Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie topic

+77
Elliot
Leine
ForeverLove
PrimaBella
MissD
Pommes
Cow
Punk'd
Evalynn
love
Taeda
Parel
M_as
Rapunzel
Lot
chipa
Snirp
Green_Pepper
Carra
Mystique
Verona
nijntje4
Tullow
ixis
Bluestar
Rouxxxe
Rose
mezzoforte
Burn
Kaboutertje
Chocolate Cookie
Arwyn
loura
Atelier Madame
Oasis
GreenGrass
Jeanette
RYW
Mari
Kerel
Snoes
JD
Isis
Ibbeltje
ladycat
Raindrop
Ringling
Lousanne
ellibre
Reeza
luisa
SleepingBeauty
Summerlovin
Alex
Lavendel
Liz
Monnie
Shopelle
Penny Blossom
Krullebol
Sushi
silly-one
Joontjuh
Marin
Tamago
Sweety
Flippin' Bitch
Mermaid
Minx
Kaat
Niki
Blond
xxDila
Monte
Cheesegirl
M@niek
Bay
81 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 39 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  Jeanette zo 10 maa 2013 - 7:37

Spannend Mari! Duimen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  MissD di 12 maa 2013 - 7:15

Wanneer hoor je meer Mari?
De 25e van deze maand heb ik een gesprek bij de directeur van de organisatie waar ik gesolliciteerd heb voor een functie als teamleider. Ben enorm benieuwd.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Mari wo 13 maa 2013 - 6:22

MissD schreef:Wanneer hoor je meer Mari?
De 25e van deze maand heb ik een gesprek bij de directeur van de organisatie waar ik gesolliciteerd heb voor een functie als teamleider. Ben enorm benieuwd.

Succes, leuk dat je op gesprek mag komen.

Ik hoor pas volgende week iets, deze week hebben ze nog 1e ronde. We zienwel, ik hoop het maar zoveel concurrentie
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  PrimaBella wo 13 maa 2013 - 7:38

Ik heb 2 weken geleden sollicitatie gesprekken gehad. Er waren meerdere vacatures omdat ze een geheel nieuw team aan het opstellen zijn, goede kans dacht ik dus! Tijdens de gesprekken lieten ze al goed doorschemeren dat ze het erg leuk vonden om te zien hoe enthousiast ik ben over het werk en achteraf kreeg ik ook positieve feedback over de gesprekken. Maar ik had zelf al meteen het gevoel dat ze vonden dat ik te weinig ervaring heb, dit kon ik opmerken uit de vragen die ze me stelden.
Dag later werd ik inderdaad ook al gebeld met de mededeling dat er op dit moment geen plek voor mij is binnen dit team. Omdat de werkplek helemaal nieuw opgebouwd moet worden, zijn er te weinig mogelijkheden om een onervaren iemand de kans te geven binnen het nieuwe team. Ik vind dit ook wel logisch, maar ik dacht, ik kom net van school af dus juist iemand die nog de kennis vers in het geheugen heeft en een nieuwe kijk of zaken heeft kan een mooie aanwinst zijn. Maar helaas dus...
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  ForeverLove do 14 maa 2013 - 7:18

ik heb ook gesprekken gehad, en ze willen me graag hebben.....

alleen ben ik het niet zo eens met het contract, er staat in dat ik de cursussen voor een deel moet terug betalen mocht ik besluiten toch weg te gaan, ik krijg een contract van een jaar! Ik weet niet, wat zouden jullie doen??

Ik vind het een beetje benauwend, het idee dat ik niet weg zou kunnen wanneer ik wil....stel dat ik het niet leuk vind achteraf....

Hoe zouden jullie dit ter sprake brengen?
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  MissD do 14 maa 2013 - 7:42

Foreverlove; ik weet dat dat bij veel zorginstellingen zo word gedaan. Ik moest na mijn opleiding vpk ook ik meen 2 of 3 jaar in dienst blijven van de ggz. Maar ben een half jaar na mijn diplomering weggegaan en hoefde helemaal niets te betalen.

Mari; Hoop dat je goed nieuws gaat krijgen en nog een keer op gesprek mag.
Ik ben wel benieuwd naar het gesprek. Ben altijd gewoon als verpleegkundige aan het werk geweest, en heb geen leidinggevende ervaring, maar toch willen ze me graag spreken. Dit is het eerste gesprek dat ik spannend vind, omdat de directeur van de organisatie erbij zal zijn.

MissD
Prater
Prater

Bericht  nijntje4 do 14 maa 2013 - 9:21

ForeverLove schreef:ik heb ook gesprekken gehad, en ze willen me graag hebben.....

alleen ben ik het niet zo eens met het contract, er staat in dat ik de cursussen voor een deel moet terug betalen mocht ik besluiten toch weg te gaan, ik krijg een contract van een jaar! Ik weet niet, wat zouden jullie doen??

Ik vind het een beetje benauwend, het idee dat ik niet weg zou kunnen wanneer ik wil....stel dat ik het niet leuk vind achteraf....

Dat gebeurt bij veel bedrijven, een bedrijf investeert ook in jou door die cursussen te betalen, dan wordt er vaak verwacht dat je ook een paar jaar daar blijft.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mari do 14 maa 2013 - 23:52

nijntje4 schreef:
ForeverLove schreef:ik heb ook gesprekken gehad, en ze willen me graag hebben.....

Dat gebeurt bij veel bedrijven, een bedrijf investeert ook in jou door die cursussen te betalen, dan wordt er vaak verwacht dat je ook een paar jaar daar blijft.

En je hebt ook wel eens dat een nieuwe werkgever de studieschuld overneemt. Ik zou als je behalve het cursusgeld geen bezwaar hebt er voor gaan, de banen liggen niet voor het oprapen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  ForeverLove vr 15 maa 2013 - 1:45

nou ik heb jaaaaaaaaaaa gezegd!!!
Pfff zit te shaken op de bank, weet ook niet waarom maar vind het gewoon super spannend........
Ik wist echt niet wat ik beslissen moest
Heb anderhalf jaar niet meer gewerkt in de schoonheidsbranch omdat ik er even klaar mee was, ben het gaander weg echt gaan missen dus vandaar dat ik weer terug ga!!
Ik vind het heel eng, denk de hele tijd zal ik het nog wel kunnen enzo......

maar pfff dat met die studieregeling vind ik toch wel lastig hoor, ik ben iemand die gewoon weg wil als ik kan maar dat is hiermeee natuurlijk niet aan de orde, maarjah blijkbaar gebeurt dat tegenwoordig overal?
ik ga dus de uitdaging gewoon aan, en we zien wel waar die eindigt..........hopelijk niet hahahaha
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  Leine zo 17 maa 2013 - 0:15

Hee meiden,

Ik kom even inbreken in dit topic, hoop dat jullie het niet erg vinden. Voor mijn afstuderen ben ik op zoek naar afwijzings berichten. Dus brieven of emails die jullie ontvangen hebben nav een sollicitatie, waar jullie het (helaas!) niet geworden zijn. Omdat jullie allemaal druk aan het solliciteren zijn vallen jullie precies in mijn doelgroep. Als jullie zo'n brief of mail hebben, stuur me even een pm of laat het hier even weten, dan pm ik jou. Meerdere brieven of emails mag natuurlijk ook. Jullie zouden me er echt een groot plezier mee doen!
Leine
Leine
Prater
Prater

Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Elliot zo 17 maa 2013 - 21:51

Hey meiden,
Ik kom weer meeschrijven in dit topic. Ik heb sinds augustus vorig jaar een baan, maar na een reorganisatie is mijn functie puur administratief geworden in plaats van juridisch. Ik ben aangenomen als juridisch medewerker, dus ik baal er best wel van. Inmiddels ben ik aan het rondkijken naar iets anders, want van mijn huidige werkzaamheden wordt ik echt niet blij.
Het liefste wil ik bij een rechtbank werken als griffier, dus telkens als daar een vacature is solliciteer ik. Helaas tot nu toe nog nooit op een gesprek uitgenodigd. Verder solliciteer ik alleen op functies die me echt heel leuk lijken, want ik heb natuurlijk gewoon een baan dus in principe hoef ik niet alles te pakken wat ik pakken kan.
Toevallig heb ik net weer een sollicitatie verstuurd naar de rechtbank, ik hoop dat ik snel iets hoor. Ik ga even teruglezen om jullie verhalen te lezen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Elliot ma 18 maa 2013 - 2:50

Balen! De sollicitatie die ik net heb verstuurd gaat het niet worden; de vacature is per abuis op internet gezet. Sollicitatie topic - Pagina 39 1371890812
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  love di 19 maa 2013 - 4:23

Hee meiden,

Ik heb volgende week ook eindelijk weer een gesprek Sollicitatie topic - Pagina 39 281626781
alleen... ze hebben 12 mensen uitgenodigd voor een gesprek.
Gaat om een functie als begeleider in de gehandicaptenzorg op een woongroep, iemand nog goede tips?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nijntje4 di 19 maa 2013 - 6:41

Ik heb deze week ineens 4 gesprekken. Ik ben best blij maar gister werd het me ff teveel. Nu maar even rustig van dag tot dag bekijken... pff.

Die van vandaag ging best goed, morgen een bij uitzendbureau dus dat is gelukkig gewoon relaxt...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Bericht  Jeanette wo 20 maa 2013 - 1:30

Love, succes alvast!

Ik had op mijn pc een lijst met vragen die de managers binnen onze stuchting gebruiken voor een sollicitatiegesprek. Helaas is mijn pc gecrasht. Verdiep je in de doelgroep, blijf spontaan en wees nieuwsgierig naar hen.

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mari wo 20 maa 2013 - 2:03

Cry afgewezen, k*t crisis. Teveel kandidaten voor functies.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  silly-one wo 20 maa 2013 - 4:50

Balen Mari,

Ik wil iedereen even een hard onder de riem steken. Ik heb niet echt actief meer meegeschreven de laatste weken, maar wel gelezen.
Nu heb ik waarschijnlijk in 3 dagen tijd 2 deeltijdbanen te pakken. Beide voor 2 dagen per week. De eerste baan is al bevestigd en ik mag na Pasen beginnen. De andere daar heb ik morgen nog een gesprek, maar het detacheringsbureau verwacht wel dat ik aan de slag mij. Mijn CV spreekt voor zich plus hoe ik vandaag overkwam was ook positief. Waarschijnlijk heb ik morgen een gesprek op de school. Dat hoor ik vanavond nog.

Dus wie weet, nu heb je niks en straks heb je ineens keuze ( maar ik doe beide als het kan met de dagen, want 4 dagen werken per week doe ik liever dan 2).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Elliot do 21 maa 2013 - 3:19

Ik heb een baan aangeboden gekregen bij mijn voormalige werkgever. Twijfel twijfel, ik mis m'n baan daar nog steeds maar het is een een functie onder mijn niveau. Maar wel gezelliger dan mijn huidige baan (ik ken daar natuurlijk de collega's al), en het verdient denk ik ook beter dan mijn huidige baan..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  MissD vr 22 maa 2013 - 8:07

Mari; Wat balen
Silly; Wat fijn, een deeltijdbaan. Heb je al meer gehoord over de 2e?
Nijntje; Hoe zijn je gesprekken deze week gegaan?
Elliot; Wat maakt dat je zo twijfelt. Snap dat je niet onder je niveau zou willen werken, maar persoonlijk vind ik werken in een leuk team toch ook wel erg belangrijk.

Ik ben maar eens verder aan het kijken, wil toch echt een vaste baan maar als verpleegkundige is hier in de buurt op het moment weinig te vinden. Althans, ik wil dat het een beetje gunstig ligt t.o.v. mijn ouders omdat zij op mijn dochter passen als ik werk en ik haar daarna op wil kunnen halen. En als ik dan eerst van R'dam nog naar B.ergen op Z.oom en dan nog terug naar huis in F.ijnaart blijf ik heen en weer rijden.

A.s. maandag heb ik het gesprek voor een functie als teamleider. Kan onder werktijd even naar het gesprek toe. Hoorde dat de directeur er bij zit, en dat hij door zijn manier van doorvragen al een hoop mensen met een minder goed gevoel naar huis had gestuurd (en uiteindelijk wel heeft aangenomen), dus ben een beetje zenuwachtig. Morgen moet ik werken maar zondag ga ik me nog eens even goed inlezen in de visie en voor mezelf even duidelijk bekijken hoe ik daar vorm aan wil geven als ik leiding geef op een afdeling. Maar even goed voorbereiden dus.

MissD
Prater
Prater

Bericht  nijntje4 za 23 maa 2013 - 1:34

Sollicitaties gingen wel goed, althans voor mijn doen smile Ik had er 4, waarvan er nu 2 nog concreet kans maken. Wel lastig want de een is tijdelijk en willen ze snel beginnen, de ander vind ik leuker en is voor lange tijd, maar daar gaan nog een paar rondes aan vooraf.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Bericht  silly-one zo 24 maa 2013 - 20:17

@ MissD: Het gesprek is vandaag. Ze belde donderdag om 10 uur op, of ik er om 11 uur kon zijn. Tja, met een reistijd van 1,5 uur OV gaat dat mij niet lukken. Met de motor zou ik er een uurtje over doen, maar helaas staat die nog bij mijn ouders en moet er nog wat aan geknutseld worden.

@ nijntje: Succes met de volgende rondes.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  MissD ma 25 maa 2013 - 4:16

Silly, hoe was je gesprek?

Ik heb vanochtend mijn gesprek gehad. Directeur wilde graag dat ik als teamlrider kwam werken maar wel 32uur. En nu twijfel ik. Leuke functie maar mijn kleine meid zal veel ergens anders zijn.

MissD
Prater
Prater

Bericht  nijntje4 ma 25 maa 2013 - 5:46

Ik heb vandaag afwijzingen gekregen dus ik ben weer terug bij af... Sad
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Bericht  Mari ma 25 maa 2013 - 6:55

Nijntje wat vervelend. hug

Ik krijg ook op mijn open sollicitaties afwijzigingen. Altijd met dezelfde reden 'werkervaring'. Ik heb nu maar gevraagd of ik dan eerst net als een stagiaire aan de slag kan met het idee als ik goed functioneer ik wel kan werken. Ik wordt namelijk gek van thuis zitten. Morgen UWV maar eens bellen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  MissD ma 25 maa 2013 - 6:59

Balen Nijntje en Mari. Werk vinden is op het moment geloof ik niet zo gemakkelijk.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende