NAV Castratie oid bij pedo's en kindermoordernaars?
+9
Darius
Twellie
LMCurious
MissD
Linda
Jade
Rovine
loesje
Rush
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: NAV Castratie oid bij pedo's en kindermoordernaars?
Ik ben wel voor een vorm van chemische castratie icm therapie. Maar het is een moeilijk onderwerp en naar mijn mening moeten al deze zaken altijd per individu bekeken worden, de ene pedo/moordenaar/whatever is de andere niet en wat is de kans van recidive etc.
Laatst aangepast door Highway op vr 20 apr 2012 - 3:53; in totaal 2 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Re: NAV Castratie oid bij pedo's en kindermoordernaars?
Castratie is het daadwerkelijk weghalen van de testikels, sterilisatie is het doorsnijden van de zaadleiders. Dat scheelt nogal wat.
Gevoelsmatig zeg ik castreren die hap, alleen helpt het geen drol. Die 'gedachten/gevoelens' zitten niet in het geslachtsdeel van zo'n man. Dus je bereikt er helemaal niets mee. Ze kunnen op nog veel meer manieren kinderen misbruiken dan alleen met hun geslachtsdeel. Kortom, je lost er niets mee op.
Gevoelsmatig zeg ik castreren die hap, alleen helpt het geen drol. Die 'gedachten/gevoelens' zitten niet in het geslachtsdeel van zo'n man. Dus je bereikt er helemaal niets mee. Ze kunnen op nog veel meer manieren kinderen misbruiken dan alleen met hun geslachtsdeel. Kortom, je lost er niets mee op.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: