Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tattoo verwijderen

+23
Melis_je
Lenster
ExpressoB
Spring
Lonely Goatherd
RYW
*Troela*
Tania
Blond
Minx
ijsjemeisje
SoCali
TukTuk
Bliss
Ibbeltje
Rose
Discordia
Mamsie
GreenGrass
Zwerver
Caroow
Snack a Jack
VeryCherry
27 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Tattoo verwijderen - Pagina 3 Empty Re: Tattoo verwijderen

Bericht  Rose wo 29 aug 2012 - 21:29

Oh ik dacht dat het (veel) duurder zou zijn Tattoo verwijderen - Pagina 3 394967
Mijn ervaring is dat je op internet meestal alleen de negatieve ervaringen vind i.p.v. ook positieve.
Misschien zou je een afspraak kunnen maken voor die intake? Dan krijg jezelf ook een gevoel bij dat adres en kan je je vragen nog stellen. En na aanleiding daarvan beslissen.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush wo 29 aug 2012 - 21:38

Ik heb een bericht gestuurd voor een intake! Tattoo verwijderen - Pagina 3 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rose wo 29 aug 2012 - 21:46

Rush schreef:Ik heb een bericht gestuurd voor een intake! Tattoo verwijderen - Pagina 3 281626781

Tattoo verwijderen - Pagina 3 3711883763
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 5:48

Ik moet er ook aan geloven. Heb er gisteren een gezet op mijn ribben voor mijn vader, afspraak met mijn vriend is dat ik dan het kleintje op mijn rug weg laat halen. Ik vind m op zich wel mooi, maar niet iets heel bijzonders. Die voor mijn vader wel. Dus er moet er eentje af haha (heb er ook maar 2 op dit moment hoor).

Gast
Gast

Bericht  Discordia do 30 aug 2012 - 6:04

_Leaf_ schreef:Ik moet er ook aan geloven. Heb er gisteren een gezet op mijn ribben voor mijn vader, afspraak met mijn vriend is dat ik dan het kleintje op mijn rug weg laat halen. Ik vind m op zich wel mooi, maar niet iets heel bijzonders. Die voor mijn vader wel. Dus er moet er eentje af haha (heb er ook maar 2 op dit moment hoor).

FUCK JE VRIEND.

Jouw lijf, jij vindt hem mooi! Geen onnodige ingrepen laten doen die je huid heel lelijk kunnen maken als je het niet zelf wilt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Ibbeltje do 30 aug 2012 - 6:06

Discordia schreef:
_Leaf_ schreef:Ik moet er ook aan geloven. Heb er gisteren een gezet op mijn ribben voor mijn vader, afspraak met mijn vriend is dat ik dan het kleintje op mijn rug weg laat halen. Ik vind m op zich wel mooi, maar niet iets heel bijzonders. Die voor mijn vader wel. Dus er moet er eentje af haha (heb er ook maar 2 op dit moment hoor).

FUCK JE VRIEND.

Jouw lijf, jij vindt hem mooi! Geen onnodige ingrepen laten doen die je huid heel lelijk kunnen maken als je het niet zelf wilt.

Mee eens. Je gaat toch niets weghalen als je hem zelf nog mooi vind? Echt zo zonde ook om dat te laten doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 6:11

Discordia schreef:

FUCK JE VRIEND.

Ik hou van je. Ik weet het.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 30 aug 2012 - 6:11

Discordia schreef:

FUCK JE VRIEND.

Helemaal mee eens!! Mijn mond viel open bij het lezen van je post :O Je gaat toch geen onnodige ingreep verrichten, die ook nog eens bakken met geld kost en waarbij je niet weet hoe het eruit komt te zien? Hij is klein zeg je zelf, dus zo'n probleem lijkt dat me niet. Een eventueel litteken is waarschijnlijk veel lelijker.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk do 30 aug 2012 - 6:14

Ik snap dat ook écht niet.. Het is JOUW lichaam.. Als je nou een extra tattoo er bij had laten zetten voor de lol, dan had ik me kunnen voorstellen dat je vriend daar een MENING over zou kunnen hebben.. Maar een tattoo voor je vader, wie is hij om daar uberhaupt iets over te zeggen, laat staat te eisen dat je dan een andere laat weghalen?

Wie weet wordt het wel heel lelijk na het weghalen.. Denk dat dat veel storender is dan een tattoo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoCali do 30 aug 2012 - 6:29

Rush schreef:Weet iemand een goed adres om in het noorden van het land een tattoo te laten verwijderen? Een kliniek zoals die in Veldhoven zou natuurlijk het beste zijn, maar dat is veel te ver weg om iedere 6-8 weken naartoe te moeten.

Friesland, Groningen, Overijssel, Flevoland is allemaal prima.

Anyone?

Veldhoven is best leuk hoor Wink haha maar inderdaad een eind om elke 6-8 weken "even" heen te rijden.
Wel weer wat geleerd vandaag, nooit geweten dat die kliniek daar zit en ik woon er nog geen 500 meter vandaan haha.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 7:33

Zo! Ik stond ook even verbaasd te kijken na het lezen van de wens van vriendlief. Leaf, please doe het niet! Dit is echt belachelijk.

Gast
Gast

Bericht  ijsjemeisje do 30 aug 2012 - 8:17

Rush schreef:Ik heb een adres in Zwolle gevonden wat me wel betrouwbaar lijkt. Tattoo verwijderen - Pagina 3 3079029344

Een vriendin van mij ging ook naar een vrouw in zwolle.
Volgens mij is ze daar bijna klaar.
Ik heb wel goede verhalen over haar gehoord.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 9:16

Wtf Leaf, doe even normaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 10:48

Luce schreef:Wtf Leaf, doe even normaal!

Nou... en of! Mijn vriend had het in zijn bips kunnen steken! Wat een bizarre 'eis'.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 30 aug 2012 - 10:51

Leaf doe het aub niet. Ik vind het heel belachelijk dat hij het je zelfs vraagt. Als dit voor hem een dealbreaker is is hij jou niet waard. Ook al vind hij het niet mooi waar ga je een grens trekken. Zoals ik het lees gaat hij steeds een stukje verder. En is hij al te ver gegaan. Je gaat hier zo veel spijt van krijgen!

@rush fijn dat je iemand gevonden hebt smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Rush do 30 aug 2012 - 18:28

Leaf dat is echt belachelijk, sorry. Ik ben pro rekening houden met je partner, maar dit gaat om je vader. Hallo zeg, wat een lef om daar eisen aan te stellen..

Ijsjemeisje, bedankt voor je reactie, dat is dezelfde zaak denk ik idd. Heb al reactie terug, vandaag intake afspraak maken!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 19:51

Hier valt mijn mond van open. Het is toch jouw lichaam. Ik zou dit absoluut niet doen vanwege mijn vriend. Echt, hij zou erin kunnen zakken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Tania do 30 aug 2012 - 20:01

Vind je het ook echt grappig of weet je zelf ook wel dat dit gewoon belachelijk is?
Ik ben echt wel van het rekening houden met mekaar en jij blijkbaar ook, misschien zou het goed zijn als je vriend dat ook is zou doen. Je laat een tattoo zetten voor je overleden vader en dan eist je vriend dat daar iets tegenover moet staan omdat het anders niet mag? Dat is echt bizar daar zou ik echt niet in meegaan als ik jou was.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Ibbeltje do 30 aug 2012 - 20:06

Sowieso vind ik het raar, ook al zou het niet om haar vader gaan. Je gaat toch niks verwijderen omdat vriend het wil.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  *Troela* do 30 aug 2012 - 20:19

@Rush, op viva is er ook een topic over misschien staat daar nog fijne informatie voor je. Er staat ook iets over een andere methode dan laseren.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  RYW do 30 aug 2012 - 20:21

Ik blijf er ook bij: vriend mag best een mening hebben, maar ik vind dit wel erg bepalend. Ik zou ook zeker geen handjeklap doen over iets dat zoiets persoonlijks is en dat op jouw lijf zit, niet dat van hem. Ik vind het ook raar dat hij dit doordouwt en gaat onderhandelen over iets dat jij voor jouw vader op jouw lijf wil zetten. Dat vind ik egoïstisch en niet liefhebbend. Je gunt degene die je lief hebt toch zoiets zonder er wat voor terug te verwachten? Jouw redenen gaan echt wel boven zijn 'ik vind het niet mooi'. Mijn vriend wil een tatoeage voor zijn zoontje. Ik zou het niet in mijn hoofd halen daar tussen te komen en het eerst niet te willen en daarna te eisen dat zijn andere tatoeage dan weggaat. Zijn lijf, zijn kind, ik heb niets te eisen en te willen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 20:35

Rush schreef:
Peachy schreef:Spannend! Hoop dat ze hem ver weg kunnen krijgen. Ga je het laten coveren daarna?
Dat is niet echt m`n bedoeling, dus dat is afwachten wat voor resultaat eruit komt als ik 'goedgekeurd' word voor de behandeling.

Ja, is ook weer zo natuurlijk. Hoop dat ie uiteindelijk zo goed als weg is voor je.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 30 aug 2012 - 20:38

Mama1985 schreef:@Rush, op viva is er ook een topic over misschien staat daar nog fijne informatie voor je. Er staat ook iets over een andere methode dan laseren.
Ik volg dat topic ook!

Die andere methode is nog niets bekend over de gevolgen van deze vloeistof op je lymfeklieren en wat het uberhaupt voor je lichaam doet. Ik ga liever voor veilig haha, maar toch bedankt! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 20:39

Discordia schreef:

FUCK JE VRIEND.

+1. Vind het echt belachelijk dat hij deze eis stelt. Niet op ingaan hoor, je mag toch zeker wel zelf bepalen wat je met je lichaam doet?

Gast
Gast

Bericht  *Troela* do 30 aug 2012 - 22:43

Rush schreef:
Mama1985 schreef:@Rush, op viva is er ook een topic over misschien staat daar nog fijne informatie voor je. Er staat ook iets over een andere methode dan laseren.
Ik volg dat topic ook!

Die andere methode is nog niets bekend over de gevolgen van deze vloeistof op je lymfeklieren en wat het uberhaupt voor je lichaam doet. Ik ga liever voor veilig haha, maar toch bedankt! Very Happy

Dat snap ik! Heb mij er verder niet in verdiept maar zag het toevallig voor bij komen en moest aan dit topic denken Wink Succes in ieder geval!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende