maar daar houdt het eigenlijk ook wel mee op.
Op de middelbare school en zo ook nooit echt problemen mee gehad. Maar ja, toen werd ik ook al genoeg gepest/genegeerd om andere dingen.. Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 37 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Cyn_ vr 25 mei 2012 - 20:39

Atelier Madame schreef:Leuk ja cyn alleen volgende keer net wat minder poseren :p
I agree... Maar gezien hij het uitgezocht had en hij dat trots op FB wilde plaatsen heb ik netjes zijn poseer-instructies gevolgd.

Zusje, thanks! De shoenen had ik al lang, en vriend is weer wat gegroeid, haha!

Ik probeer zoveel mogelijk in de zon te zitten, ik vind het niet leuk dat ik wit ben, alleen m'n benen worden toch niet bruin... Maar jammer dan, toch jurkjes etc! nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: