Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat)

+22
Barbabella
TukTuk
Nietjuuh
Pandora
Plien84
Inge
Nathalie
Twellie
Winegum
VanillaRose
Rush
VeryCherry
Kaboutertje
Beachgirl
JustMeDaan
Blond
Chocolate Cookie
Siem
Mees
Monte
Arwyn
Zwerver
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat) - Pagina 2 Empty Re: Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat)

Bericht  Twellie vr 13 apr 2012 - 2:29

Ik ga zo ook: ik ga Max Factor foundation inslaan, nagellak, mascara enzovoorts enzovoorts enzovoorts Very Happy .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat) - Pagina 2 Empty Re: Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat)

Bericht  Zwerver vr 13 apr 2012 - 2:30

Rush schreef:
Punk'd schreef:
Dit is echt een briljant spulletje. Ik smeerde het op mijn hand en serieus alle rimpeltjes/porieen waren weg Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat) - Pagina 2 561177
Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat) - Pagina 2 L%27Oreal+Paris+Studio+Secrets+Professional+Collection+001

Die heb ik ook, super fijn spul! Zat in m`n Glossybox!
Dat lijkt mij dan ook wel wat!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:31

Jaya schreef:PB, dat hoop ik ook voor je. Ik ben net geweest hier, en ik woon maar in een klein dorp, maar daar was het super druk bij de make up.

Ja zal wel inderdaad. Nou ja wie weet is er nog wat leuks. Heb ook niet echt wat nodig maar als er wat leuks is is het altijd mooi meegenomen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:53

Powerbabe schreef:
Jaya schreef:PB, dat hoop ik ook voor je. Ik ben net geweest hier, en ik woon maar in een klein dorp, maar daar was het super druk bij de make up.

Ja zal wel inderdaad. Nou ja wie weet is er nog wat leuks. Heb ook niet echt wat nodig maar als er wat leuks is is het altijd mooi meegenomen!

Mee eens. Ik had ook niks nodig, maar een voorraadje voor dit geld is altijd mooi meegenomen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:58

ik ga straks ook even kijken of er nog leuke lakjes zijn smile welke lakjes adviseren jullie eigenlijk? Bij degene die ik heb daarvan gaat dezelfde dag al de kleur ervan af. Dus wat is een goede nagellak die lang blijft zitten.

Gast
Gast

Bericht  Nathalie vr 13 apr 2012 - 3:13

Lily schreef:ik ga straks ook even kijken of er nog leuke lakjes zijn smile welke lakjes adviseren jullie eigenlijk? Bij degene die ik heb daarvan gaat dezelfde dag al de kleur ervan af. Dus wat is een goede nagellak die lang blijft zitten.

Ik vind de rimmel lakjes erg goed. Die zitten zo een week goed.

Hier bij de kruidvat in de wijk was het erg rustig. Wil zo in de stad nog Even kijken die hebben meer maar daar zal het een stuk drukker zijn.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn vr 13 apr 2012 - 4:20

Ik ben na m'n werk even heen geweest.
Heb 2 nieuwe eyeliners gehaald (was ook nodig), een waterproof mascara (voor 2,- wil ik dat wel eens proberen) en een bende lakjes voor 12,80 smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Blond vr 13 apr 2012 - 5:16

Princess schreef:
_Chance schreef:Damn, ben in het buitenland. Had wel een paar leuke, nieuwe kleuren nagellak gezien van Cateice, maar dat wordt hem dus niet.

Ik ga morgenochtend toch even kijken, wil evt wel wat voor je meenemen?

Oh, zie het nu pas! Super lief van je! Ik weet alleen niet hoe de lapjes heetten, en kan ze ook niet opzoeken.. Maar wel super lief van je!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  JustMeDaan vr 13 apr 2012 - 5:55

Lily schreef:
JustMeDaan schreef:Ik heb gisteren 4 oogschaduw(a 7 euro), 4 eye liners(a 7,50 euro) en poeder( 10 euro) van gosh gekocht. En vandaag kreeg ik die mail. Ik baal dr van...

terugbrengen, ik had de vorige keer ook net een hele hoop bij de etos gekocht toen deze actie kwam. Ik hetgeen wat ze bij de kruidvat hebben teruggebracht naar de etos en het vervolgens gehaald bij de Kruidvat. Scheelt toch een hele hoop. En denk dat ze dat bij de kassa ook wel begrijpen.

Heb bij thuiskomst meteen alle verpakkingen enz eraf gehaald Sad

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Inge vr 13 apr 2012 - 7:53

Ik heb wat oogschaduw gekocht, 2 mascara's, lipgloss en dat van L'oreal wat hier in het topic genoemd werd.

Helaas was de oogpotlood die ik altijd gebruik niet bij deze kruidvat, dus morgen even bij een ander kijken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Twellie vr 13 apr 2012 - 9:53

Ik heb mijn slag geslagen, alsnog bijna 100 euro uitgegeven Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat) - Pagina 2 561177 . Zaten ook luiers bij (om het even goed te praten).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Plien84 vr 13 apr 2012 - 9:59

JustMeDaan schreef:
Lily schreef:
JustMeDaan schreef:Ik heb gisteren 4 oogschaduw(a 7 euro), 4 eye liners(a 7,50 euro) en poeder( 10 euro) van gosh gekocht. En vandaag kreeg ik die mail. Ik baal dr van...

terugbrengen, ik had de vorige keer ook net een hele hoop bij de etos gekocht toen deze actie kwam. Ik hetgeen wat ze bij de kruidvat hebben teruggebracht naar de etos en het vervolgens gehaald bij de Kruidvat. Scheelt toch een hele hoop. En denk dat ze dat bij de kassa ook wel begrijpen.

Heb bij thuiskomst meteen alle verpakkingen enz eraf gehaald Sad
Als je dat ook bij kruidvat hebt gehaald, zou ik gewoon hetzelfde nogmaals kopen met korting en die dan terug brengen met de bon van afgelopen week:-)

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Pandora vr 13 apr 2012 - 20:07

Terugbrengen en opnieuw halen? Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Nietjuuh vr 13 apr 2012 - 22:30

Gisteren ook maar even ingeslagen.
Ik had natuurlijk niets nodig maar ja deze actie kun je niet weerstaan.

6 artikelen van 9 euro Very Happy
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  JustMeDaan za 14 apr 2012 - 1:07

Zouden ze dat doen? Heb een oogschaduw en een eyeliner namelijk ook al 1x gebruikt...
Moest 91 euro afrekenen haha, dus doet wel zeer(zat nog wel haarverf bij maar die was in de reclame, en 2x droogshampoo)

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 2:09

Wat een chaos :shock:

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 2:12

JustMeDaan schreef:Zouden ze dat doen? Heb een oogschaduw en een eyeliner namelijk ook al 1x gebruikt...
Moest 91 euro afrekenen haha, dus doet wel zeer(zat nog wel haarverf bij maar die was in de reclame, en 2x droogshampoo)

Ik zou het gewoon opnieuw halen, met de korting, en dan met de oude bon de nieuwe spullen terug brengen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Barbabella za 14 apr 2012 - 2:12

Net even 4 mascara's ingeslagen ! Maar was wel laat want de helft vd rekken was leeg..
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Emma_ za 14 apr 2012 - 2:54

Bij mijn kruidvat waren ze vanmiddag alles nog aan het bijvullen! Ik heb een eyeliner (master precise van Maybeline), 2 lipsticks en 1 lipglosss van catrice ingeslagen, voor 10 euro!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 3:20

Ik ben net ook nog even geweest. Was nog best veel! Heb poeder en die caresse lipstick van Lorenz' gekocht. Die primer vond ik echt heel viezig, kreeg er echt een dichtgesmeerd gevoel van en dan weet ik al dat ik hem nooit zal gebruiken. Verder had ik niets nodig, want had net 2 nieuwe mascara's voor de prijs van 1 bij de Eros gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:41

Vergeleken met m'n MAC primer is die van Lóreal inderaad echt dik. Ik moet er ook wel even aan wennen. :P

Gast
Gast

Bericht  Sorella za 14 apr 2012 - 4:42

Ik had helemaal niks nodig maar heb toch 3 lakjes en een mascara gescoord! Ik was €17,- kwijt Vrijdag en zaterdag 1+1 gratis op alle make up (kruidvat) - Pagina 2 561177
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Japie za 14 apr 2012 - 5:08

Ik heb ook een paar lakjes en oogschaduw gekocht. Kwam er bij toeval in de winkel achter dat het 1+1 was, dus had geluk!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  ijsjemeisje za 14 apr 2012 - 5:15

Er zaten vandaag allemaal opgemaakte pubermeisjes bij te kijken.
Ik zat mij al snel te ergeren aan hun praat dus ben maar snel weggegaan Wink
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:34

Heb ook lipstick, nagellak, oogpotlood en wenkbrauwpotlood gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: