Heeft iemand deze al eens gepast? (jurkje H&M)
+5
Discordia
Ibbeltje
Blond
Zwerver
Arwyn
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Heeft iemand deze al eens gepast? (jurkje H&M)
Ik weet niet Maura, ik denk dat je huid erg licht is voor dit jurkje.. En zelf vind ik het jurkje niet zo, maar dat is omdat het niet mijn smaak is.
En ach, wat betreft Discordia: Je weet wie het zegt
En ach, wat betreft Discordia: Je weet wie het zegt
Gast- Gast
I know!
En ik wilde vorig zomer ook een wit jurkje aanschaffen en toen werd het me ook al afgeraden. Maar ik ben soms zo eigenwijs als de pest.
En ik wilde vorig zomer ook een wit jurkje aanschaffen en toen werd het me ook al afgeraden. Maar ik ben soms zo eigenwijs als de pest.
Gast- Gast
Maura schreef:I know!
Dan maar tanspray!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Maura schreef:I know!
Dan maar tanspray!
Of is het spraytan?
Lijkt me wel heel erg handig. Even een kabinetje in en lekker bruin er weer uitkomen.
Gast- Gast
Leuk jurkje! Maar helaas draag ik zulke kleuren niet want ik ben ook zo'n white ass!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Whahahaha, Yoyo! Nee, dat gaat hem dan ook niet worden.
Gast- Gast
als jij dat jurkje mooi vind en hij is niet overbodig in je kledingkast en je kunt hem betalen en hij is in je maat, dan zou ik het gewoon doen! het is jou lichaam jou keuze en wat een ander op aan te merken heeft is haar probleem!
gewoon schijt aan hebben, vriendin van mij loopt ook in skinnyjeans met maat 44/46.als je daar prettig bij voelt ! staat nergens bij dat verboden is
alleen zelf draag ik zoveel mogelijk zwart nog steeds, voel me opeens zo dik
gewoon schijt aan hebben, vriendin van mij loopt ook in skinnyjeans met maat 44/46.als je daar prettig bij voelt ! staat nergens bij dat verboden is
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:als jij dat jurkje mooi vind en hij is niet overbodig in je kledingkast en je kunt hem betalen en hij is in je maat, dan zou ik het gewoon doen! het is jou lichaam jou keuze en wat een ander op aan te merken heeft is haar probleem!
Skinny jeans met die maat maakt op zich niet eens heel veel uit Deed ik ook gewoon. Het is maar net wat je er boven aan trekt
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand dit jurkje? (ivm maat)
» Heeft iemand wel eens een cyste weg laten halen?
» HELP iemand die deze schommel heeft?
» Heeft iemand deze top van zalando?
» Heeft iemand deze, en bevalt die?
» Heeft iemand wel eens een cyste weg laten halen?
» HELP iemand die deze schommel heeft?
» Heeft iemand deze top van zalando?
» Heeft iemand deze, en bevalt die?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: