Decibel!
+4
Silver
Barbabella
Toet
_Cyn_
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Decibel!
Zijn er hier mensen die naar Decibel gaan?! Zag gisteren de trailer.. En nu heb ik zinnnnnnn!!!
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Re: Decibel!
69.50 ofzo excl fee.. Ze zijn dus niet veel omhoog gegaan, wat vorig jaar wel was. Ik heb daar sowieso rekening me gehouden.
Het was echt geweldig vorig jaar, dus ik moet gewoon weer! :-D
_Cyn_- Fluisteraar
Ik ben in 2007, 2008 en 2009 geweest, daarna twee jaar overgeslagen maar misschien dat ik er dit jaar weer naartoe ga. Ik krijg ook echt kriebels van die trailer
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ik ben in 2007, 2008 en 2009 geweest, daarna twee jaar overgeslagen maar misschien dat ik er dit jaar weer naartoe ga. Ik krijg ook echt kriebels van die trailer
Dat heb ik ook! Ik lijk wel verliefd op Decibel, haha ;-)
_Cyn_- Fluisteraar
Ik ben juist afgehaakt nadat ik in 2008 en 2009 naar Defqon ben geweest en dat toch nét iets beter vond.
Toet- Lady Post-a-lot
Afgelopen jaar was het weer op Defqon1 slecht toch? Wel enorm goede line-up.
Ik ging nooit omdat niemand mee wilde. Dus vorig jaar eerste feestjes... EINDELIJK!
Ik ging nooit omdat niemand mee wilde. Dus vorig jaar eerste feestjes... EINDELIJK!
_Cyn_- Fluisteraar
Ik ben nog in twijfel. Ben de afgelopen 3 jaar geweest, maar ben sinds een jaar omgeslagen naar techno en ben bang dat decibel het niet meer is voor mij
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Techno is meer in België toch? Iig qua feestjes...
_Cyn_- Fluisteraar
_Cyn_ schreef:Techno is meer in België toch? Iig qua feestjes...
Of Duitsland, Schranz muziek e.d.
Voor mij ist lang geleden dat ik naar een feestje ben geweest, en dit jaar sla ik ook maar over. Straks ben ik 'te' oud.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op ma 23 apr 2012 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
_Cyn_ schreef:Techno is meer in België toch? Iig qua feestjes...
In NL is er anders ook genoeg techno (gelukkig maar).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ach, was ook niet van plan om te schakelen
_Cyn_- Fluisteraar
_Cyn_ schreef:Afgelopen jaar was het weer op Defqon1 slecht toch? Wel enorm goede line-up.
Ja het weer was slecht en de locatie was ruk maar het blijft een topfeest.
Toet- Lady Post-a-lot
_Cyn_ schreef:69.50 ofzo excl fee.. Ze zijn dus niet veel omhoog gegaan, wat vorig jaar wel was. Ik heb daar sowieso rekening me gehouden.
Dat is niet heel veel meer inderdaad. Ik ben in 2010 gegaan, vond het helemaal super, maar heb nu helaas niet de middelen om het te doen. Wie weet als ik snel een baan vind en dus weer inkomen heb ik kan gaan.
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:_Cyn_ schreef:Techno is meer in België toch? Iig qua feestjes...
Voor mij ist lang geleden dat ik naar een feestje ben geweest, en dit jaar sla ik ook maar over. Straks ben ik 'te' oud.
Haha,.. Ik vraag me af wanneer ik me te oud voel. Volgens mij ben ik zo'n eeuwige tiener
_Cyn_- Fluisteraar
_Cyn_ schreef:FryskeFlinter schreef:_Cyn_ schreef:Techno is meer in België toch? Iig qua feestjes...
Haha,.. Ik vraag me af wanneer ik me te oud voel. Volgens mij ben ik zo'n eeuwige tiener
In nl zijn ook veel techno feestjes, ga bijna iedere maand wel een keer
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga maar zelden naar feestjes. Ben geloof ik meer een huismus geworden.
_Cyn_- Fluisteraar
Na het zien van de trailer krijg ik toch ook kriebels hoor . Maar ik heb eigenlijk al 3 feesten op de planning : Defqon1 (ook prijzig!), Dominator en Last World.. Dus kleine kans dat Decibel daar nog bij komt Al heb ik me altijd goed vermaakt daar!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik mag me ook een 'tiener' voelen. Vandaag werdt ik 19 geschat, terwijl ik zondag 26 wordt.. Jeeej moet maar gauw weer even uit mijn plaat gaan...
En... Nemen jullie dan ook wat? 'Vroeger' deed ik dat wel. Maar nu geen behoefte meer aan..
En... Nemen jullie dan ook wat? 'Vroeger' deed ik dat wel. Maar nu geen behoefte meer aan..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ga sowieso weer heen! I Decibel!
Maybe ook nog Defqon.. maar daar hoor ik veel slechte dingen over. kon vorig jaar helaas niet heen. Dus vraag me nu af of ik wel heen moet gaan
Maybe ook nog Defqon.. maar daar hoor ik veel slechte dingen over. kon vorig jaar helaas niet heen. Dus vraag me nu af of ik wel heen moet gaan
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Zelf ga ik nooit. Maar had een collega die alles afliep. En ze vond Defqon helemaal geweldig.
Gast- Gast
Maura schreef:Zelf ga ik nooit. Maar had een collega die alles afliep. En ze vond Defqon helemaal geweldig.
..nu ga ik weer twijfelen..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
xxDila schreef:Maura schreef:Zelf ga ik nooit. Maar had een collega die alles afliep. En ze vond Defqon helemaal geweldig.
..nu ga ik weer twijfelen..
Gewoon gaan als je ervan houdt! Ik ben gewoon saai en hou er niet zo van. Al waren haar verhalen genoeg om even te twijfelen.
Ik weet zelfs niets van de festiviteiten hoor, maar is Decibel niet ietwat kleiner dan Defqon?
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:Ik mag me ook een 'tiener' voelen. Vandaag werdt ik 19 geschat, terwijl ik zondag 26 wordt.. Jeeej moet maar gauw weer even uit mijn plaat gaan...
Ik moet echt super vaak mn IDkaart laten zien als ik alcohol of sigaretten koop.. Dus ik mag het ook
Ik neem niks, en ook nooit gedaan...
_Cyn_- Fluisteraar
Jaaaa, ik ga zeker naar Decibel. Ik ga sinds 2007 elk jaar en dit jaar zeker weer! Heerlijk die feestjes! Ben er dit jaar helaas te weinig af gegaan, toch maar weer vaker gaan!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: