Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen Empty Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:23

Ik word knettergek van m'n telefoon, hij blijft vastlopen.
In de winkel hebben ze geadviseerd om een back-up te maken van alles en dan de alles terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Dit heb ik nog nooit gedaan en mijzelf kennende ben ik in staat om m'n telefoon helemaal te slopen.
Maar nu kan ik ook het programma (Samsung Kies) niet downloaden, pagina doet het niet.
Al m'n contacten staan op m'n simkaart, zou ik 'm dan nu ook al terug kunnen zetten naar die fabrieksinstellingen? Of ben ik dan ook al m'n contacten kwijt? En m'n foto's staan op m'n sd-kaart. M'n apps maakt me niet zoveel uit of ik die kwijt ben want die kan ik opnieuw downloaden.

Iemand tips voor me?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen Empty Re: Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen

Bericht  Zwerver vr 13 apr 2012 - 2:25

Je kan ook volgens mij via je telefoon zelf terug zetten naar fabrieksinstellingen. Of je je contacten kwijt raakt weet ik niet, zou ze voor de zekerheid op je SIM zetten!
Je apps ben je inderdaad wel kwijt, en ook alle foto's
Misschien ook handig: je agenda punten worden ook gewist
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen Empty Re: Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen

Bericht  TukTuk vr 13 apr 2012 - 2:25

Volgens mij als ze op je simkaart staan, moet het geen enkel probleem zijn.
Desnoods haal je je simkaart er voor de zekerheid uit?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:32

Ik heb m'n sim- en sdkaart eruit gehaald. Op hoop van zegen!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver vr 13 apr 2012 - 3:04

Ben benieuwd wat je kwijt bent. Aangezien ik 't vanavond ook moet doen waarschijnlijk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 3:20

Ben alleen m'n apps kwijt!
Ben helemaal blij, haha!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 13 apr 2012 - 4:04

Fijn dat het is gelukt! Is hij nu ook sneller inderdaad?

Ik durf niet zo goed, mijn iphone 3g is zo traag.. Maar omdat het allemaal via Itunes moet en dat totaal niet werkt, ben ik bang dat het niet gaat lukken..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 14 apr 2012 - 1:22

Had jij nou de zelfde telefoon als mij Princess? (Galaxy ace?) Ik heb dit een maand geleden ook gedaan, teruggezet naar fabrieksinstellingen en er een nieuwe versie op gezet, maar inmiddels ben ik al weer terug bij af. Een maand later is hij weer net zo traag als voorheen. Heel frustrerend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 1:26

Ja, ik heb dezelfde!
Oh das niet zo'n mooi vooruitzicht dan.. Bij mij was het vooral dat ie vastliep, ik had m'n hele berichtinbox geleegd en hij bleef aangeven dat 'ie volzat, waardoor ik geen berichtjes meer kreeg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: