Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

+5
Lejow
Filoria
rapa nui
Star007
sheila123
9 plaatsers

Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  sheila123 di 17 apr 2012 - 9:21

Gister kreeg ik een berichtje van een vriendin van mij dat ze bevallen was van haar 3-ling...ze was 25 weken zwanger,erg spannend allemaal... Maar het leek goed met ze te gaan...

Maar zonet kreeg ik nieuws dat 1 van de kindjes het niet gered heeft Sad pfff ben beetje van slag..had al een kaartje klaarleggen voor ze maar nu weet ik niet meer of dat gepast is en of ik die nog wel kan sturen nu er 1 kindje is overleden,maar ik wil haar wel feliciteren met de geboorte van haar kindjes..

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Misschien door middel van een gedichtje of zo? Ik heb geen idee hoe ik nou moet feliciteren en condoleren in een Sad
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Star007 di 17 apr 2012 - 9:23

Ik zou een kaartje zonder tekst kopen. Schrijf hier een mooi gedichtje in, wat verwijst naar de 2 kindjes die nog leven, maar ook naar het 3e kindje, wat niet vergeten zal worden.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  rapa nui di 17 apr 2012 - 9:29

Mensen die ik ken kregen een baby in dezelfde week dat een ander kindje van hun verongelukt was. Dus ook een heel dubbele situatie. Zij wilden graag/hebben daarom ook gevraagd om zowel een geboortekaartje als een condoleancekaartje te sturen. Dit ook voor de baby later. Ik heb dus ook een gewoon geboortekaartje gestuurd maar niet met Hiep Hoi oid erop maar gewoon een mooi wat rustiger kaartje. En daarnaast een condoleancekaartje met een persoonlijke tekst erop.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Filoria di 17 apr 2012 - 9:31

Ik kan me ook voorstellen dat het over tien jaar niet fijn is als je felicitatiekaartjes terugkijkt en op alle kaartjes staat iets over het overleden kindje.

Dan vind ik twee kaarten sturen eigenlijk best een goed idee.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Lejow di 17 apr 2012 - 9:35

Oh brrrr ik word altijd zooo naar van dit soort dingen Sad het lijkt wel of ik niet anders meer hoor dan zieke/te vroeg geboren/overleden kindjes de laatste tijd...

Sterkte! Ook voor jou
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Supertalentje di 17 apr 2012 - 10:19

Filoria schreef:Ik kan me ook voorstellen dat het over tien jaar niet fijn is als je felicitatiekaartjes terugkijkt en op alle kaartjes staat iets over het overleden kindje.

Dan vind ik twee kaarten sturen eigenlijk best een goed idee.

Ja, dit vind ik ook wel een goed idee. Aan de andere kant, die 3 kindjes zullen altijd met elkaar verbonden zijn.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 19:58

ik zou denk ik ook 2 kaartjes sturen, een kindercondoleancekaartje voor het overleden kindje en een geboortekaartje voor de twee andere kindjes. Daarbij zou ik wel verwijzen naar het overleden kindje, want dat hoort er natuurlijk wel gewoon bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  _Lana_ di 17 apr 2012 - 20:12

Wat vreselijk hè!! Sad
Ik zou dan ook 2 kaartjes sturen. Voor het overleden kindje een aparte. Maar het is wel heel moeilijk, omdat het met de andere kindjes ook nog heel onzeker is natuurlijk.
Gaat het naar omstandigheden wel goed met de andere 2 kleintjes?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 21:09

Bah wat vreselijk zeg. Ik zou denk ik één kaartje sturen met een gedichtje, zoals Star007 ook zei. Juist omdat deze kindjes zo vreselijk met elkaar verbonden zijn.

Sterkte ook voor jou! Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Jasmine di 17 apr 2012 - 21:54

Ik zou wel 2 kaartjes sturen.

Dit omdat mij het, zoals eerder gezegd hier, niet leuk lijkt voor later. Ze hebben wel drie kindjes gekregen. Ik zou het niet fijn vinden als ik vervolgens niet meer echt gefeliciteerd zou worden met mijn kindjes, omdat er eentje het niet gered heeft. Hoe je het of wendt of keert, ze zijn wel papa en mama geworden van drie kindjes. Dat ze niet allemaal mochten blijven leven is heel pijnlijk, moeilijk en verdrietig, maar er leven er nog wel twee. Blijdschap en verdriet liggen hier zo dicht bij elkaar. Je wilt het overleden kindje niet tekort doen, maar de levende kindjes ook niet. Moeilijk hoor.

(P.S. Ik omschrijf het op sommige punten misschien wat 'bot' en ongenuanceerd, maar zo is het niet bedoeld. Weet alleen niet goed hoe ik het anders, subtieler moet omschrijven. Want de twee kindjes die nog wel leven, kunnen natuurlijk nooit het verlies van het derde kindje goedmaken).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:55

In mijn omgeving is het tegenwoordig ook raak. Niet eerlijk gewoon Sad

Ik zou ook 2 kaartjes sturen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  juffie001 wo 18 apr 2012 - 1:39

Ik zou denk ik ook 2 kaartjes sturen
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  sheila123 do 19 apr 2012 - 1:07

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga denk ik voor de 2 kaartjes ga....Het gaat naar omstandigheden met de andere 2 kleintjes wel goed! Hopen dat dat zo blijft!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling) Empty Re: Kaartje overleden kindje (1 van een 3-ling)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum