Buch in de bajes
+24
Starla
Rush
Cimic
Coco
Red Velvet
Droopy28
Gympie
Inge
Zininzon
Zwerver
Liadan
Clapperdie
SuperGrover
Tinus
SarahKey
Phileine
Lejow
Tiana
Aimee
Puggle
Ibbeltje
studiebol
Dennenappel
Japie
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Buch in de bajes
Bij uitzending gemist krijg ik een melding dat je moet betalen om die afleveringen terug te zien..????
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Droopy28 schreef:Bij uitzending gemist krijg ik een melding dat je moet betalen om die afleveringen terug te zien..????
Ik kan het gewoon zien zonder te betalen.
Gast- Gast
Ja er is weer een nieuw seizoen. Iemand gister gekeken?
Ik vind wel dat er koekebakkers bij zitten hoor.
Een gevangen zei: 'Een gevangene kost zo'n 4-500 euro per dag, dan wil ik ook waar voor mijn geld...'
Alsof HIJ die 4-500 euro betaald.....
Ik vind wel dat er koekebakkers bij zitten hoor.
Een gevangen zei: 'Een gevangene kost zo'n 4-500 euro per dag, dan wil ik ook waar voor mijn geld...'
Alsof HIJ die 4-500 euro betaald.....
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Ik ga het vanavond terug kijken, kwam er pas om 22.00 achter, hebben toen een minuut of 5 gekeken. Schrok wel een beetje van dat bed waarop ze naakt vastgebonden worden. Brr.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Heb gisteren gekeken en verbaas mij echt over het denk gedrag van die gasten. Filmen ze trouwens ook vrouwelijke gedetineerden?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
In dat deel van PI Vught kwam wel echt het uitschot van alle criminelen he. Die compleet onhandelbaar zijn in andere gevangenissen.Coco schreef:Ik ga het vanavond terug kijken, kwam er pas om 22.00 achter, hebben toen een minuut of 5 gekeken. Schrok wel een beetje van dat bed waarop ze naakt vastgebonden worden. Brr.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja dat wel, maar toch. Je wordt toch helemaal lijp als je daar moet liggen. Ik zou gek worden. Maar goed, ik heb dan ook niet zo'n zieke geest dat ik het risico loop daarop te belanden. Scheelt weer. Ik schrok er meer van dat zoiets nog bestaat/gebeurd. Geen medelijden ofzo.
Coco- Ratel
Coco schreef:Ja dat wel, maar toch. Je wordt toch helemaal lijp als je daar moet liggen. Ik zou gek worden. Maar goed, ik heb dan ook niet zo'n zieke geest dat ik het risico loop daarop te belanden. Scheelt weer. Ik schrok er meer van dat zoiets nog bestaat/gebeurd. Geen medelijden ofzo.
Denk dat in NL nog wel redelijk soepel is, als ik dit vergelijk met andere landen. Denk dat de mensen in de bajes blij mogen zijn dat ze hier in NL vast zitten.
Cimic- Fluisteraar
Oh dat zeker. Zonder twijfel. Ik bedoelde eigenlijk met gebeurd/bestaat in NL.
Coco- Ratel
Nee, ze filmen alleen mannen want in Vught zitten geen vrouwelijke gedetineerden.Cimic schreef:Heb gisteren gekeken en verbaas mij echt over het denk gedrag van die gasten. Filmen ze trouwens ook vrouwelijke gedetineerden?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Tja... Die ene Albanees was een engerd, de rest is een doelgroep die ik dagelijks voorbij zie komen. Die zijn niet eng ofzo, ik heb een of twee clienten die op die zware afdeling hebben gezeten wegens ernstige agressie, die geven zelf aan dat dat bajesgedrag is, ik heb ze nooit erg agressief gezien (tegen mensen dan) en er was goed mee te praten, maar die vertelden zelf dat ze in de bajes gewoon iedereen in elkaar rosten om niet zelf de lul te zijn.Cimic schreef:Heb gisteren gekeken en verbaas mij echt over het denk gedrag van die gasten. Filmen ze trouwens ook vrouwelijke gedetineerden?
Mensen worden echt niet beter van gevangenissen.
Gast- Gast
Tja ik vond het ook wel meevallen.
Ik vind ook dat die Menno maar een rare houding aanneemt. Sowieso die kop en lichaamshouding alleen al, brrr.
Hij wil alleen de sensatie horen, wat ze hebben gedaan en hoe dat dan voelde. De persoon die er achter zit gaat hij niet echt op in.
Ik moest wel lachen toen Menno bij die Albanees ging opstaan met zijn bakkes binnen voet-van-Albanees-bereik Had ie maar uitgehaald dan hadden we nog een beetje echte sensatie gehad
Ik vind ook dat die Menno maar een rare houding aanneemt. Sowieso die kop en lichaamshouding alleen al, brrr.
Hij wil alleen de sensatie horen, wat ze hebben gedaan en hoe dat dan voelde. De persoon die er achter zit gaat hij niet echt op in.
Ik moest wel lachen toen Menno bij die Albanees ging opstaan met zijn bakkes binnen voet-van-Albanees-bereik Had ie maar uitgehaald dan hadden we nog een beetje echte sensatie gehad
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Volgens mij ging Menno in op de persoon achter de gevangene, vooral bij die gevangene waarvan de moeder was overleden. Hij kreeg 'm zelfs aan het huilen dus raakte een gevoelige snaar.
Ik vind ook niet dat hij alleen de sensatie wil laten zien, hij wil vooral ook laten zien hoe het er in de P.I. aan toe gaat.
Ik ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen, ik ben zelf wel eens in de P.I. Vught geweest voor een rondleiding en dat was erg indrukwekkend.
Ik vind ook niet dat hij alleen de sensatie wil laten zien, hij wil vooral ook laten zien hoe het er in de P.I. aan toe gaat.
Ik ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen, ik ben zelf wel eens in de P.I. Vught geweest voor een rondleiding en dat was erg indrukwekkend.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het vandaag terug gekeken. Maar echt, die mensen zijn niet goed! Ik vond die man die net overgeplaatst was heel veel autistische trekjes hebben (de man die ging douchen). Heel typisch persoon, die zich waarschijnlijk niet begrepen voelt en dan rare sprongen maakt. Ook vind ik het jammer dat de gedetineerden die zelf aangeven dat ze Menno willen spreken erg typische personen. Ik denk niet dat dit een gemiddelde gedetineerde is, deze krijgt graag aandacht en probeert ook te shockeren. Des ondanks vind ik het wel een interessant programma. Ik werk met probleemkinderen en ik herken hier veel in terug bij de gedetineerden. Deze kunnen gewoon moeilijk functioneren in de maatschappij en hebben begeleiding nodig ( wat ze natuurlijk niet willen). Ik zie het in de gevangenis zitten dan voor sommige ook als veilig, in feite krijgen ze hier gewoon begeleiding. Al snap ik ook wel dat ze hier ook veel negatieve ervaringen en invloeden op doen wat het gedrag nog moeilijker maakt. Ik vind de gezichtsuitdrukking van Menno trouwens ook irritant. Ik kijk volgende keer in ieder geval weer.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ligt het aan mij of was vandaag een herhaling?
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ja is inderdaad een herhaling van seizoen 1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb deze afleveringen niet gezien. Ik verbaas me echt wat mensen allemaal doen om snel aan geld te komen? Een persoon wilde er zelfs iemand voor vermoorden, bizar!
Cimic- Fluisteraar
Positief getest op drugs, mogen ze 3 dagen geen tv kijken..
Op tafel meer soorten dranken dan dat hier in de koelkast staat.
Ik zet het maar af. Stoor me alleen maar aan die bajesklanten.
Op tafel meer soorten dranken dan dat hier in de koelkast staat.
Ik zet het maar af. Stoor me alleen maar aan die bajesklanten.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: