Decibel!
+4
Silver
Barbabella
Toet
_Cyn_
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Decibel!
xxDila schreef:Ga sowieso weer heen! I Decibel!
Maybe ook nog Defqon.. maar daar hoor ik veel slechte dingen over. kon vorig jaar helaas niet heen. Dus vraag me nu af of ik wel heen moet gaan
Ik ga nu voor de 5e keer naar Defqon en ik vind het echt een geweldig feest. Decibel ben ik 3 keer geweest, ook super maar ergens toch een slap aftreksel van defqon. Vooral als je in één zomer eerst naar Defqon en daarna naar Decibel gaat, dan zie je dat de helft van Decibel gekopiërd is. Maar goed, dat terzijde, defqon is naar mijn mening altijd goed georganiseerd en blijft ieder jaar vernieuwend. De nieuwe locatie is wel jammer, als je tenminste al eerder bent geweest. Voorheen was het op Almere strand en nu Biddinghuize. Als je 'gewend' bent dat het op het strand aan het water is en je gaat ineens naar een terrein vol gras en bomen is dat wel jammer, maar mensen die nog nooit eerder geweest zijn hebben hier geen last van. Het is trouwens al uitverkocht, dus als je nog naartoe wil zul je via marktplaats kaartjes moeten regelen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Over 3 uurtjes heb k de kaartjes binnen! Mijn lieve 'kleine' broertje gaat ook mee, omdat hij nu wel nieuwsgierig is Haha!
Edit: Ze zijn binnen!
Edit: Ze zijn binnen!
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Anthem!! Ik heb zinnnnn!!!!
_Cyn_- Fluisteraar
Ik ga ook. Voor de 6de keer. Ik vind Decibel juist beter als DefQon. Ben vorige week naar DefQon geweest omdat we 3 kaarten aangeboden kregen voor 100 euro, voor 33 pp vond ik het een leuk feest maar ik vind Decibel z'n geld meer waard. Maar goed, eerst maar eens naar Dreamfields en Dominator!
Gast- Gast
Forumster schreef:Ik ga ook. Voor de 6de keer. Ik vind Decibel juist beter als DefQon. Ben vorige week naar DefQon geweest omdat we 3 kaarten aangeboden kregen voor 100 euro, voor 33 pp vond ik het een leuk feest maar ik vind Decibel z'n geld meer waard. Maar goed, eerst maar eens naar Dreamfields en Dominator!
Ik ben inmiddels ook om, Defqon was echt bagger dit jaar (vond het vorig jaar al minder i.v.m verandering van locatie)
Volgend jaar weer decibel meepakken! Dreamfiels wou ik ook graag, maar ik kan geen vrij krijgen.
En gisteren ben ik op WiSH outdoor geweest, man dat was echt een topfeest! Een van de beste festivals als je het mij vraagt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Forumster schreef:Ik ga ook. Voor de 6de keer. Ik vind Decibel juist beter als DefQon. Ben vorige week naar DefQon geweest omdat we 3 kaarten aangeboden kregen voor 100 euro, voor 33 pp vond ik het een leuk feest maar ik vind Decibel z'n geld meer waard. Maar goed, eerst maar eens naar Dreamfields en Dominator!
Ik ben inmiddels ook om, Defqon was echt bagger dit jaar (vond het vorig jaar al minder i.v.m verandering van locatie)
Volgend jaar weer decibel meepakken! Dreamfiels wou ik ook graag, maar ik kan geen vrij krijgen.
En gisteren ben ik op WiSH outdoor geweest, man dat was echt een topfeest! Een van de beste festivals als je het mij vraagt
Ik wilde ook naar wish! Maar ik moest werken van 14.30-22.00 helaas. Wel veel mensen gezien die gingen. Maakt het nog irritanter. Dominator wilde ik ook maar het was ff keuzes maken.
_Cyn_- Fluisteraar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: