Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

+2
Puggle
loesje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:14

Ik voel de hele tijd vlindertjes op de lage plek waar Ukje 2 groeit, de 1e voelde ik pas veeeeeeeeeeeeeel later....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  loesje do 12 apr 2012 - 4:47

ow dat kan zeker hoor leuk gevoel he Very Happy
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:49

het lijkt me erg vroeg maar het kan geloof ik al wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:49

Ik voelde Y. ook heel weinig de hele zwangerschap, er lag een dikke vette placenta voor haha. Maar het is wel heel bijzonder als ik het nu al zo goed zou voelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Puggle do 12 apr 2012 - 4:56

Lijkt me wel erg vroeg eigelijk... Maar je zal het misschien herkennen van de vorige keer natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  meisjesmama do 12 apr 2012 - 5:01

Met de 12 weken echo wist ik zeker dat ik onze 2de ook zo vroeg voelde..
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  SparklingEyes do 12 apr 2012 - 5:28

Ik voelde het bij t ook zo vroeg hoor smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  pindaatje do 12 apr 2012 - 6:49

Ik voelde het bij de 2e ook rond die tijd voor het eerst een paar 'plopjes'.. En dat werd bevestigd toen ik een echo had, en toen vroeg of het klopte dat ik de baby op die plaats voelde..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:50

Bij mij is het andersom, ik voel het op de plek waar ze van de week idd constateerde dat ukje daar groeide ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Pandora do 12 apr 2012 - 7:40

Ik denk het soms ook al te voelen maar mijn verstand zegt ook dat het niet kan omdat mijn placenta ook nog eens voor ligt, net als bij F.
Ik voel soms van die plopjes, waarvan ik me dan afvraag of het mijn darmen zijn of dat het de baby is...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 7:43

Ik had het ook rond die tijd! Geniet er lekker van! Wat vliegt de tijd trouwens, alweer 10 weken....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 7:44

Balloon schreef:Ik had het ook rond die tijd! Geniet er lekker van! Wat vliegt de tijd trouwens, alweer 10 weken....

Jazeker en nee ook nog niet openbaar op FB! Pas na 1 mei! Dan ben ik bij de gyn geweest, zit dan op 13 a 14 weken zoo'n beetje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?! Empty Re: Ben ik nu dom of verbeeld ik het me gewoon?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum