Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht

+3
Ella
Minx
Prosecco
7 plaatsers

Ga naar beneden

Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht Empty Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 11:17

Trein- en wegverkeer gestremd

Als gevolg van een brand op rangeerterrein Kijfhoek bij Zwijndrecht is het treinverkeer tussen Rotterdam en Dordrecht vrijdagavond stilgelegd. Ook de A16 in beide richtingen tussen knooppunt Ridderkerk en de Drechttunnel is afgesloten. Dat maakte de ANWB bekend. Op het rangeerterrein staat een aantal wagons geladen met gevaarlijke stoffen in brand.

Volgens de ANWB is omrijden via de A15 geen optie. Deze snelweg is in de richting Gorinchem vanaf de tunnel onder de Noord afgesloten wegens werkzaamheden. Verkeer richting het zuiden zou wel kunnen omrijden via de Heinenoordtunnel naar de Hoeksche Waard en via de Kiltunnel bij 's Gravendeel de A16 weer kunnen bereiken.

Freaky, het komt steeds dichterbij! Eerst de Moerdijk, nu in mijn woonplaats. Ik hoor achter elkaar brandweer en politie voorbij komen met loeiende sirenes.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht Empty Re: Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht

Bericht  Prosecco vr 14 jan 2011 - 11:21

Ik las het al op de Hyves van een kennisje ja. Laten we hopen dat het allemaal mee valt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht Empty Re: Treinwagons in brand op rangeerterrein in Zwijndrecht

Bericht  Minx vr 14 jan 2011 - 11:30

ethanol in de fik. Weer giftige stoffen wss.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella vr 14 jan 2011 - 12:06

Alex: Jij had eerst een andere nick of niet? Zaten wij niet samen in het Trouwentopic??

On topic: komt steeds dichterbij zo..... brrr

Laatst aangepast door Yvette op za 15 jan 2011 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  SleepingBeauty vr 14 jan 2011 - 12:08

Zooo dat kan er ook nog wel bij... Hopen dat het mee valt!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 14 jan 2011 - 22:02

Fairytale schreef:ethanol in de fik. Weer giftige stoffen wss.

Ethanol is simpelweg alcohol. Hartstikke vlambaar (vlampunt is 12 graden), maar voor zover ik weet niet giftig. Verder ook goed oplosbaar in water.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Linnie1985 za 15 jan 2011 - 2:15

vriendin van mij woont er vlak bij...

ik heb haar gelijk gesmst toen ik het hoorde. Ze smste terug dat er veel brandweer langs reed en dat er een aantal helicopters in de buurt vlogen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Ella za 15 jan 2011 - 3:54

Nou het is gelukkig 'goed' afgelopen... in ieder geval niets geexplodeerd... waar ze wel bang voor waren
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Aziraphale za 15 jan 2011 - 8:57

Ik woonde altijd in het dorp ernaast smile
Mijn moeder kreeg ook een SMS-alert omdat ze in de 5km straal zit.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: