Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

E-reader of toch een iPad?

4 plaatsers

Ga naar beneden

E-reader of toch een iPad? Empty E-reader of toch een iPad?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 0:10

Ik zit al een tijdje na te denken over een E-reader omdat ik graag en veel lees, bovendien lijkt het mij erg handig als je op reis/vakantie gaat. Alleen nu heeft mijn vriend het idee om een iPad te gaan halen omdat je daar ook boeken op kan lezen + nog zo veel meer terwijl een E-reader alleen voor boeken is. Maar is een iPad fijn om te lezen? Of is een E-reader toch veel fijner? Zo ja welke E-reader zouden jullie aanraden?

Ben helemaal niet van dit soort hippe cadgets, hoewel ik de Iphone erg fijn vind maar digitaal lezen is wel makkelijker en handiger dan altijd maar boeken kopen. Mijn boekenkast raakt een beetje te vol zeg maar. E-reader of toch een iPad? 827601

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

E-reader of toch een iPad? Empty Re: E-reader of toch een iPad?

Bericht  Poisongirl za 21 apr 2012 - 0:15

Ik zou zeker voor een e-reader gaan, als het je om het lezen van boeken gaat. Wij hebben zowel een e-reader als een ipad, maar ik vind lezen van de ipad niet fijn, is toch meer het lezen van een laptopscherm idee. E-reader (met e-inkscherm) leest als van papier. Ik heb zelf een sony e-reader.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Inge za 21 apr 2012 - 0:28

boeken lezen op een Ipad is niks fijn, krijg je hoofdpijn van. Het fijne van een ereader is het scherm waardoor je prettig leest.

Maar goed een Ipad is verder natuurlijk echt super :-) Maar voor het lezen van boeken vind ik het geen aanrader
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Muppetje za 21 apr 2012 - 0:48

Poisongirl schreef:Ik zou zeker voor een e-reader gaan, als het je om het lezen van boeken gaat. Wij hebben zowel een e-reader als een ipad, maar ik vind lezen van de ipad niet fijn, is toch meer het lezen van een laptopscherm idee. E-reader (met e-inkscherm) leest als van papier. Ik heb zelf een sony e-reader.

Helemaal eens, hier ook n reader van Sony en een Ipad voor internet en spelletjes

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 1:02

Ik lees nu altijd boeken op de ipad, vind het heel fijn!
Maar ga voor d vakantie toch een ereader bijkopen voor het lezen in de zon.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 21 apr 2012 - 1:21

Een i-Pad EN e-reader nemen alsnog minder ruimte in dan een laptop of boeken haha!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: