Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+79
Phileine
Alex
Kowalski
heartsdale
Gympie
Bolleke
Linda
Laced
Raindrop
Bay
rapa nui
Highway
SuzieQ
kippiee
Leine
Twellie
*Noosa
Kat1980
KOL
Burn
Happinaz
Spring
Puggle
Lieke128
Blueschick
Bliss
Kaboutertje
Ringling
Blond
vlinder-2011
Shisha
_Lana_
Roodtomaatje
Niene
Thunder
Stuiterbal
Poubelle
Sugarfall
Pien
Siem
Jeanette
Aziraphale
Monte
Lejow
Showpony!
Mamsie
Lady4
vlindertje
Miss Cherie
Suus
SoGood
CCC
Marin
Mees
Caroow
Curious
Tyrael
Melis_je
rianne287
Feline
Atelier Madame
Lavendel
Paper Crown
loura
Guus
Flippin' Bitch
Ibbeltje
Toet
Dennenappel
Eris
PrimaBella
Error
Zwerver
Sterre
Mizz_S
VeryCherry
Pompoen
Cheesegirl
Arwyn
83 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:49

Pixie schreef:Leuke outfit Minneke!

Voor vandaag heb ik echt nog geen flauw idee.
Ik heb een sollicitatiegesprek voor een bijbaantje bij n jong en hip bedrijf.
Ik wil iets luchtigs aan, niet te overdressed en iets wat echt bij mij past.
Maar ik heb het idee dat ik niks in de kast heb hangen wat mijn vormen een beetje laat uitkomen..

Dit vind ik wel leuk maar te overdressed op de een of andere manier. (Jurkje is aan de achterkant langer)
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 2012-05-25092641

Dit vind ik meer voor na het strand
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 2012-05-25092855

Help!

Dan zou ik tussen deze 2 kiezen. Ik vind dat broekje net niet jong, hip en netjes tegelijk genoeg voor een sollicitatie. Sowieso vind ik het allemaal wel heel zomers voor een sollicitatiegesprek maar ik denk dat jij dat beter kunt beoordelen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Error do 24 mei 2012 - 21:50

Pixie schreef:
Rush schreef:Pixie! Waar komt dat laatste jurkje vandaan?

H&M vorig jaar!

Meer meningen over wat ik aanmoet zijn welkom!

Ik zou de 3de doen!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:51

Parels ik vind dat je er prachtig uit ziet smile. Leuk jurkje! En je hebt echt geen slecht lijf hoor? Zeker niet als je bedenkt dat je een half jaar geleden een kindje hebt gekregen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:53

Powerbabe schreef:Parels ik vind dat je er prachtig uit ziet Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 561177. Leuk jurkje! En je hebt echt geen slecht lijf hoor? Zeker niet als je bedenkt dat je een half jaar geleden een kindje hebt gekregen!

Ja, jij ziet het als PAS een half jaar, en ik als AL een half jaar haha maar erg lief van je!

Pixie, ik ga meestal voor rustige kleuren met een sollicitatie, maakt niet uit hoe hip het bedrijf is. Verder dan wit, grijs, donkerblauw of zwart ga ik niet. Ik maak geen onderscheid in sollicitaties. Gewoon zo simpel en netjes mogelijk, je hebt al een ontzettend hip uiterlijk voor de rest. Denk dat op safe beter is, persoonlijk!

Gast
Gast

Bericht  Eris do 24 mei 2012 - 21:53

Ik zou het blauwe jurkje doen Pixie. Met leuke slippertjes eronder is dat zeker niet te overdressed.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Poubelle do 24 mei 2012 - 22:01

Thanks meiden, ik ga voor het blauwe jurkje!
Meestal als ik voor een sollicitatie ga hou ik ook wel rekening met m'n kleding en ik kijk wel naar het bedrijf en de functie waar ik voor ga. Maar ik ga nooit helemaal op netjes, maar dat schreven de banen waar ik op solliciteerde ook niet voor.
Al deze outfits zouden iig wel kunnen smile.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 22:12

Op wat voor baan ga je eigenlijk solliciteren Very Happy?

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 24 mei 2012 - 22:16

Leuk jurkje Pixie, die blauwe, waar is hij van?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle do 24 mei 2012 - 22:34

PB ik pm je! Het is niets bijzonders maar heb het toch liever niet op het forum staan!

Thanks Lavendel, hij is van Forever21.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Rush do 24 mei 2012 - 22:36

Pixie schreef:
Rush schreef:Pixie! Waar komt dat laatste jurkje vandaan?

H&M vorig jaar!

Meer meningen over wat ik aanmoet zijn welkom!
Cry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 22:42

Rush, geloof dat ze zoiets nu weer bij de H&M hebben hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 23:56

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 Img1497375130

M'n hoofd knip ik er het liefst even af vandaag Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:58

Leuk Youandi! Lekker zomers! Very Happy
Het valt me alleen wel op dat je er vaak wat bleekjes uitziet, of maak je altijd make-up loze foto's?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:59

Ik heb dit tuniekje van Pixie overgekocht en ik ben aan het twijfelen of het wel staat. Ik heb dat zwarte shortje weer in de kast gevonden en hij past me nu weer smile

Wat vinden jullie? Ik heb wel extra hoge hakken aangetrokken zodat mijn benen wat mooier uitkomen, normaal gesproken draag ik lagere hakken :P

*weg*

Laatst aangepast door Zelda op vr 25 mei 2012 - 4:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 1:04

Parel schreef:Rush, geloof dat ze zoiets nu weer bij de H&M hebben hoor!

Klopt! Ik heb van dit jaar een blauwe smile http://www.hm.com/nl/product/00138?article=00138-C#article=00138-C

Dit is er ook een:
Jurkje H&M

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 1:04

Dat je zin hebt om uberhaupt zulke hoge hakken aan te trekken Zelda.. :P Kan prima verder hoor!

Ik plaats geen foto, ik zit in mijn tuin-bikini :P En mijn lijf is nou nog niet echt bikini-proof, dus vandaar smile

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 1:05

Ik vind de tuniek je heel leuk staan en het shortje ook, maar niet perse samen..
Je krijgt op deze manier een heel lang bovenlijf en korte beetjes, terwijl je dat niet hebt.
Ik zou de tuniek eerder combineren met een skinny of zo'n Hema/H&M/Action rokje en dan denk ik een beetje laten poffen aan de onderkant zeg maar, snap je wat ik bedoel?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 1:05

Yoyo schreef:Dat je zin hebt om uberhaupt zulke hoge hakken aan te trekken Zelda.. :P Kan prima verder hoor!

Nee dat heb ik niet :P ik heb alleen die hoge pumps even aangetrokken zodat mijn benen wat beter uitkomen voor de foto :P

Ik draag nu lage pumps.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 1:06

Arwyn schreef:Ik vind de tuniek je heel leuk staan en het shortje ook, maar niet perse samen..
Je krijgt op deze manier een heel lang bovenlijf en korte beetjes, terwijl je dat niet hebt.
Ik zou de tuniek eerder combineren met een skinny of zo'n Hema/H&M/Action rokje en dan denk ik een beetje laten poffen aan de onderkant zeg maar, snap je wat ik bedoel?
Dank je smile ik heb wel korte beentjes, helaas. Maar misschien beter combineren met een skinny idd smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 1:21

Niet quoten..

Deze heb ik nu aan naar een strandje. Vinden jullie dat het kan? Want dan maniak het ook gewoon een keer overdag als ik vrij ben aan doen :-) het zit aan elkaar. Wel een beetje gekreukt en de spiegel is vies zie ik...oops..

*weg*

En hiervoor had ik dit aan:
*weg*

Laatst aangepast door Jip83 op vr 25 mei 2012 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 1:40

Jip: Leuk jurkje! Staat je echt goed smile
Misschien iets kort, maar naar het strand kan dat prima.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet vr 25 mei 2012 - 2:22

Ik vind het shortje niet zp leuk Zelda. Tuniekje staat je wel mooi trouwens! Ik weet niet hoe het shortje van dichtbij eruit ziet maar zo op foto lijkt het zo´n heel strak broekje.

Pixie, je bent vast alweer weg (of misschien alweer terug) Maar ik vind ook een van de jurkjes het leukst, voor een sollicitatie de blauwe. Je eerste outit is ook wel leuk, maar het shortje past er niet zo bij. Waar ga je eigenlijk op solliciteren?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet vr 25 mei 2012 - 2:59

Mijn outfit van vandaag; simpel en weinig, want ik ben op 6 kinderen aan het passen Laughing

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 36 14t60k7
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 3:05

Zelda schreef:Leuk Youandi! Lekker zomers! Very Happy
Het valt me alleen wel op dat je er vaak wat bleekjes uitziet, of maak je altijd make-up loze foto's?

Ik ben bleek én ik draag bijna nooit make-up. Maar hier was ik net van bed, en dan is het vaak helemaal spooky :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 3:17

Chance schreef:Leuk Chipp! Als ik niet van die dikke benen had, had ik het zo aan getrokken smile
.

Dit denk ik heel vaak bij jouw foto's nerd

Parels, leuk jurkje! Lekker voor thuis en boodschapjes enzo smile
Zelda, eens met de rest, leuk Tuniekje, niet op dit shortje.
Youandi, ik vind je shortje erg licht van kleur, wat je nog bleker maakt... Wel leuk model!
Jip, allebei de setjes vind ik leuk! Het jurkje kan goed voor het strand, thuis in de tuin of op vakantie.
Toet, wat een prachtig lijntje! En mooie sieraden! Je outfit is ook leuk, maar ik zag eerst je ketting en armband, Yes

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: