Doe je wel eens...
+17
Bliss
Rev3rie
_Lacey_
SuperGrover
Arwyn
Alias
JD
Jeanette
Toet
Puk
Caroow
Roze Roos
Blond
ExpressoB
Japie
patjuhhh
Carra
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Doe je wel eens...
Wat dat betreft ben ik echt een heel raar mens, want zodra niemand me ziet....
- Peuter ik in m'n neus.
- Praat ik tegen alles wat los en vast zit.
- Zing ik tijdens het paardrijden.
- Zing ik liedjes mee met een irritant Britney-stemmetje (geloof me, je kunt dan álles meezingen, zonder dat het extreem vals wordt!!)
- Eet en drink ik ontzettend veel, vooral snoep en frisdrank, krijg ik buikpijn en moet ik enorm naar de wc (snelle stofwisseling).
- Spring ik als een gek door de kamer, op één of ander fout muziekje.
- Oefen ik gekke gezichtsuitdrukkingen.
- Oefen ik gekke stemmetjes.
En zo kan ik het lijstje nog wel aanvullen, met allerlei onnozele dingen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuuuuuuuuuuuuuig!
- Peuter ik in m'n neus.
- Praat ik tegen alles wat los en vast zit.
- Zing ik tijdens het paardrijden.
- Zing ik liedjes mee met een irritant Britney-stemmetje (geloof me, je kunt dan álles meezingen, zonder dat het extreem vals wordt!!)
- Eet en drink ik ontzettend veel, vooral snoep en frisdrank, krijg ik buikpijn en moet ik enorm naar de wc (snelle stofwisseling).
- Spring ik als een gek door de kamer, op één of ander fout muziekje.
- Oefen ik gekke gezichtsuitdrukkingen.
- Oefen ik gekke stemmetjes.
En zo kan ik het lijstje nog wel aanvullen, met allerlei onnozele dingen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuuuuuuuuuuuuuig!
Gast- Gast
*Marietje* schreef:hahahaha ja heel hard meezingen in de auto! en als ik dan zie dat er een auto naast me stopt, en ik het liedje toch heel leuk vind, dan blijf ik meezingen zonder mn lippen te bewegen hahaha
Dat doe ik ook haha. Ook soms in mijn neus peuteren (ja ook in de auto tijdens het rijden, maar dan weer niet voor een stoplicht).
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Tijdens het koken zet ik altijd mn muziek heel hard en dan ga ik meezingen en gekke dansjes doen Je moet wat als je op je eten aan het wachten bent haha
Gast- Gast
-hard meezingen in de auto, behalve dan bij t stoplicht
-Mijn string aan de achterkant goed trekken, als ie niet lekker zit haha.. ziet er niet erg charmant uit
-Mijn string aan de achterkant goed trekken, als ie niet lekker zit haha.. ziet er niet erg charmant uit
Gast- Gast
Hihi, allemaal zo herkenbaar!
Ik praat soms ook tegen de tv als ik alleen thuis ben, haha. Dan gebeurd er iets stoms of klopt er iets niet en ga ik dat hardop zeggen..
Meebrullen en dansen met het foute uur is ook favoriet!
Ik praat soms ook tegen de tv als ik alleen thuis ben, haha. Dan gebeurd er iets stoms of klopt er iets niet en ga ik dat hardop zeggen..
Meebrullen en dansen met het foute uur is ook favoriet!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Razz88 schreef:-hard meezingen in de auto, behalve dan bij t stoplicht
Dat doe ik ook nog ja
Alias- Prater
Mijn broertje lachte me net uit. Ik dacht dat niemand zag dat ik met mijn pyjama naar mijn moeder was gecrosst... Hij en moeder zagen het beiden en vonden het wel stoer dat ik het durfde... Nu schaam ik me weer dat ik het heb gedaan.
Gast- Gast
Dat vind ik ook wel stoer ABE Dat zou ik niet doen Zul je net zien dat ik iemand tegen kom.
Wonen ze dichtbij?
Wonen ze dichtbij?
Gast- Gast
ABE schreef:Vijf km. Maar ik zat in de auto en ik heb voor de deur geparkeerd.
Oh ja bij mij zou dat al minstens 10 min zijn Toch vind ik het stoer van je
Gast- Gast
Praten tegen apparaten en in mezelf, doe ik ook als anderen erbij zijn. Tijdens het autorijden praat ik aan een stuk door: "Oké dan gaan we rechts, rechts is die kant, dus dan moet ik nu kijken en richting aan. Oh, daar komt een auto. Even wachten dan."
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
- Dansen en zingen
- In/tegen mezelf praten
- In/tegen mezelf praten
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb alleen maar heupbroeken en ik heb dan hipster/boxer onder aan. Maar soms heb ik mijn broek zo laag zitten dat je mijn bouwvakkersspleet kan zien, dan hijs ik op en hoop ik dat niemand het ziet. Uiteraard zien mijn collega's en andere mensen het altijd.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
In mijn neus peuteren, praten in mezelf. Dat doe ik wel eens als ik denk dat niemand het zit. Of mijn legging/panty goed doen als ik ergens ben.
Gast- Gast
ABE schreef:Vijf km. Maar ik zat in de auto en ik heb voor de deur geparkeerd.
Ooh, in de auto, dat is niet zo spannend toch? Ik ben vanmorgen in mijn pyjama naar Albert Heijn geweest
Verder mag ik ook graag meeblèren met muziek, rare dansjes doen in huis (tijdens het koken/afwassen/was ophangen) en verder weet ik het even niet. Ik praat eigenlijk nooit in mezelf volgens mij!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Als niemand kijkt:
Haal in mijn meeeters weg..lekker charmant
Maak ik me heeeeeeeeeeeel gek op. (was trouwens wel stom laatst dat ik het was vergeten weg te halen en er werd aangebeld savonds door zo'n krantenloper die geld wilde hebben omdat het kerst was.. oops hij keek best vreemd)
Praten tegen de Nespresso machine: "Doeeee het nouuuu!! Nu! Nu? OKE NU!!! Aaaaaaa" Omdat het heel lang duurt voordat ie warm is en eindelijk koffie in mijn mok gooit.
Ik doe ook wel eens of ik victoria secret model ben en loop ik in lingerie door de kleedkamer met hoge hakken.. soms met muziek maar t was heeeeeeeeeeeel stom dat mijn man opeens in de kamer stond..
Haal in mijn meeeters weg..lekker charmant
Maak ik me heeeeeeeeeeeel gek op. (was trouwens wel stom laatst dat ik het was vergeten weg te halen en er werd aangebeld savonds door zo'n krantenloper die geld wilde hebben omdat het kerst was.. oops hij keek best vreemd)
Praten tegen de Nespresso machine: "Doeeee het nouuuu!! Nu! Nu? OKE NU!!! Aaaaaaa" Omdat het heel lang duurt voordat ie warm is en eindelijk koffie in mijn mok gooit.
Ik doe ook wel eens of ik victoria secret model ben en loop ik in lingerie door de kleedkamer met hoge hakken.. soms met muziek maar t was heeeeeeeeeeeel stom dat mijn man opeens in de kamer stond..
Gast- Gast
Haha super mooi om te lezen wat jullie allemaal doen
Als niemand kijkt:
- zing ik hard mee met k3 en zing ik andere kinderliedjes
- bijt ik op mijn nagels (als mijn vriend het ziet zegt hij er wat van)
- doe ik mijn haar nog even goed in de ruiten van een auto (blijkt daar toch iemand in te zitten )
Als niemand kijkt:
- zing ik hard mee met k3 en zing ik andere kinderliedjes
- bijt ik op mijn nagels (als mijn vriend het ziet zegt hij er wat van)
- doe ik mijn haar nog even goed in de ruiten van een auto (blijkt daar toch iemand in te zitten )
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Achja, dat hard meezingen in de auto....
Heb ik ook een keer gedaan, en toen belde mijn vader. Hij zei 'weet je dat je ons net via een broekzakgesprek gebeld heb, en dat je moeder en ik net 10 minuten naar je zangkwaliteiten hebben zitten luisteren?'
Gemeen! En ook niet gelijk ophangen en terugbellen, maar eerst nog gaan zitten luisteren!
Heb ik ook een keer gedaan, en toen belde mijn vader. Hij zei 'weet je dat je ons net via een broekzakgesprek gebeld heb, en dat je moeder en ik net 10 minuten naar je zangkwaliteiten hebben zitten luisteren?'
Gemeen! En ook niet gelijk ophangen en terugbellen, maar eerst nog gaan zitten luisteren!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Thuis (met koptelefoon op zodat de buren geen geluidsoverlast hebben) lekker dansen op muziek.
Gast- Gast
patjuhhh schreef:in mezelf praten. voer soms echt hele gesprekken met mezelf.
Herkenbaar.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Jaa in die categorie heb ik er ook een:Flinder schreef: doe ik mijn haar nog even goed in de ruiten van een auto
Als niemand kijkt en ik loop langs reflecterende ramen/winkelruiten/deuren etc. kijk ik steeds even hoe ik eruit zie. Eigenlijk niet om te kijken of mijn haar goed zit, maar om te zien hoe ik eruit zie als ik over straat loop.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Maple schreef:Hahhaha ohhhh, ik zat een tijdje terug ongegeneerd in de auto in m'n neus te peuteren, 't zat gewoon niet lekker en ik kreeg het niet weg gesnoten. Sorry voor de details. Maargoed, ik dus peuteren, kijk nog even heel dromrig naar opzij... Stonden we dus voor een stoplicht met een auto met vier personen erin naast ons. Acht ogen op mij gericht. Oeps...
Edit: realiseert me nu dat mensen hier een heel vies beeld van me kunnen krijgen, kwam er laatst natuurlijk ook al openlijk voor uit in huis scheten te laten
Hahahahahha, busted! :face:
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik betrapte mezelf er gisteren op dat ik nog weleens iets "geks" doe wanneer niemand er bij is. Ik kan dan echt als een klein kind een boterham met chocolade vlokken of hagelslag opeten... dus veel te vol strooien en dan de grootste hagels/vlokken er tussen uit plukken en die als eerste opeten. En terwijl ik de ene boterham aan het eten kan ik de volgende al weer verder leegplukken als ik weer een grote hagel/vlok zie of met een rare boog er in en die dan tussendoor al opeten.
Alias- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je wel eens...?
» Heb jij wel eens..
» Heb jij wel eens...
» Heb jij wel eens...
» Ben jij wel eens...
» Heb jij wel eens..