Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijdagavond, en wat doe jij?

+16
Linnie1985
Dolphinne
Mamsie
Arwyn
Roxi3
Jordana
Ooh La La!
Oasis
SoGood
ijsjemeisje
Mermaid
Pompoen
Japie
Rovine
Marin
Sjaantje
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vrijdagavond, en wat doe jij? - Pagina 3 Empty Re: Vrijdagavond, en wat doe jij?

Bericht  Stuiterbal vr 20 apr 2012 - 9:12

Jordana schreef:Stella: Wat is er?

*vervloekt even de laptop stom sloom ding*

En ik ben helemaal mijn concentratie kwijt en ik heb een baaldag achter de rug.

Ben ongesteld en ik heb deze maand er echt veel last van. Behoorlijke buikpijn maar ook echt mijn humeur is onweer.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdagavond, en wat doe jij? - Pagina 3 Empty Re: Vrijdagavond, en wat doe jij?

Bericht  SoGood vr 20 apr 2012 - 9:14

He Oreo, wat een ellende. Mocht je je er beter van voelen.. Ik heb al bijna 2 jaar aan zorgtoeslag terug moeten betalen. Nu maar effetjes stop gezet. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jordana vr 20 apr 2012 - 9:15

Stella_ schreef:
Jordana schreef:Stella: Wat is er?

*vervloekt even de laptop stom sloom ding*

En ik ben helemaal mijn concentratie kwijt en ik heb een baaldag achter de rug.

Ben ongesteld en ik heb deze maand er echt veel last van. Behoorlijke buikpijn maar ook echt mijn humeur is onweer.

Dat is idd zo rot. Ik heb er deze maand ook echt last van gehad.
Weet niet of het helpt maar Vrijdagavond, en wat doe jij? - Pagina 3 699888
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Koffieleut vr 20 apr 2012 - 9:17

Oreo: Succes!!

Ik zit onder een dekentje op de bank met een wijntje. De tv staat op sbs6, best een leuk programma dat kroonjuwelen. Ik heb gewerkt vanavond, en ben blij dat ik nu met de voetjes omhoog kan.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Stuiterbal vr 20 apr 2012 - 9:18

Dank je Jordana knuffels zijn altijd fijn !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Jordana vr 20 apr 2012 - 9:26

Aaaahhhhhh Waarom gaan er koffie vlekken in een wit jasje er nooit in een keer uit.

(en waarom moest ik net vandaag met koffie bijna van de trap afvallen voor 5 collega's)
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba vr 20 apr 2012 - 9:35

Oreo schreef:Spetterdespat, wat leuk! Blijft die kat nu bij jullie?

Als alles goed gaat, blijft hij hier. De eerste 3 á 4 weken blijft hij binnen om aan ons te wennen en tussendoor gaat hij aan een lijntje buiten. Zal ook wel wennen zijn, aangezien hier allemaal katten zijn. Goed in de gaten houden dus. Daarna met hem naar de da.

Laatst aangepast door Spetterdespat op vr 20 apr 2012 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 9:35

Sogood schreef:He Oreo, wat een ellende. Mocht je je er beter van voelen.. Ik heb al bijna 2 jaar aan zorgtoeslag terug moeten betalen. Nu maar effetjes stop gezet. Cool

ja, onwijze ellende! En ik verwacht over 2012 ook weer een acceptgiro voor de zorgtoeslag... maar hopelijk krijgen we dan in 2013 nog een beetje terug want heb expres de inkomens omhoog gedaan!

Maar die huurtoeslag.. ik ben blij dat ik er van verlost ben! De BD maakt het ook niet makkelijker hoor, met ál die beschikkingsnummers die íedere keer anders zij. En dan dénk je een patroon te hebben ontdekt.. nee hoor..

Oh en dan kunnen we online niet verder dan 2 jaar terugkijken bij de ABN.. hoeveel kan een mens hebben? ;-)

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 20 apr 2012 - 19:46

Gisteren heb ik een plakboek gemaakt met alle kaartjes die ik in Oostenrijk heb gekregen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: