Als je een wens mag doen...
+25
M_as
mosio
Arwyn
*Lookie*
M-G
Joontjuh
Caroow
Merai
Jeanette
Rev3rie
Puk
Pien
Lejow
girli
Toet
JD
Alias
Kabouter
Blond
Ella
Laquisia
smooch
Japie
Lynn_
Qiara
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als je een wens mag doen...
Maar mijn échte wens is dat alles mag blijven gaan zoals het nu gaat. Dat liever, dan kom ik wel gewoon van m'n luie reet af om dit hele huis op orde te krijgen
Gast- Gast
ik zou wensen dat mijn neefje weer leeft, en dan niet meer ziek is, maar gewoon gezond zoals een jongen van 21 hoort te zijn!
of...als ik even materialistisch denk.....
doet u mij maar een miljoentje (of 10?)
of...als ik even materialistisch denk.....
doet u mij maar een miljoentje (of 10?)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
For ever young, i want to be forever young.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat lijkt me nou niets Ik vraag me nu soms al weleens af hoe ik als 80-jarig vrouwtje erbij zal zitten. Ben ik soms zo benieuwd naar...toetje_ schreef:For ever young, i want to be forever young.
Gast- Gast
Maple schreef:Dat lijkt me nou niets Ik vraag me nu soms al weleens af hoe ik als 80-jarig vrouwtje erbij zal zitten. Ben ik soms zo benieuwd naar...toetje_ schreef:For ever young, i want to be forever young.
Het was ook niet heel serieus, maar ik ben ergens wel 'bang' om oud te worden. Ik geniet nu zo intens van bepaalde dingen die ik doe en kan doen.
Verder kan ik eigenlijk ook niet serieus hier op reageren, want daar ben ik te veeleisend voor.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik wens dat al mijn verslagen (van school) in 1 dag af zijn. Het zijn er nog een stuk of 4/5 voor dit blok.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
toetje_ schreef:Maple schreef:Dat lijkt me nou niets Ik vraag me nu soms al weleens af hoe ik als 80-jarig vrouwtje erbij zal zitten. Ben ik soms zo benieuwd naar...toetje_ schreef:For ever young, i want to be forever young.
Het was ook niet heel serieus, maar ik ben ergens wel 'bang' om oud te worden. Ik geniet nu zo intens van bepaalde dingen die ik doe en kan doen.
Verder kan ik eigenlijk ook niet serieus hier op reageren, want daar ben ik te veeleisend voor.
Tien jaar geleden had ik al besloten dat de leeftijd die ik nu heb geen charme had. Maar ik kom er juist achter dat mijn leeftijd juist charme heeft. En ik kom er ook steeds meer achter dat toen ik dacht dat mijn huidige leeftijd geen charme zou hebben, dat juist die leeftijd geen enkele charme heeft... Puberen is niet leuk en stront vervelend, haha!
Gast- Gast
Ik wens dan dat mijn moeder beter zou zijn, of in ieder geval beter genoeg om naar buiten en op stap te kunnen.
Zodat ik met haar musicals kan bezoeken, ze naar ons huis kan komen kijken en we lekker samen ergens wat kunnen eten en drinken....
Zodat ik met haar musicals kan bezoeken, ze naar ons huis kan komen kijken en we lekker samen ergens wat kunnen eten en drinken....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dan wens ik mijn vader terug. Helemaal gezond en wel. En niet met depressies, verslavingen en een hele slechte gezondheid.
Gast- Gast
Dat ons droomhuis nu te koop staat. Zodat wij in de zomer een mooi huis met een grote tuin hebben en daar heerlijk de hele dag kunnen zitten.
Gast- Gast
ging wat mis
Laatst aangepast door Theedoosje op za 15 jan 2011 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lejow schreef:Ik wens dan dat mijn moeder beter zou zijn, of in ieder geval beter genoeg om naar buiten en op stap te kunnen.
Cimic schreef:
Dan wens ik mijn vader terug. Helemaal gezond en wel. En niet met depressies, verslavingen en een hele slechte gezondheid.
Gast- Gast
Dank je wel theedoosje, dat is lief van je!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Dank je wel theedoosje, dat is lief van je!
Idd Theedoosje, Heel erg lief! Dank je wel!
Gast- Gast
dan wens ik dat mijn pijn in mijn bekken en s.i. gewricht weg zijn! zodat ik gewoon weer kan genieten van mijn zwangerschap....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Graag gedaan meiden. Ik had het gevoel dat jullie die wel konden gebruiken
Gast- Gast
Ik zou wensen dat ik slank zou zijn en blijven. En dat ik alles kan eten zonder daar dik (of ziek) van te worden:-D
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
ABE schreef:toetje_ schreef:Maple schreef:Dat lijkt me nou niets Ik vraag me nu soms al weleens af hoe ik als 80-jarig vrouwtje erbij zal zitten. Ben ik soms zo benieuwd naar...toetje_ schreef:For ever young, i want to be forever young.
Tien jaar geleden had ik al besloten dat de leeftijd die ik nu heb geen charme had. Maar ik kom er juist achter dat mijn leeftijd juist charme heeft. En ik kom er ook steeds meer achter dat toen ik dacht dat mijn huidige leeftijd geen charme zou hebben, dat juist die leeftijd geen enkele charme heeft... Puberen is niet leuk en stront vervelend, haha!
Dat zeggen er veel idd, maar ik kan het me nog totaal niet voortellen.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik wens dan toch een miljoen euro
Geld maakt niet gelukkig maar wel makkelijker... Ik ben al een gelukkig mens maar als ik een miljoentje op mijn rekening had staan dan kan ik een huisje kopen, rijbewijs+auto halen, naar mijn geboorteland gaan op familiebezoek.
Het sparen gaat gewoon te traag op dit moment.
Geld maakt niet gelukkig maar wel makkelijker... Ik ben al een gelukkig mens maar als ik een miljoentje op mijn rekening had staan dan kan ik een huisje kopen, rijbewijs+auto halen, naar mijn geboorteland gaan op familiebezoek.
Het sparen gaat gewoon te traag op dit moment.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Een leuke vent en dat ik gelukkig en gezond mag blijven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat het huisje wat we op het oog hebben doorgaat zodat we vanaf dan lekker zelf mogen beslissen wanneer we weer verhuizen. Dit wordt mijn elfde verhuizing in elf jaar, ik vind het mooi geweest!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik kan echt niet kiezen wat ik met één wens moet. Ik wens mijn diploma en rijbewijs, een mooi geldbedrag op de bank, dat de baby van mijn schoonzus helemaal gezond wordt geboren en dat iedereen helemaal gelukkig en gezond is, dat mijn oma 100 jaar wordt.
En een nieuwe fiets
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Op dit moment zou ik wensen dat we een eigen huisje hebben en snel kunnen samenwonen daarin.
Een gelukkig en gezond leven voor iedereen die me lief is.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Je mag één wens doen..
» Als je een wens mag doen..
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen en de rest kon je gestolen worden..
» Als je een wens mag doen..
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen en de rest kon je gestolen worden..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: