Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je kinderen in de winkel kon kopen...

+43
LotteK
kajaka88
Printje
Pandora
Laced
Sophiee
Roodkapje
M-G
Twellie
Star007
Filoria
Darius
Jezzie
Floor
Fiebje
*Troela*
Bruintje Beer
meisje
Novalee
Tazz
Roos
LMCurious
sabje
Marin
Happydobby
Monte
Monnie
Mamsie
Tania
Sarah1985
SarahKey
Minx
Alyssa
Annie24
Caresses
Parisienne
Phileine
PapillonRose
Barbabella
Nijntje
Highway
Viva
Nana
47 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Als je kinderen in de winkel kon kopen... - Pagina 2 Empty Re: Als je kinderen in de winkel kon kopen...

Bericht  LMCurious di 17 apr 2012 - 7:52

Mamsie schreef:Dan kocht ik er nog een meisje bij (die heeeeeel goed slaapt) en dan liep ik naar de volgende winkel om een nanny te kopen.

dan koop je toch gewoon de wat duurdere kindjes die voor zichzelf kunnen zorgen :P

Als ik ze kon kopen voordat ik ooit zwanger was geweest zou ik een jongen kopen, jaar later nog een jongen, 2 jaar later een meisje, jaar later nog een meisje.

Als ik nu zou moeten kopen zou ik het niet zo goed weten, denk dat ik het dan toch ook maar zo laat. Ze zijn zo leuk samen, zou bang zijn dat een 3e erbuiten zou vallen. maar als ik daarmee rekening zou kunnen houden, en geld genoeg zou hebben, dan nog 2 erbij, lijkt me wel gezellig zo'n groot gezin. Geslacht zou ik dan niet weten, denk meteen een jongen en een jaar later nog een meisje.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je kinderen in de winkel kon kopen... - Pagina 2 Empty Re: Als je kinderen in de winkel kon kopen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 7:54

- hoeveel zou je er kopen? Een tweeling erbij. Naast de kinderen die we nu al hebben.

- welk geslacht(en) zou je kiezen? een jongenstweeling

- met hoeveel leeftijdsverschil? Over 2 jaar zou ik die dan kopen, als de jongste 3 zijn.

Wij grappen steeds dat áls ik ooit nog een keer zwanger raak, het vast 2 jongens zullen zijn, vandaar. Ik zie het zo gebeuren, waarom weet ik niet, maar ik zou het super vinden. Op financieel gebied dan weer wat minder, maar groot worden ze vast ook wel. De ruimte in huis houdt dan ook niet meer over.Als je kinderen in de winkel kon kopen... - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Roos di 17 apr 2012 - 7:57

Als je kinderen in de winkel kon kopen..

- hoeveel zou je er kopen? 3 kinderen
- welk geslacht(en) zou je kiezen? een jongen en twee meisjes.
- met hoeveel leeftijdsverschil? 2-2,5 jaar

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tazz di 17 apr 2012 - 8:14

Dan zou ik naast de twee die ik al heb, een tweeling kopen, een jongen en een meisje. 3 jaar jonger dan mijn zoontje.

Dan moet het financieel ook wel een stuk beter gaan, anders laat ik het lekker zo.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Novalee di 17 apr 2012 - 8:15

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik ben blij dat ik op zoiets geen invloed heb.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  meisje di 17 apr 2012 - 8:22

- welk geslacht(en) zou je kiezen? 2 meisjes en een jongen (of 3 meiden)
- met hoeveel leeftijdsverschil? Tussen nummer 1 en 2 1,5 jaar (is hier nu ook) en dan nummer 3 2-3 jaar later
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:32

2, eerst een jongen en als die 3 zou zijn zou ik een meisje erbij willen smile

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer di 17 apr 2012 - 8:34

Ik ben heel tevreden met mijn koningskoppel zo had/heb ik het altijd gewild. Eer$t een meisje en dan een jongen. En ongeveer 2 jaar verschil. als je ze zou kunnen kopen zou ik nog graag een meisje willen met 3 jaar verschil met de jongste

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  *Troela* di 17 apr 2012 - 8:36

Ik ben super blij met wat ik nu heb, zoon en dochter met bijna 3,5 jaar verschil. Als ik ze kon kopen zou ik er misschien nog een jongen bij willen met ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Fiebje di 17 apr 2012 - 8:37

Ik ben nogal een shopaholic dus bang dat ik zal doordraven................

Maar geen idee hoeveel ik er dan zou 'kopen'. Denk minimaal 4 2 jongens en 2 meiden. Met 1,5 - 2 jaar verschil.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:37

Ik zou dan heel graag 2 jongens en 1 meisje willen. Als eerste zou ik dan voor een zoon kiezen (die heb ik dus al) en daarna nog een zoon, en 3 jr later een dochter. Het lijkt me echt geweldig om 3 kinderen te hebben waarvan twee jongens. Maar toch hoop ik straks eerst een dochter te krijgen omdat die dan al 'binnen is' laughcry Ik heb namelijk zo'n gevoel dat wij eerder jongens krijgen.

Tussen mijn zoon en een volgens kindje komt minimaal 6 jaar te zitten. Zo had ik het niet voor ogen in eerste instantie en als je het kon plannen zou ik het anders hebben gedaan. Maar het heeft denk ik ook zeker leuke kanten.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 17 apr 2012 - 8:53

0 denk ik. Ik ben blij met onze zoon en kan me eigenlijk niks voorstellen bij een 2e/3e/.. kindje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Troela* di 17 apr 2012 - 8:54

Elodie schreef:Ik zou dan heel graag 2 jongens en 1 meisje willen. Als eerste zou ik dan voor een zoon kiezen (die heb ik dus al) en daarna nog een zoon, en 3 jr later een dochter. Het lijkt me echt geweldig om 3 kinderen te hebben waarvan twee jongens. Maar toch hoop ik straks eerst een dochter te krijgen omdat die dan al 'binnen is' Als je kinderen in de winkel kon kopen... - Pagina 2 394967 Ik heb namelijk zo'n gevoel dat wij eerder jongens krijgen.

Tussen mijn zoon en een volgens kindje komt minimaal 6 jaar te zitten. Zo had ik het niet voor ogen in eerste instantie en als je het kon plannen zou ik het anders hebben gedaan. Maar het heeft denk ik ook zeker leuke kanten.

Je kan het inderdaad niet plannen, hier zat er ook iets meer tussen dan ons ideaal. Maar denk dat het leeftijdsverschil echt wel zijn leuke kanten heeft, je zoon zal het ook allemaal bewuster meemaken etc!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Jezzie di 17 apr 2012 - 9:04

- welk geslacht(en) zou je kiezen? Twee jongens en daarna een meisje.
- met hoeveel leeftijdsverschil? 2-2,5 jaar
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Darius di 17 apr 2012 - 9:08

Ik wil er graag vier, en dan jongen-meisje-jongen-meisje, met steeds 1 tot 1,5 jaar verschil, en dan in mei/juni jarig, lekker makkelijk met cadeaus verdelen tussen verjaardag en sinterklaas. smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Nana di 17 apr 2012 - 9:15

@ Darius - willen jullie deze keer weten wat het geslacht is? Wanneer heb je de 20 weken echo? En wil je het dan ook aan ons vertellen?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Darius di 17 apr 2012 - 9:20

Nana schreef:@ Darius - willen jullie deze keer weten wat het geslacht is? Wanneer heb je de 20 weken echo? En wil je het dan ook aan ons vertellen?

Ja, wij willen het wel weten. Deze baby is al een verrassing en ik vind het soms moeilijk om te 'genieten' van de zwangerschap. Als ik het geslacht weet, kan ik ook gerichter nadenken over namen, geboortekaartje, ed en dan heb ik het idee toch wat meer grip te krijgen op de hele situatie.

Een meisje zou ik wel leuk vinden, met name om het shoppen en gewoon het 'hebben' van een meisje, maar een jongen vind ik net zo leuk, zeker als ik zie hoe L en P met elkaar omgaan. Maar, het is de derde, en een gezond kind is een zegen, en daar gaat het om. We zullen het zien op 7 mei, en dan laat ik het hier weten!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Nana di 17 apr 2012 - 9:25

Spannend weer hoor! Je bent gewoon alweer bijna op de helft. Hoe is het te doen met L. En P.?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:30

In ieder geval nog eentje, een meisje, over een jaar of twee. Daarna zou ik moeten nadenken, misschien nog een jongentje en een meisje met elk twee jaar ertussen. Als ik er dan ook gratis een groot huis bij krijg.:P

Gast
Gast

Bericht  Darius di 17 apr 2012 - 9:31

Nana schreef:Spannend weer hoor! Je bent gewoon alweer bijna op de helft. Hoe is het te doen met L. En P.?

Het is echt heel goed te doen, l en p slapen beide smiddags ongeveer twee uur lang, en liggen rond 1930 uur weer op bed en zijn gewoon rond 8 uur weer wakker. Eten lekker mee met de pot.....ik heb echt niets te klagen, gaat heerlijk!! Wel werkt mijn lijf wat minder mee, vandaag echt veel last van mijn rug, dus ga morgen de fysio bellen, en nu: slapen!!

Lief dat je ernaar vraagt!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Darius di 17 apr 2012 - 9:32

freakielief schreef:In ieder geval nog eentje, een meisje, over een jaar of twee. Daarna zou ik moeten nadenken, misschien nog een jongentje en een meisje met elk twee jaar ertussen. Als ik er dan ook gratis een groot huis bij krijg.:P

En een nieuwe auto... smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria di 17 apr 2012 - 9:33

- hoeveel zou je er kopen? 2
- welk geslacht(en) zou je kiezen? 2 jongens
- met hoeveel leeftijdsverschil? 3 jaar
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Filoria di 17 apr 2012 - 9:37

He ik zie hier niemand die een jongen heeft en toch liever een meisje zou willen - of andersom. Blijkbaar bevallen de eenmaal gekregen kinderen toch wel Als je kinderen in de winkel kon kopen... - Pagina 2 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Star007 di 17 apr 2012 - 9:38

Dan zou ik er over 6 maanden een baby bij kopen.Als je kinderen in de winkel kon kopen... - Pagina 2 561177 ( meisje of jongen maakt me echt niet uit!)
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Twellie di 17 apr 2012 - 9:41

Dan wil ik graag over twee of drie jaar een jongetje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: