Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tattoo vragenlijstje

+15
cin-87
Mamasapje
Yzma
mzcharlotte
Merai
Highway
Primrose
Ambivalence
Mamsie
JD
Tyrael
TNMN
smooch
Petteflet
Sterre
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty tattoo vragenlijstje

Bericht  Sterre vr 11 feb 2011 - 4:36

Uit nieuwsgierigheid, maar ook omdat het best vaak in mijn gedachten speelt om er een te laten zetten een vragenlijstje:

Voor diegenen met een tattoo (of meerdere):

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief?
Ben je 100% tevreden over het resultaat?
Heb je er ooit spijt van gehad?
Op welke plek heb je 'm laten zetten?
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)?
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever?
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch?

Voor diegenen die net als ik weleens twijfelen maar het (nog) niet hebben laten zetten:

Hoe lang denk je er al over na/heb je er over nagedacht?
Waarom heb je er voor gekozen het (nog) niet te laten zetten?
Heb je een ontwerp in je hoofd?



Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Sterre vr 11 feb 2011 - 4:41


Voor diegenen die net als ik weleens twijfelen maar het (nog) niet hebben laten zetten:

Hoe lang denk je er al over na/heb je er over nagedacht?
Ik denk er nu een paar jaar weleens aan, maar heb er nooit een besluit over genomen. Ik wil iets redelijk subtiels, iets wat bij me pas. Maar ik ben echt opgevoed met het idee dat tattoo's ordi zijn en het dom is om te doen, gezien je er aan vast zit ;-) . Stom genoeg gonst dat nog weleens door mijn hoofd.

Waarom heb je er voor gekozen het (nog) niet te laten zetten?
Omdat ik teveel twijfel, en tot nu toe nog niet HET ontwerp heb.

Heb je een ontwerp in je hoofd?

Toevallig kwam ik vandaag iets heel moois tegen wat ook bij me past en waar ik zeker iets mee kan qua ontwerp. Maar oh boy, wat als het lelijk wordt? Of te zichtbaar wanneer het niet gepast is? Of.. of.. Nu nog teveel twijfels dus smile


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Petteflet vr 11 feb 2011 - 4:46

Sterre schreef:Uit nieuwsgierigheid, maar ook omdat het best vaak in mijn gedachten speelt om er een te laten zetten een vragenlijstje:

Voor diegenen met een tattoo (of meerdere):

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? Het spookte wel al een tijdje door mijn hoofd, maar heb hem redelijk impulsief laten zetten. 's Ochtends laten ontwerpen en 's middags gelijk laten zetten. Ben je 100% tevreden over het resultaat? Yep.
Heb je er ooit spijt van gehad? Nee.
Op welke plek heb je 'm laten zetten? Binnenkant van mijn rechterpols.
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? Ja, kan hem met lange mouwen verbergen.
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? Nee.
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? Beide.

Voor diegenen die net als ik weleens twijfelen maar het (nog) niet hebben laten zetten:

Hoe lang denk je er al over na/heb je er over nagedacht?
Waarom heb je er voor gekozen het (nog) niet te laten zetten?
Heb je een ontwerp in je hoofd?


Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  smooch vr 11 feb 2011 - 4:49

Voor diegenen met een tattoo (of meerdere):

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? over de eerste heb ik niet heel lang nagedacht en over de tweede wel omdat ik nog niet het juiste ontwerp had.
Ben je 100% tevreden over het resultaat? over de tweede tattoo nog niet maar dat komt omdat ik over 6 weken nog moet terug komen om het te laten bijwerken.
Heb je er ooit spijt van gehad? Nee
Op welke plek heb je 'm laten zetten? tussen mijn schouderbladen en op mijn buik/lies.
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? ja
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? nee want ze zijn niet te zien.
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? die op mijn buik/lies heeft geen speciale betekenis en die op mijn rug wel.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  TNMN vr 11 feb 2011 - 4:55

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief?
Ik had het geloof ik al over het willen hebben van tattoo's op mijn 12e ofzo. Toen ik 20 was heb ik 'm dan (eindelijk) laten zetten. Over het onderwerp heb ik ook wel nagedacht, maar had niet echt een concreet iets in mijn hoofd. Toen ik naar de shop ging heb ik het uit een boek gekozen en dan iets veranderd.

Ben je 100% tevreden over het resultaat?
Ja, wel 200% Wink Het is nu 2jaar geleden en vind 'm nog steeds mooi, wil graag een nieuwe.

Heb je er ooit spijt van gehad?
Nee, nooit. Soms vergeet ik dat ik 'm heb (omdat hij niet op zo'n opvallende plek zit) en dan zie ik 'm (her-ondek bijna) en vind ik het nog steeds leuk/mooi.

Op welke plek heb je 'm laten zetten?
Net boven de enkel van mijn rechter been.

Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)?
Ja, want hij zit dus op mijn been. Als ik een rokje aan moet dan valt hij erg goed te bedekken met foundation (Kat von D heeft speciale tattoo bedekkende foundation).

Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever?
Nee

Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch?
Ik heb mijn tattoo laten zetten in Italie toen ik daar voor 5 maanden woonde/stage liep, omdat dit voor mij een hele bijzondere tijd was en nog steeds is. Daarom is de tattoo voor mij niet alleen maar het plaatje, maar een speciale herinnering. Het is ook geen standaard plaatje, maar juist een plaatje waar mensen naar vragen.


Laatst aangepast door TNMN op vr 11 feb 2011 - 13:14; in totaal 2 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Tyrael vr 11 feb 2011 - 5:34

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? Goed over nagedacht, ook best lang ja
Ben je 100% tevreden over het resultaat? Ja
Heb je er ooit spijt van gehad? Nee
Op welke plek heb je 'm laten zetten? Op de voet, een stukje "onder" de 2 laatste tenen zeg maar
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? Ja dichte schoenen aan
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? Nee, die weten het niet eens
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? Hij heeft een speciale betekenis
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 6:32

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? van te voren over nagedachtBen je 100% tevreden over het resultaat? jaHeb je er ooit spijt van gehad? neeOp welke plek heb je 'm laten zetten? mijn voetKun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? jepHeb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? neeHeeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? speciale betekenis. het is de datum "16 mei" met een vlindertje erbij. 16 mei was de verjaardag van mij en mijn neefje, mijn neefje is in 2009 overleden aan kanker.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 6:34

Ik ben precies als jij Sterre, nog aan het twijfelen smile

Voor diegenen die net als ik weleens twijfelen maar het (nog) niet hebben laten zetten:

Hoe lang denk je er al over na/heb je er over nagedacht? ik wil het al een paar jaar maar ik weet pas sinds een paar maanden wat precies
Waarom heb je er voor gekozen het (nog) niet te laten zetten? omdat ik niet zo goed weet of het bij me "past" (niet dat er nou 1 type persoon is dat een tattoo heeft, helemaal niet, maar is gewoon een gevoel) en ik bang ben dat ik spijt krijg (en mijn moeder krijgt een hartverzakking en hoewel ik volwassen ben, zou ik het toch heel erg vinden als ze het zou afkeuren, ik wil het wel aan haar meedelen vóórdat ik de tattoo neem)
Heb je een ontwerp in je hoofd? ja ik wil een kleine tattoo ter nagedachtenis aan mijn opa en mijn oma


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Sterre vr 11 feb 2011 - 7:01

Leuk om te lezen!

Als ik het doe zou ik wel een plek kiezen waar ik niet teveel ga 'uitlubberen' als ik aankom of zwanger word of ouder word. En een plek die ik kan bedekken. De rand van een voet vind ik wel mooi, maar ik heb lelijke voeten vind ik, haha. De plek waar ik nu aan denk is mijn schouderblad. Ik vind de zijkant van een buik ter hoogte van de broekrand vaak ook mooi, maar het lijkt me zo zonde als de tattoo vervormt als je lijf wat veranderd... of vervormt 'ie niet snel?

@ Darcy: Ik heb dat ook met mijn moeder/ouders. Stom he?! Mijn vriend houdt er ook niet echt van, maar toen ik hem net een voorbeeld liet zien van wat ik mooi vind snapte hij het wel.

Ik denk dat ik mezelf nu een paar maanden geef om het idee wat uit te werken, en als ik het dan nog steeds graag wil, moet ik er misschien maar gewoon voor gaan smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 7:18

Haha ik vind mijn voeten mooi Embarassed Dus die keus was snel gemaakt :P Mijn vriend vindt het allemaal wel prima haha, hij vond mijn traguspiercing lelijker :P Maar ik vind het zo erg om mijn moeder "teleur te stellen", die is gewoon tegen alles zo'n beetje wat je in of op je lichaam laat maken :P Ze is heel modern, behalve op dat gebied Very Happy Maar mijn broertje wil ook, dus dan gaat hij maar eerst Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Mamsie vr 11 feb 2011 - 7:31

Hoe lang denk je er al over na/heb je er over nagedacht?
Ik wist dat ik er 1 wou als we geen kinderen meer bij zouden komen.

Waarom heb je er voor gekozen het (nog) niet te laten zetten?
Ik ga binnekort is naar een shop om een beetje aan te voelen of ik het daar wil laten zetten en om misschien wat tekeningen te laten maken.

Heb je een ontwerp in je hoofd?
Nou het worden de namen van mijn 3 kinderen. linkerschouderblad, midden en rechterschouderblad. Ik wil ze op één of andere manier wel met elkaar laten verbinden en de kleur donkerpaars moet erbij komen.
Maar goed daar hoop ik met een artist wel uit te komen. Ik wil er 1000% te vrede mee zijn anders zet ik hem niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Ambivalence vr 11 feb 2011 - 10:43



Voor diegenen met een tattoo (of meerdere):

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief?
Er zijn ongeveer drie maanden overheen gegaan, niet heel lang dus.

Ben je 100% tevreden over het resultaat?
Ik ben voor 99% tevreden, één piepklein detail dat ik liever anders had gezien, maar niks ergs.

Heb je er ooit spijt van gehad?
Nee.

Op welke plek heb je 'm laten zetten?
Op de rechterzijkant van mijn rechtervoet.

Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)?
Ja, dat gaat prima, is voor mij ook een belangrijk criterium.

Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever?
Nee, geen enkele werkgever heeft hem tot nu toe gezien.

Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch?
Mijn tattoo heeft een speciale betekenis. Zelf zou ik nooit voor iets puur esthetisch kunnen gaan, omdat mijn smaak nogal blijft veranderen.

Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 11:39

ik weet nog heel goed dat ik op een bruiloft was met een hele mooie bruid met een geweldige jurk. en toen draaide ze zich om, en zat er op haar bovenrug/schouder een megagrote tattoo...dat vond ik zó lelijk! ik hou wel van tattoo's, maar dat is voor mij een reden om er nooit eentje op mn rug/schouder te laten zetten...ik was een jaar of 8, maar die tattoo heeft toen flinke indruk op me gemaakt :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Primrose vr 11 feb 2011 - 11:40


Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief?
Ja en nee. Wilde t al heel lang, maar wist niet precies wat en waar. Toen ik t wist, nouja alleen wat en nog niet waar, ben ik naar de shop gegaan, heeft ie m getekend op juiste grootte, en erop geplakt. Hij noemde wat plaatsen, vond ik niet mooi en twijfelde eigenlijk ineens, heeft t proefje toen op 2 plaatsen geplakt (schouderblad en onderrug) en t is mn onderrug geworden
Ben je 100% tevreden over het resultaat?
Ja
Heb je er ooit spijt van gehad?
Spijt niet, maar eerst wel 'iets', weet ff niet hoe ik t moet omschrijven. Dat ik m toch te snel had laten zetten ofzo. Was ook alleen, en voor mn gevoel had ik me misschien een beetje over laten halen door die beste man. Maar dacht er toen al wel 2 jaar ofzo over na
Op welke plek heb je 'm laten zetten?
Zie boven, op mn onderrug
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)?
Ja. Ik draag eigenlijk alleen lange dingen, en ook bijna altijd (in de zomer ook vaak) een hempdje onder mn trui(tje) die in mn broek zit
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever?
nee
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch?
Ik heb het Chinese teken voor 'opa' laten zetten, een speciale betekenis dus. Ik had een hele lieve opa, toen ie overleed heb ik er dus heel lang over nagedacht, ik wilde wel iets maar wist niet wat. Toen kreeg ik een keer geld van mn oma, en daar wilde ik iets bijzonders mee doen, et voila

Voor diegenen die net als ik weleens twijfelen maar het (nog) niet hebben laten zetten:

Hoe lang denk je er al over na/heb je er over nagedacht?
Waarom heb je er voor gekozen het (nog) niet te laten zetten?
Heb je een ontwerp in je hoofd?


over de mening van je moeder/ouders, mijn ouders houden er ook helemaal niet van. zeiden vroeger ook altijd als je een tattoo of piercing laat zetten moet je t huis uit, blabla. (hoefde uiteindelijk niet toen mn broer t allebei deed, maar ok :p) ik heb m laten zetten toen ik (geloof ik) ruim 2 jaar op mezelf woonde. heb m wel snel laten zien, ze vonden t toch allebei wel mooi omdat het geen loze tattoo is. bij mn broer bv wel, dat vinden ze minder/niet veel haha, maar dit vinden ze wel ok. niet dat ze er dol op zijn, maar ze zijn er niet fel op tegen.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 13:49

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? Ik heb over de eerste lang nagedacht, over de tweede ook, de derde heb ik vrij impulsief gezet, de vierde heb ik lang overnagedacht en de vijfde was ook best impulsief..
Ben je 100% tevreden over het resultaat? Met de tweede niet. Ik twijfelde al op het moment van het zetten. Ooit wil ik die ook laten coveren..
Heb je er ooit spijt van gehad? Ja, van de tweede dus.
Op welke plek heb je 'm laten zetten? Tussen m`n schouderbladen, op m`n kuit, binnenkant pols, linkerzijkant rug, zijkant voet.
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? Ja, die op m`n pols kan ik verbergen met een horlogen/armbandjes.
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? Nee
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? Sommige hebben een speciale betekenis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Highway za 12 feb 2011 - 5:00

Sterre schreef:

Voor diegenen met een tattoo (of meerdere):

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? impulsief
Ben je 100% tevreden over het resultaat? nee hij is vrij slordig
Heb je er ooit spijt van gehad? nee, hij hoort bij me
Op welke plek heb je 'm laten zetten? op mijn rechterheup
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? jep
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? ja, 1 keer schoof mijn blousje omhoog en toen was hij zichtbaar tijdens een sollicitatiegesprek. Ben hier toen op aangesproken.
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? puur omdat het een mooi plaatje is


Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 8:46

Voor diegenen met een tattoo (of meerdere):

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? Ik heb er heel lang over nagedacht, nadat ik hem had ontworpen zelfs nog een jaar later liggen om te kijken of ik hem nog steeds mooi vond.
Ben je 100% tevreden over het resultaat? Jazeker, het is alleen wel tijd om hem bij te laten kleuren.
Heb je er ooit spijt van gehad? Nee nooit en ik heb hem nu al bijna 6 jaar.
Op welke plek heb je 'm laten zetten? Op mijn rechtervoet.
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? Ja heel gemakkelijk, dat was ook wel een voorwaarde voor mezelf.
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? Nee, in de zomer is hij eigenlijk altijd zichtbaar maar ik heb er nooit negatieve reacties op gehad.
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? Hij heeft een speciale betekenis.


Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  mzcharlotte za 12 feb 2011 - 9:02

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief?
-- Ik heb over beide tattoos lang nagedacht over dat ik het wilde, maar het ontwerp is redelijk impulsief.

Ben je 100% tevreden over het resultaat?
-- De eerste wel, de tweede is vandaag bijgewerkt. Het heeft lang geduurd voordat het littekenweefsel weg was, zodat het echt kón. Het is ontwerp is schitterend, ik vind het geniaal. Nu alleen de kleur nog eventjes.

Heb je er ooit spijt van gehad?
-- Van beide nooit.

Op welke plek heb je 'm laten zetten?
-- De eerste op mijn onderrug en de tweede op mijn linkerpols

Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)?
-- De eerste is zeer eenvoudig, de tweede ook (met lange mouwen). Maar eigenlijk weiger ik het te verbergen, omdat het bij mij hoort.

Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever?
-- Nee, maar die op mijn pols heb ik ten tijde van mijn huidige werkgever gezet. Dus ik weet niet wat of andere werkgevers er wellicht wel problemen mee hebben.

Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch?
-- De eerste was puur esthetisch. De tweede heeft een hele mooie betekenis voor mij.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Yzma za 12 feb 2011 - 9:51

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? | Ben je 100% tevreden over het resultaat? | Heb je er ooit spijt van gehad?
Mijn eerste tattoo heb ik heeeel impulsief laten. Ik was bijna 15 en wilde per se een tattoo. Heb toen gewoon een plaatje aangewezen en laten zetten. Eigenlijk had ik al vrij snel er spijt van. En toen had ik een zwarte vlek zitten. Daarom vorig jaar een cover up laten zetten. En ben er supersupersuper blij mee. De cover up heb ik wel meer overwogen genomen. Heb sowieso goed op internet gezocht voordat ik naar een shop ben gegaan. Tussen de schetsfase en zetten zat een half jaar (vanwege de wachtlijst), dus kon er toen nog langer over nadenken.

Op welke plek heb je 'm laten zetten?
Rug

Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)?
Als het moet, kan het wel. Hoewel je vaak wel een klein stukje in mijn nek ziet zitten.

Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever?
Voordat ik mijn sollicitatiegesprek had, hadden ze me al gegoogled. Blijkbaar konden ze toen op een foto van mijn tattoo komen. Dat was dus het eerste wat ze zeiden op mijn eerste werkdag, haha. Maar dat was niet negatief. Sowieso geen negatieve reacties gekregen (tenminste niet tegen mij gezegd). Juist heel veel positieve reacties. Zelfs een oude vrouw in het zwembad die naar me toe kwam, dat ze altijd een negatieve mening had over tattoo's, maar nu ging stellen, haha.

Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch?
Mijn tattoo is puur voor de mooi, maar wel heel speciaal voor mij Wink
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Mamasapje za 12 feb 2011 - 10:02

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief?
Heb mijn tattoo in Londen laten zetten, het was redelijk impulsief ,al wist ik wel dat het eraan zat te komen dat ie op mijn lijf kwam.
Ben je 100% tevreden over het resultaat? Ja!
Heb je er ooit spijt van gehad? Nee
Op welke plek heb je 'm laten zetten? Links onder op mijn buik...
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? Hij zit heeel verborgen! Bijna niemand weet sowieso dat ik er 1 heb. Als ik een bikini aan heb zit hij nog onder mijn broekje.
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? Nee, die weet het niet eens..
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? Het heeft een speciale betekenis.. Ik en mijn beste vriendin hebben samen een bloem laten zetten. De bloem staat als teken van leven. We hebben beide dezelfde bloem op dezelfde plek.

Ik denk al weer jaren na over 1 voor mijn kinderen.. ik heb alleen echt geen inspiratie! Namen op mijn lijf wil ik niet denk ik... Mamsie ik vind jouw idee wel heel gaaf trouwens! Zelf wil ik om de reden die ook werd gegeven niets op mijn schouders.. Ik draag voor mijn werk vaak jurkjes of nette kleding.. Ik hou daar wel rekening mee.. Ik zou een tattoo bovenop mijn voet ook leuk vinden maar dat kan echt niet voor mijn werk.. dat zie je altijd als ik met mn panty en mn nette schoentjes door het kantoor loop.. Niet zo netjes voor de klanten ( al zal mijn leidinggevende er niets op zeggen denk ik, maar vind het zelf gewoon niet mooi dan..)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Mamsie za 12 feb 2011 - 10:13

Mamasapje, ja ik vind het niet erg als mensen het zien. Ja misschien is het minder mooi bij een trouwjurk maar goed om alleen voor een trouwjurk een tattoo niet daar te zetten is ook zo wat. Onder rug vind ik ook wel mooi.

Lastig he.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  cin-87 za 12 feb 2011 - 10:25

.


Laatst aangepast door cin-87 op do 17 maa 2011 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt

cin-87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 10:29

Heb je er lang over nagedacht voor je hem liet zetten, of was het impulsief? Impulsief.
Ben je 100% tevreden over het resultaat? Ja, alleen moet ie nog steeds bijgewerkt worden. Ik heb gelukkig bijna geen striae overgehouden van de zwangerschap, maar helaas loopt er wel net eentje daar doorheen. Hoop dat ze dat mooi kunnen maken.
Heb je er ooit spijt van gehad? Nee.
Op welke plek heb je 'm laten zetten? Buik/lies
Kun je hem verbergen als dat moet (bijvoorbeeld om zakelijke reden)? Ja, je ziet hem alleen als ik mn bikini aan heb.
Heb je er weleens negatieve reacties op gekregen van een werkgever? Dat dus nvt.
Heeft je tattoo een speciale betekenis voor je, of is het puur esthetisch? Beide.

En nu twijfel ik al heel lang over eentje op mn onderarm. Ik wil dit zo graag, maar is gewoon lastig als je een representatieve functie hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Sterre za 12 feb 2011 - 10:36

Hmm dat van die trouwjurk zet me ook wel aan het denken. In sommige gevallen zal dat inderdaad wel lelijk kunnen zijn ja. Maar ik denk dat ik het alleen lelijk zou vinden met een lelijke tatoeage, en daar vind ik mijne dan natuurlijk niet onder vallen ;-)

Weet je, ik denk er nu al zo lang weleens aan, dat ik een beetje zoiets heb van nu of niet. En dan niet nu als in morgen, maar wel nu als in ontwerp uitdenken, mezelf bedenktijd geven en het dan wel of niet doen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Mamsie za 12 feb 2011 - 10:40

Jaa en anders kan ik altijd nog een sluiertje of een mooi kort jasje dragen. hahaha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tattoo vragenlijstje Empty Re: tattoo vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum