Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav het eerste pakje..Show hier!

+22
Barbabella
Puggle
PiP
Tiara
studiebol
Kat1980
sabje
Clapperdie
pindaatje
Nana
Bloem86
moepie
slaatje
L!ND@
SarahKey
Poisongirl
Marin
Highway
Twellie
Happydobby
VeryCherry
Roodkapje
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 Empty Re: nav het eerste pakje..Show hier!

Bericht  Tiara do 12 apr 2012 - 8:10

Anniej_S schreef:
Poisongirl schreef:nav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 L_s227%20%283%29

Pakje van Yvonne heet J. nu vaak aan nav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 561177 Ben verliefd op t gebreide pakje, zou ik voor een tweede wel willen!

Deze had hij als tweede pakje:

Dit was ons 1e pakje, en die bewaar ik aan haar bewaardoos. Nr 2 krijgt of ook zoiets met lime groen, maar als we toch weten wat het word ga ik dit x toch voor iets lekker roze of blauw. Tenzij het een prematuurtje worden heb ik nog grijs met wit en rood van Nijntje liggen ook vrij neutraal wel.
Maar ik krijg het 1e pakje van mijn zus, dus dan maakt het niet zo 123 uit heoveel het gaat kosten.

Dit pakje was ook het eerste pakje van mijn dochter, alleen dan niet in het groen maar met grijs.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 Empty Re: nav het eerste pakje..Show hier!

Bericht  Nana vr 13 apr 2012 - 19:16

*weg*
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  PiP vr 13 apr 2012 - 19:39

Heb geen foto waar het pakje helemaal op staat, maar het was een geborduurd beertje.
Truitje is van Name-It en heb er een effen wit broekje bijgekocht.

nav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 DSC_1742

Niet quoten!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Puggle vr 13 apr 2012 - 20:29

Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 20:58

Puggle schreef:Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
Ons zoontje is een maand te vroeg geboren. Wel bijna 5 pond. Maar maat 50 was echt wel veel te groot voor hem. Ik vond het ook lastig wat ik moest halen. Maar goed hier duurde het eventjes voor hij kleertjes aankreeg. Hij ging eerst de couveuse in.

Gast
Gast

Bericht  Twellie vr 13 apr 2012 - 21:07

Puggle schreef:Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?

Nee, mijn dochter zat gelijk in maat 56. Na twee of drie weken zat maat 62 al beter.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Barbabella vr 13 apr 2012 - 21:21

nav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 Img1017808081
Dit was zijn eerste pakje, heeft een grijs broekje eronder en gestreepte slofjes en gestreept mutsje alleen die was al viesnav het eerste pakje..Show hier! - Pagina 2 394967

Mijn zoon woog 4202 gram dus een flinkert, en die verzoop in zijn eerste pakje maat 56. Dus heeft hij 50 aangehad maar na een weekje of 2 paste 56 prima.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 21:35

Puggle ze hadden een 8 ponder voorspelt en toen ik beviel met 40 weken woog ze 3250 gr... Sowieso houden ze een slag van 20% verschil in geschat gewicht om de arm dus het kan zomaar een kilo schelen. Ik heb alleen maar 50/56 of 56 gekocht en gewoon de eerste dagen/weken mouwen en pijpen omgeslagen.

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 13 apr 2012 - 21:37

Wat een leuke eerste pakjes allemaal zeg! Hier ben ik er dus nog niet uit, kreeg laatst wel een superschattig setje van mijn mams uit I.erland maar dat is van 0 tot 3 maanden en ziet er toch best groot uit... Wil eigenlijk ook wel een bijpassend mutsje, maar heb gewoon losse mutsjes elke keer gekocht.. Hoezo een beetje een zeur? :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roodkapje vr 13 apr 2012 - 22:15

Hier bij de oudste ( de langste en zwaarste van de 3) ook gewoon maatje 50 hoor, dit heeft ze ongeveer 3-4 weken aangehad. Ze was 53cm en 3550 gram. O. was ook 5 weken te vroeg en had maatje 50 nog aan toen hij 3 mnd oud was.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 8:48

H. was 4010 bij de geboorte en heeft 2 keer een pakje in 50 aan gehad en toen paste het niet meer.
A. was 54cm en 4370 bij d egeboorte en paste 56 meteen goed. Dit heeft hij een week of 3-4 gedragen en ging toen over naar 62.

Gast
Gast

Bericht  _Jet za 14 apr 2012 - 8:57

S was 4840 gram en 56 cm. Ik had maar 1 pakje in maat 50 en die heb ik niet eens geprobeerd bij haar Wink. Maat 56 zat goed en binnen 2 a 3 weken zat ze al in maat 62.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Puggle za 14 apr 2012 - 9:24

Hmm lastig dus. Ik wil bij rainbowbabies een setje kopen met haar naam erop. Dat ze die gelijk aan krijgt dan. Maar ik vind het niet zo leuk om het dan helemaal om te gaan slaan. Vind het ook niet zo erg dat het mischien 2 keer aan kan.
Ik denk dat ik maar een maat 50 bestel.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Pien za 14 apr 2012 - 9:31

@Puggle, krijg je nog groei echo's of extra echo's rond de 32/34/36 weken? Want ik zou dan zo lang mogelijk wachten en aan de hand daarvan wat kopen. Wij hebben diverse groei echo's gehad en E werd altijd rond de 8pond geschat. Uiteindelijk met 41weken zwangerschap voorspelde ze 3700 gram. Met 42weken en 5 dagen werd ze geschat op 3585 en toen ze daadwerkelijk geboren werd met43weken was ze 3435. Ze heeft zeker 4 weken lang maatje 50gepast. Maat 56 zelfs tot 4 a 5maanden denk ik.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Puggle za 14 apr 2012 - 9:37

Wat apart dat ze steeds minder voorspelde en je nog wel zo lang zwanger bent geweest toch een mooi gewicht zeg.

Ja ik krijg iedere 2 weken een echo. Dat zijn wel snelle echos.
Ik heb met 27+5 een groeiecho gehad en toen was ze precies op de lijn en 1200 gram ongeveer. Ik krijg er als het goed is nog een paar later. Dus ik kan idd nog wel even wachten met bestellen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn za 14 apr 2012 - 10:16

Mijn ervaring bij rainbowbabys is dat het groter valt puggle! Mijn ventje heeft bijv. Een shirtje gekregen in maat 44, maar valt als 50. Zo ook bij mijn oudste zoon.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Pien za 14 apr 2012 - 10:21

Puggle schreef:Wat apart dat ze steeds minder voorspelde en je nog wel zo lang zwanger bent geweest toch een mooi gewicht zeg.
Ze werd waarschijnlijk steeds lichter omdat ze gewoon geen voeding meer had.... Vruchtwater raakte op en de placenta was al aan het aftakelen zeg maar....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: