nav het eerste pakje..Show hier!
+22
Barbabella
Puggle
PiP
Tiara
studiebol
Kat1980
sabje
Clapperdie
pindaatje
Nana
Bloem86
moepie
slaatje
L!ND@
SarahKey
Poisongirl
Marin
Highway
Twellie
Happydobby
VeryCherry
Roodkapje
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: nav het eerste pakje..Show hier!
Anniej_S schreef:Poisongirl schreef:
Pakje van Yvonne heet J. nu vaak aan Ben verliefd op t gebreide pakje, zou ik voor een tweede wel willen!
Deze had hij als tweede pakje:
Dit was ons 1e pakje, en die bewaar ik aan haar bewaardoos. Nr 2 krijgt of ook zoiets met lime groen, maar als we toch weten wat het word ga ik dit x toch voor iets lekker roze of blauw. Tenzij het een prematuurtje worden heb ik nog grijs met wit en rood van Nijntje liggen ook vrij neutraal wel.
Maar ik krijg het 1e pakje van mijn zus, dus dan maakt het niet zo 123 uit heoveel het gaat kosten.
Dit pakje was ook het eerste pakje van mijn dochter, alleen dan niet in het groen maar met grijs.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Heb geen foto waar het pakje helemaal op staat, maar het was een geborduurd beertje.
Truitje is van Name-It en heb er een effen wit broekje bijgekocht.
Niet quoten!
Truitje is van Name-It en heb er een effen wit broekje bijgekocht.
Niet quoten!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ons zoontje is een maand te vroeg geboren. Wel bijna 5 pond. Maar maat 50 was echt wel veel te groot voor hem. Ik vond het ook lastig wat ik moest halen. Maar goed hier duurde het eventjes voor hij kleertjes aankreeg. Hij ging eerst de couveuse in.Puggle schreef:Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
Gast- Gast
Puggle schreef:Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
Nee, mijn dochter zat gelijk in maat 56. Na twee of drie weken zat maat 62 al beter.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dit was zijn eerste pakje, heeft een grijs broekje eronder en gestreepte slofjes en gestreept mutsje alleen die was al vies
Mijn zoon woog 4202 gram dus een flinkert, en die verzoop in zijn eerste pakje maat 56. Dus heeft hij 50 aangehad maar na een weekje of 2 paste 56 prima.Puggle schreef:Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Puggle ze hadden een 8 ponder voorspelt en toen ik beviel met 40 weken woog ze 3250 gr... Sowieso houden ze een slag van 20% verschil in geschat gewicht om de arm dus het kan zomaar een kilo schelen. Ik heb alleen maar 50/56 of 56 gekocht en gewoon de eerste dagen/weken mouwen en pijpen omgeslagen.
Gast- Gast
Wat een leuke eerste pakjes allemaal zeg! Hier ben ik er dus nog niet uit, kreeg laatst wel een superschattig setje van mijn mams uit I.erland maar dat is van 0 tot 3 maanden en ziet er toch best groot uit... Wil eigenlijk ook wel een bijpassend mutsje, maar heb gewoon losse mutsjes elke keer gekocht.. Hoezo een beetje een zeur?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hier bij de oudste ( de langste en zwaarste van de 3) ook gewoon maatje 50 hoor, dit heeft ze ongeveer 3-4 weken aangehad. Ze was 53cm en 3550 gram. O. was ook 5 weken te vroeg en had maatje 50 nog aan toen hij 3 mnd oud was.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
H. was 4010 bij de geboorte en heeft 2 keer een pakje in 50 aan gehad en toen paste het niet meer.
A. was 54cm en 4370 bij d egeboorte en paste 56 meteen goed. Dit heeft hij een week of 3-4 gedragen en ging toen over naar 62.
A. was 54cm en 4370 bij d egeboorte en paste 56 meteen goed. Dit heeft hij een week of 3-4 gedragen en ging toen over naar 62.
Gast- Gast
Puggle schreef:Voor degene met een kindje van normaal tot wat zwaarder geboorte gewicht, hadden jullie voor het eerste pakje ook maat 50?
S was 4840 gram en 56 cm. Ik had maar 1 pakje in maat 50 en die heb ik niet eens geprobeerd bij haar . Maat 56 zat goed en binnen 2 a 3 weken zat ze al in maat 62.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Hmm lastig dus. Ik wil bij rainbowbabies een setje kopen met haar naam erop. Dat ze die gelijk aan krijgt dan. Maar ik vind het niet zo leuk om het dan helemaal om te gaan slaan. Vind het ook niet zo erg dat het mischien 2 keer aan kan.
Ik denk dat ik maar een maat 50 bestel.
Ik denk dat ik maar een maat 50 bestel.
Puggle- Ratel
@Puggle, krijg je nog groei echo's of extra echo's rond de 32/34/36 weken? Want ik zou dan zo lang mogelijk wachten en aan de hand daarvan wat kopen. Wij hebben diverse groei echo's gehad en E werd altijd rond de 8pond geschat. Uiteindelijk met 41weken zwangerschap voorspelde ze 3700 gram. Met 42weken en 5 dagen werd ze geschat op 3585 en toen ze daadwerkelijk geboren werd met43weken was ze 3435. Ze heeft zeker 4 weken lang maatje 50gepast. Maat 56 zelfs tot 4 a 5maanden denk ik.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Wat apart dat ze steeds minder voorspelde en je nog wel zo lang zwanger bent geweest toch een mooi gewicht zeg.
Ja ik krijg iedere 2 weken een echo. Dat zijn wel snelle echos.
Ik heb met 27+5 een groeiecho gehad en toen was ze precies op de lijn en 1200 gram ongeveer. Ik krijg er als het goed is nog een paar later. Dus ik kan idd nog wel even wachten met bestellen.
Ja ik krijg iedere 2 weken een echo. Dat zijn wel snelle echos.
Ik heb met 27+5 een groeiecho gehad en toen was ze precies op de lijn en 1200 gram ongeveer. Ik krijg er als het goed is nog een paar later. Dus ik kan idd nog wel even wachten met bestellen.
Puggle- Ratel
Mijn ervaring bij rainbowbabys is dat het groter valt puggle! Mijn ventje heeft bijv. Een shirtje gekregen in maat 44, maar valt als 50. Zo ook bij mijn oudste zoon.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ze werd waarschijnlijk steeds lichter omdat ze gewoon geen voeding meer had.... Vruchtwater raakte op en de placenta was al aan het aftakelen zeg maar....Puggle schreef:Wat apart dat ze steeds minder voorspelde en je nog wel zo lang zwanger bent geweest toch een mooi gewicht zeg.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» nav eerste pakje
» het eerste pakje
» Eerste pakje: foto's!
» Eerste pakje van je baby
» jurkje als eerste pakje...
» het eerste pakje