Spoed Panty Vraag! (alweer!)
+2
Discordia
SoGood
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoed Panty Vraag! (alweer!)
Wat een gedoe met die bruiloften en panty's!
Morgen draag ik een donkerpaars jurkje.. Ik ben nog niet helemaal uit over de kleur pumps.. Die worden of donkerpaars of taupe/paarsig. Maar welke panty's moet ik daar dan weer bij aan? Neig zelf naar 20 denier zwart.. Huidskleurige panty's HAAT ik, grijs is het ook net niet en blote benen vind ik te zomers.
What to do? Moet ze zo gaan halen namelijk!
Morgen draag ik een donkerpaars jurkje.. Ik ben nog niet helemaal uit over de kleur pumps.. Die worden of donkerpaars of taupe/paarsig. Maar welke panty's moet ik daar dan weer bij aan? Neig zelf naar 20 denier zwart.. Huidskleurige panty's HAAT ik, grijs is het ook net niet en blote benen vind ik te zomers.
What to do? Moet ze zo gaan halen namelijk!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Spoed Panty Vraag! (alweer!)
Ik zou toch voor huidskleurig gaan of anders een heel dunne zwarte.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Ik zou ook gaan voor hele dunne zwarte, mag ook wel 15 denier zijn zelfs.
Ik heb ook zo'n hekel aan huidskleurige panty's, gruwel. Weet dat niet iedereen hier die mening deelt.
Ik hoorde laatst een uitspraak van Fred van Leer dat huidskleurige panty's alleen voor travestieten zijn die geen tijd mee hadden om hun benen te scheren.
Ik heb ook zo'n hekel aan huidskleurige panty's, gruwel. Weet dat niet iedereen hier die mening deelt.
Ik hoorde laatst een uitspraak van Fred van Leer dat huidskleurige panty's alleen voor travestieten zijn die geen tijd mee hadden om hun benen te scheren.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou voor huidskleur gaan of iets donkerder dan huiskleur of zwart. Maar zo'n zwarte waar je je benen doorheen ziet vind ik persoonlijk nooit echt mooi, maar het kan wel als jij dan wel mooi vindt.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Zwart, 15 denier. Huidskleurig vind ik afschuwelijk, net of je een nep been hebt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="minoessepoes"]Ik zou ook gaan voor hele dunne zwarte, mag ook wel 15 denier zijn zelfs.
Ik hoorde laatst een uitspraak van Fred van Leer dat huidskleurige panty's alleen voor travestieten zijn die geen tijd mee hadden om hun benen te scheren.[/quote]
Hahaha .
Ik vind huidskleurige panty's ook eeeecht kippevel.. brr.
Ik hoorde laatst een uitspraak van Fred van Leer dat huidskleurige panty's alleen voor travestieten zijn die geen tijd mee hadden om hun benen te scheren.[/quote]
Hahaha .
Ik vind huidskleurige panty's ook eeeecht kippevel.. brr.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» SPOED vraag Zalando!
» spoed sollicitatiebrief vraag...
» H&M vraag (alweer..)
» (spoed)vraag over brandwond! + foto´s
» Wat voor panty?!
» spoed sollicitatiebrief vraag...
» H&M vraag (alweer..)